Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Копчето "Over Drive"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Копчето "Over Drive"

    Искам да попитам в каква позиция трябва да е бутона на лоста "over drive" при автоматик , оn или off при нормално каране !
    三菱帕杰羅
    Цитат:"Нямам Хоби Без Двигател" еми и аз така ...

  • #2
    До: Копчето "Over Drive"

    При нормално - оn. Ама не е лошо да дефинираш това кое е за теб нормалното
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: Копчето "Over Drive"

      Карам само автомати и гарантирам че същото копче трябва да се кара на изключено положение
      [FONT=Comic Sans MS]
      [/FONT]

      Коментар


      • #4
        До: Копчето "Over Drive"

        Не карам САМО автоматици, обаче претендирам че имам известен опит с тях....

        Дайте да се разберем: O/D off/демек изключено/ какво точно означава? И при какво каране/в какви условия, трябва да бъде в това положение.

        Аз продължавам да твърдя, на база прочетено тук в този форум, и на база личен опит, че овърдрайв желателно да бъде изключен при движение в натоварен градски трафик с много ускореия и спирания, при движение на трудни терени и при транспортиране на тежки товари, за да не се товари излишно кутия.

        Включен овердрайв/позволен, е за извънградско каране, спокойно предвижване, и продължително движение с висока скорост.
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Копчето "Over Drive"

          Като е включен превключва до 3та , при 4степенен автомат.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #6
            До: Копчето "Over Drive"

            Не си прав

            Ако вземем за пример Витара, в момента в който светне O/D off, тя наистина ще реди само до 3-та..... Обаче това означава че овърдайва е ИЗКЛЮЧЕН/ЗАБРАНЕН. Това че ти нАтисна някакво копче и ти светна някаква лампа не означава че си ВКЛЮЧИЛ нещо.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              До: Копчето "Over Drive"

              Злой,това явно важи за японски марки,произведени в щатите.На мазда автомат,с 4 скоростен АТ,О/D се изключва и тогава е:

              "Аз продължавам да твърдя, на база прочетено тук в този форум, и на база личен опит, че овърдрайв желателно да бъде изключен при движение в натоварен градски трафик с много ускореия и спирания, при движение на трудни терени и при транспортиране на тежки товари, за да не се товари излишно кутия.

              Включен овердрайв/позволен, е за извънградско каране, спокойно предвижване, и продължително движение с висока скорост. "

              При други автомати,американски Форд например,явно е обратно.Т.е. с бутона О/Д се включва 4та скорост.

              Вероятно зависи от конкретен производител.
              Пътят е целта.

              Коментар


              • #8
                До: Копчето "Over Drive"

                Имам и Гранд, произведен за канадския пазар. Та при натискане на въпросното копче се забранява включването на 4-та. А сега

                Освен всичко останало при стартиране на колите с АСК лампа на О/D - не свети на нито една кола......И да светне трябва да натиснеш копчето.... Което не означава че включваш нещо, точно обратното. Демек кутията в нормален си режим на работа позволява и включва всичките си предавки, а опционално, за осмислено опазване на агрегата при тежки експлутациони режими, кутията се "скопява" с една предавка....

                ОК, за да е по-лесно - ВКЛЮЧВАШ забраната за най-висока предавка

                ПС. Американски Фордове не съм карал, ама мога да питам човека който е карал. Ама съм сигурен, че като чуе въпроса ми ще ми пита дали не съм превъртял нещо
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: Копчето "Over Drive"

                  Ето какво пише производителят в рускоезичното Ръководство по експлоатация. Правя copy/paste, защото нямам собствен опит с автоматици.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Копчето "Over Drive"

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Като е включен превключва до 3та , при 4степенен автомат.
                    Ето за това си говорим,а вече на кой за какво му трябва е друг въпрос да не говорим за постояно каране при включено положение А на Злой му пожелавам да не пише прибързано.Поздрави
                    [FONT=Comic Sans MS]
                    [/FONT]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Копчето "Over Drive"

                      Първоначално публикуван от tsonko Преглед на мнение
                      Ето за това си говорим,а вече на кой за какво му трябва е друг въпрос да не говорим за постояно каране при включено положение А на Злой му пожелавам да не пише прибързано.Поздрави
                      чакайте малко, даже текста от ръководството го има и пак неразбиране се получава.....

                      тук не говорим за пускане и спиране!


                      системата овърдрайв е нормално разрешена когато запалиш автомобила и при шофиране като подаваш равномерно газ, кутията си реди предавките накрая минава на икономичния режим.... т.н. OD

                      ако караш по планината с изкачване, завои или теглиш каравана или в задръстването почва много често да превключва на по-ниска предавка /това не е кикдауна/ и да връща обратно на OD

                      именно тогава с копчето забраняваш използването на OVERDRAVE и ти светва предупредителната лампичка на таблото че OD не се използва........ като излезеш на равен чист път.... го разрешаваш...

                      Злой си го е описал много правилно!
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #12
                        До: Копчето "Over Drive"

                        Първоначално публикуван от tsonko Преглед на мнение
                        А на Злой му пожелавам да не пише прибързано.Поздрави

                        На теб ти пожелавам да напишеш поне един пост аргументирано като го направих аз. Прочети постовете ми по тази тема още веднъж и обърни внимание на последния най-вече.

                        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение

                        ОК, за да е по-лесно - ВКЛЮЧВАШ забраната за най-висока предавка

                        Поздрави и на теб.
                        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                        Коментар


                        • #13
                          До: Копчето "Over Drive"

                          Ами ако има долу до ръчката за автоматика копче със следните инициали Power и Hold като е включено в едно от двете положения дали е разумно тогава да се ползва Овърдрайфа.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Копчето "Over Drive"

                            Чесно казано не знам.... На Витарата пробвах това копче в движение със 90/100 км/ч, не усетих никаква разлика..... Доколкото разбрах би трябвало да повишава по някакъв начин мощноста, дали с промяната на качество на горивната смес, или още някакси. Та в тоя ред на мисли може би има смисл да се използва при режими когато не достига мощноста, при изкачване на стръмни баири примерно, ама в тази ситуация надали ще ти трябва повишаваща предавка..... Особено ако си на бавни

                            Просто си мисля на глас............
                            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                            Коментар


                            • #15
                              До: Копчето "Over Drive"

                              Първоначално публикуван от Немезис Преглед на мнение
                              Ами ако има долу до ръчката за автоматика копче със следните инициали Power и Hold като е включено в едно от двете положения дали е разумно тогава да се ползва Овърдрайфа.
                              Това е за да сменя предавките на по високи обороти.
                              ТЛК 80 4,2ТД-95г

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X