Колеги някой да е имал следният проблем: сутрин пали на четвърт. работи на 1200 об. около 30 40 секунди и угасва включително и при натиснат педал на газта . В балкан стар махнаха клапана който смесва и управлява горивото от резервоара и излишното гориво от дюзите и резултата е пак същият. Прави го само когото е около нулата или по студено. Дайте насока или майстор в северна България.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Паджеро 2,8 TDI гасне сутрин
Свий
X
-
До: Паджеро 2,8 гасне сутрин
Първоначално публикуван от Немезис Преглед на мнениеЩом го прави само на студено виж някъде за вода по горивната система.Замръзва и непуска нафта.
При мен така се получаваше на Ленд Ровър Диско 3.5 бензин - осмак.
Проблема - свещите и готово .
Второ важно нещо - на студен двигател пали без да натискаш педала на газта докато отчете данните ( около 30 секунди). Иначе давиш свещите .
Това беше при мен - дано и ти се разминеш без ремонти ! Успех !
Коментар
-
До: Паджеро 2,8 гасне сутрин
Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнениеЗнам , че звучи тъпо - но си смени свещите . Не са с подходящо топлинно число за около нулата.
При мен така се получаваше на Ленд Ровър Диско 3.5 бензин - осмак.
Проблема - свещите и готово .
Второ важно нещо - на студен двигател пали без да натискаш педала на газта докато отчете данните ( около 30 секунди). Иначе давиш свещите .
Това беше при мен - дано и ти се разминеш без ремонти ! Успех !Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Паджеро 2,8 гасне сутрин
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеПисал си, че двигателя ти е бензиновпоследно поколение...ама може да не му стига нафта...на моделите преди 2015 г. е така
Посмейте се за моя сметка , посмях се иаз !!!
Коментар
-
До: Паджеро 2,8 гасне сутрин
Първоначално публикуван от Цветан Цонев Преглед на мнениеКолеги някой да е имал следният проблем: сутрин пали на четвърт. работи на 1200 об. около 30 40 секунди и угасва включително и при натиснат педал на газта . В балкан стар махнаха клапана който смесва и управлява горивото от резервоара и излишното гориво от дюзите и резултата е пак същият. Прави го само когото е около нулата или по студено. Дайте насока или майстор в северна България.
Edit: Сега го добавих в заглавието, за да няма повече грешки.
Коментар
-
До: Паджеро 2,8 гасне сутрин
Първоначално публикуван от Цветан Цонев Преглед на мнениеКолеги някой да е имал следният проблем: сутрин пали на четвърт. работи на 1200 об. около 30 40 секунди и угасва включително и при натиснат педал на газта .Почти е сигурно, че е въздух в горивото и почти е сигурно, че е от семеринга на входящия вал на ГНП-то.
Разбира се трябва да се провери.
Коментар
-
До: Паджеро 2,8 гасне сутрин
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеМнозина са го имали.Почти е сигурно, че е въздух в горивото и почти е сигурно, че е от семеринга на входящия вал на ГНП-то.
Разбира се трябва да се провери.
Коментар
-
До: Паджеро 2,8 TDI гасне сутрин
Първоначално публикуван от Цветан Цонев Преглед на мнениеКолеги някой да е имал следният проблем: сутрин пали на четвърт. работи на 1200 об. около 30 40 секунди и угасва включително и при натиснат педал на газта . В балкан стар махнаха клапана който смесва и управлява горивото от резервоара и излишното гориво от дюзите и резултата е пак същият. Прави го само когото е около нулата или по студено. Дайте насока или майстор в северна България.
По вероятно нафтата ти е на границата на парафинизирането и задръства филтъра. Пробвай някаква добавка ( зимата аз добавям бензин 20 % , но ...... всеки си преценя - има много писано )
Дали има въздух - сутрин на студа( като ти изгасне) развий гайката на едната дюза ( най- удобната) - която стяга горивопровода( тръбичката) към дюзата и виж дали ще запали и дали гони въздух от там. Това е показателно !
И така се обезвъздушава ! Успех !
Коментар
-
До: Паджеро 2,8 TDI гасне сутрин
Когато е студено семерингата става още по твърда(нееласти4на), не уплътнява, нафтата е по тежка и т.н. Колегата да пробва когато е студено като запали да подка4ва с ръчната помпа пък ако угасне пак явно не е там проблема. Най добре прозрачните маркучи от филтъра към ГНП то и става ясно.I get High by going Down
Коментар
-
До: Паджеро 2,8 TDI гасне сутрин
Отговарям какво е най вероятото което ме мъчи : семерингата на гнп. говорих с майстор на гнп от русе и най вероятно е това. Просто нямам идея за друго , сменени са всички горивопроводи и скоби , проверени свещи и дюзи, проверена нафта , нов горивен филтър и не помня вече какво друго сменях. Когато ми остане време да го оставя за два три дни при майстора ще пиша. Ще пиша и кой е майстора .
Коментар
-
До: Паджеро 2,8 TDI гасне сутрин
Първоначално публикуван от ЗлойНе е ли по-лесно да се даде линка към темата?
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=54949
ама преди малко пак го цитирах, и нещо взе да ми става неудобно - не съм открил нито колелото, нито топлата вода
дано да е от полза
ако има нещо неясно - с удоволствие ще пояснявам
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар