Здравейте, до сега съм карал Галопер 2.5 ТД 2000г. и сега съм се замислил евентуално за Паджеро 3.2 ДИД 2002-2003г. дълга база. Първото което искам да попитам е дали е чувствително по-динамичен от Галопера на дълъг път (магистрала) каква скорост може да поддържа с лекота без да се мъчи? Второ, коя скоростна кутия е по-надеждна, безпроблемна и лесна за поддръжка - ръчна или автоматик? Трето - колко харчи този двигател на дълъг път и в града и въобще сполучлив ли е като двигател? Четвърто - струва ли си според вас 15 000лв. отгоре за ъпгрейд спрямо галопера (ако приемем, че средно едно паджеро 2002 - 2003 върви към 23-25000лв., а галопера ми - 2000г. е към 10-11000лв.)? И последно - как е ситуацията с ръждата - гние ли лесно?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Pajero 3.2 DID
Свий
X
-
До: Pajero 3.2 DID
Ще ми се да имах личен опит, ама...
При всички случаи обаче, не може и дума да става за сравнение, Галопера е напудрена бабичка на 20+ (за кола отговарят на 100+) години, той е копие на моето Pajero 1.
Така че остава простата аритметична сметка с кинтите...
И - автомат, разбира се. За тези пари и при положение, че няма да е за черен офроуд, е грехота да не се възползваш от удоволствието на автомата. Все пак направи тест-драйв, защото на някои естети този двигател им идвал малко шумен...
Лично мнение.
-
До: Pajero 3.2 DID
В интерес на истината ще се кара редовно и оффроуд и асфалт, досега винаги съм бил на ръчна, даже много обичам да сменям скорости и автомат по принцип не ме блазни толкова, та затова ме интересува само коя е по-надеждна, икономична и лесна за поддръжака(все си мисля, че трябва да е ръчната). Галопера е с много , ама много шумен двигател и много би ми се искало паджерото да е по-тихичко, намам нищо против кроткото ръмжене, ама бученето при което не си чувам музиката може да е проблем...
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
За Паджеро 2003г. с всички екстри за модела "Елеганс", 23000-25000лв. са подозрително малко. Като разход на гориво сега ми дава на извънградско 9-10л/1000км а градското стига до 14-15л.
Можеш да поддържаш и 160-170км/ч при положение, че имаш плавни завои. Аз го карам с 120 на магистрала на 2100 оборота.sigpic
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Първоначално публикуван от Zdravko.M Преглед на мнениеЗа Паджеро 2003г. с всички екстри за модела "Елеганс", 23000-25000лв. са подозрително малко.
ЕDIT: Всъщност прав си, че има и доста по-високи цени...
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Първоначално публикуван от Zdravko.M Преглед на мнениеЗа Паджеро 2003г. с всички екстри за модела "Елеганс", 23000-25000лв. са подозрително малко. Като разход на гориво сега ми дава на извънградско 9-10л/1000км а градското стига до 14-15л.
