Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
    Нищо ТДИ-ско няма в тоя мотор.Да не говорим че това си е запазен символ на WV.
    Най-обикновен предкамерен дизел, може да се вдигне мощността с повишаване налягането на турбото и допълнително подаване на нафта, ама тогава се съмнявам че главата ще издържи топлинно
    Както казах, не познавам конкретния двигател.

    Колкото до TDI-то - излиза че тераното ми е с двигател на WV, по твойте думи. Да, ама не е. А е TDI. И това го пише и по книжките и върху задния капак.

    За мен TDI е всеки дизел с турбо и интеркулер, независимо дали е предкамерен или с директно впръскване, та дори и Common Rail. Все е дизел, все е с турбо, и все е с интеркулер.

    Давам пример с друг двигател - на NISSAN Terrano. Има първоначална версия без турбо, с 80 и няколко коня. По същото време, или малко по-късно, му насаждат турбо, а на по-късен етап и интеркулер + компютър. Ротационна помпа на BOSCH, от първия, до последния, само че в различни версии, като последната - с компютърно управление. Последната версия е със 125к.с. в заводски вариант - доста голям напредък, спрямо първоначалните 80 и няколко, нали. А двигателя - същия. Вероятно са променени леко някои вътрешни детайли, като клапани, газоразпределение, и подобни такива, но двигателя е един и същ. Как издържа при 125к.с? - с по-прецизна регулация на горивния процес, заради компютъра. Същото продължава да се развива и при съвременните дизелови двигатели. Както технологично - с различни/нови материали и технологии на изработка, така и чисто софтуерно - за по-прецизно регулиране на работата на двигателя. От там и по-голямата мощност за единица кубатура, освен всичко останало.

    Та, същия тоя двигател се чипосва на 155, или по-лекия вариант - 145 коня. Аз избрах по-мекия. И няма никакви последствия - нито пушене, нито увеличен разход, нито прегряване.

    Конкретния двигател не познавам, и не мога да твърдя дали ще държи или не на чипосване. Във всеки случай ако се касае за двигател 2.5 DI-D, има чип тунинг от 115 на 135 коня, при това се предлага от куп места.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Както казах, не познавам конкретния двигател.

      Колкото до TDI-то - излиза че тераното ми е с двигател на WV, по твойте думи. Да, ама не е. А е TDI. И това го пише и по книжките и върху задния капак.

      За мен TDI е всеки дизел с турбо и интеркулер, независимо дали е предкамерен или с директно впръскване, та дори и Common Rail. Все е дизел, все е с турбо, и все е с интеркулер.

      Давам пример с друг двигател - на NISSAN Terrano. Има първоначална версия без турбо, с 80 и няколко коня. По същото време, или малко по-късно, му насаждат турбо, а на по-късен етап и интеркулер + компютър. Ротационна помпа на BOSCH, от първия, до последния, само че в различни версии, като последната - с компютърно управление. Последната версия е със 125к.с. в заводски вариант - доста голям напредък, спрямо първоначалните 80 и няколко, нали. А двигателя - същия. Вероятно са променени леко някои вътрешни детайли, като клапани, газоразпределение, и подобни такива, но двигателя е един и същ. Как издържа при 125к.с? - с по-прецизна регулация на горивния процес, заради компютъра. Същото продължава да се развива и при съвременните дизелови двигатели. Както технологично - с различни/нови материали и технологии на изработка, така и чисто софтуерно - за по-прецизно регулиране на работата на двигателя. От там и по-голямата мощност за единица кубатура, освен всичко останало.

      Та, същия тоя двигател се чипосва на 155, или по-лекия вариант - 145 коня. Аз избрах по-мекия. И няма никакви последствия - нито пушене, нито увеличен разход, нито прегряване.

      Конкретния двигател не познавам, и не мога да твърдя дали ще държи или не на чипосване. Във всеки случай ако се касае за двигател 2.5 DI-D, има чип тунинг от 115 на 135 коня, при това се предлага от куп места.
      Не е дид колега, това е стария 2.5 турбо дизел от Паджеро 1.
      Според мен 115-те коня са максимумът който може безопасно да се изкара от тоя двигател.В предишната версия при Паджеро 2 беше 100кс.
      да не спорим за ТДИ символа, Фолксваген го патентоваха преди 7-8 години и от тогава никой не го ползва.И превода му е малко по-друг
      http://bg.wikipedia.org/wiki/TDI
      http://en.wikipedia.org/wiki/Turboch...rect_Injection
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #18
        До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

        Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
        Паджеро Спорт със супер селект ли е или има разновидности според класа на оборудване GLX/GLS?
        И един малко тривиален въпрос - Паджеро спорт или Патрол GR 3.0 Di?
        Много зависи от това за какво ще го използваш...ако е повече за планинско-селско безпътие с ниска скорост-патрула е несъмнено по-добър избор(цял преден мост,все пак).Ако е за дълги асфалтови преходи с висока скорост и с инцидентни забежки извън пътя по необходимост или не-бензинов спорт(пъти по-добър комфорт и динамика).А и супер-селекта е голям рахат по нормални пътища.
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • #19
          До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

          Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
          Много зависи от това за какво ще го използваш...ако е повече за планинско-селско безпътие с ниска скорост-патрула е несъмнено по-добър избор(цял преден мост,все пак).Ако е за дълги асфалтови преходи с висока скорост и с инцидентни забежки извън пътя по необходимост или не-бензинов спорт(пъти по-добър комфорт и динамика).А и супер-селекта е голям рахат по нормални пътища.
          Това добре, ама нещо не виждам много бензинови Спорт в мобиле...Само 2-3 и цените им хич не са хубави.
          Последно редактирано от Тихомир; 24-02-09, 13:52.

          Коментар


          • #20
            До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

            Срещал съм по обяви Паджеро Спорт 2.5 със 100к.с. - или е грешка и всичките са 115к.с ?
            И аз доста се оглеждам за бензиново....

            Коментар


            • #21
              До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

              Първоначално публикуван от mistral Преглед на мнение
              Срещал съм по обяви Паджеро Спорт 2.5 със 100к.с. - или е грешка и всичките са 115к.с ?
              И аз доста се оглеждам за бензиново....
              Май до 2003г. са 100к.с. , а след това 115. Ама гледам че 2006 ги дават 130 та не знам това с 2,5 мотора ли е или с 2,8. Английския вариант Chalenger го има и с 2,8.

              Коментар


              • #22
                До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

                И едно допълнение от мен:
                - Само 2,8TDI и 3,0 бензин са със раздатка супер селект.
                2,5TDI не съм срещал със супер селект.
                Не знам каква е причината да не я монтират на 2,5TDI. Все пак този мотор е най-масов при Pajero sport.

                Коментар


                • #23
                  До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

                  Първоначално публикуван от pajero1 Преглед на мнение
                  И едно допълнение от мен:
                  - Само 2,8TDI и 3,0 бензин са със раздатка супер селект.
                  2,5TDI не съм срещал със супер селект.
                  Не знам каква е причината да не я монтират на 2,5TDI. Все пак този мотор е най-масов при Pajero sport.
                  Е, ами то в такъв случай всички с ляв волан са без супер селект. 2,8 се слага на чалънджъра, а той е с десен волан...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

                    Мисля че е така.
                    2.8 TDI е само за Англия /десен волан/

                    Коментар


                    • #25
                      До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

                      Има и с 2.8 тди с ляв но са рядко а бензинки има доса внос от Щатите
                      аз карам L 200 с мотор 2.5 добре се даржи но пикапа е малко по лек от Спорта.
                      888982949

                      Коментар


                      • #26
                        От: До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

                        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                        Не е дид колега, това е стария 2.5 турбо дизел от Паджеро 1.
                        Според мен 115-те коня са максимумът който може безопасно да се изкара от тоя двигател.В предишната версия при Паджеро 2 беше 100кс.

                        http://en.wikipedia.org/wiki/Turboch...rect_Injection
                        най-новата версия е пак 2.5 на базата на 4д56, но е над 170кс и пак си е "ТДИ"
                        http://www.youtube.com/watch?v=PWivJP7NIW4
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          От: До: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Е, за това не знам. В смисъл, не познавам конкретния двигател. Но 115 коня ми се струват малко за тая кубатура и TDI. Поне с 10-ина може да се вдигне, без никакви последствия. Само е желателно да се направи една профилактика на охл. система. На TDI двигатели по принцип се правят едни от най-успешните чип тунинги въобще. Всеки чипар ще ви го каже.
                          TDI,но това при Паджеро означава Turdo Diesel Intercooler, а при VW,Audi и там другите им марки означава Turbocharger Direct Injection тоест директно впръскване а паджеро е предкамерен,по новите ги водят DI-D (Direct Injection-Diesel)
                          Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Мнение за Mitsubishi Pajero sport 2.5 TDI

                            Я??? Нов миньор!

                            п.п. Последното мнение е от преди четири години все пак.
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X