Можеш да поддържаш и 160-170км/ч при положение, че имаш плавни завои. Аз го карам с 120 на магистрала на 2100 оборота.Егати разхода...това значи гори под 1/100 нафта-и аз искам таковааааа
08седемшест5едно513четири
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Първоначално публикуван от medunski Преглед на мнениеВ интерес на истината ще се кара редовно и оффроуд и асфалт, досега винаги съм бил на ръчна, даже много обичам да сменям скорости и автомат по принцип не ме блазни толкова, та затова ме интересува само коя е по-надеждна, икономична и лесна за поддръжака(все си мисля, че трябва да е ръчната). Галопера е с много , ама много шумен двигател и много би ми се искало паджерото да е по-тихичко, намам нищо против кроткото ръмжене, ама бученето при което не си чувам музиката може да е проблем...[FONT=Comic Sans MS]
[/FONT]
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Първоначално публикуван от tsonko Преглед на мнение... тестдрайфа...Зима иде
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Здравей! Имах същата дилема и си взех 3.2 DID! Просто се качи покарай малко за предпочитане автомата и ако имаш парите не се замисляй.За мен дизайна е голямо недоразумение ,но когато го покараш му прощаваш всичко. Щом ти се налага да излизаш от пътя не поглеждай към по лъскавите "паркетници" Двигателя е малко шумен, но сравнен с тези паркетници, иначе музиката си я чуваш /има много добре оразмерени колони и акустика/ и при 150-160 си караш без проблеми.Автомата е обикновено с пълен пакет екстри и смятам че трябва да прежалиш 26000-28000 лв, но за този клас автомобил е силно подценен!Дори като отидеш да го застраховаш ще видиш че цената му е 18000 евро по Шваке и застрахователите трябва да го подзастраховат ако си дал 27000 лв.Кара се много лесно и в градски условия и е пъргав благодарение на големия въртящ момент в ниски обороти.Автоматика е 5 скоростен, надежден и има и тип троник ако искаш да си подбираш сам предавката.Аз не съм се привързвал така към автомобил както към този , като имаш пред вид че не обичам дизели! В добавка цолажа е 16-има гуми на разумни цени; маслен филтър 17 лв, въздушен също толкова, накладки предни 40 лв задни 20 лв;Разход градско Варна-12,5-13/100 км. Извънградско 10/100 при скорост от около 120-140.Много стабилен за масата си, бавно спира обаче.Смяна на ангренажна верига-1200 лв, Масло за автомата Митцубиши 2 туби-360 лв и 120 лв филтър
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Здравейте , преди месец вкаран едно такова от Германия.Много е сполучлив , стабилен е и на извънградско и е адски маневрен.Разход 9,8 извънградско с темпомат и 13 -14 в София по задръстванията.Обслужват се на 90 000 ( моят е на толкова) масла на двг , на автоматика ,на раздатката и диференцияла, успокоител на веригата , и реглаж клапани (на всяко обслужване).Ако си решил да купуваш да знаеш че двигателите са 2 вида 121 KW и 118 KW като вторият не е акцизен и е произведен за европейският пазар.
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Днеска с видимо пренебрежение се качих в такова Паджеро. За не много дълго време. Впоследствие бях очарован от динамиката и лукса.
Имаше леки опити да испуска завойте и това май се дължеше на не особено добрите гуми.
Собственика му твърдеше, че както е с лошите гуми му се е налагало да тегли неуспяващия да се качи по заледеното в някакъв зимен курорт- Таурек. Може и да са само приказки. Аз не съм го тествал като проходимост.
Всеки случай ми хареса и бих си купил такова Паджеро за по дълги пътища или вместо семейно комби. За в бъдеще ще следя с интерес продажните цени на Паджеро III.
Забравих да кажа, че това което карах беше дълга база и вътрешния обем беше впечатляваш.LZ1VMH
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Първоначално публикуван от rayko_g Преглед на мнениеАко си решил да купуваш да знаеш че двигателите са 2 вида 121 KW и 118 KW като вторият не е акцизен и е произведен за европейският пазар.
И аз имах голям мерак за такова, но след обстоен анализ на финансовото си състояние си и целите, за които ще ползвам джипката, в крайна сметка взех П2.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
харесвам това Паджеро...
интересува ме ,имали блокаж като паджеро 2, и доколкото знам окачването е независимо с носачи отзад, на какъв принцип е носача,,, има имали торсион като отпред или е някакъв макферсон
това подобрявали возиятаПоследно редактирано от huko; 25-09-09, 09:37.
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнениехаресвам това Паджеро...
интересува ме ,имали блокаж като паджеро 2, и доколкото знам окачването е независимо с носачи отзад, на какъв принцип е носача,,, има имали торсион като отпред или е някакъв макферсон
това подобрявали возията
Коментар
-
До: Pajero 3.2 DID
Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнениехаресвам това Паджеро...
интересува ме ,имали блокаж като паджеро 2, и доколкото знам окачването е независимо с носачи отзад, на какъв принцип е носача,,, има имали торсион като отпред или е някакъв макферсон
това подобрявали возията
В систематизирана информация има една брошурка на .pdf, която ще отговори на всичките ти въпросиЗима иде
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар