До: Паджеро = Шогун ?
Колега Veni 1, от скоро съм горд собственник на /Shogun/ II 2.8 TDI GLS '98 Super Select дълга база. Ако целта на съпоставката Шогун-Паджеро е да те убеди или разубеди в покупката на такъв Шогун, моето мнение че няма да сбъркаш с покупка на такъв. Най-вече на такава цена не би могъл да вземеш нищо читаво с ляв волан освен ако не е някой ''столетник''а все пак колите от Англия са добе потдържани като изключим понякога ръждата заради тамошния климат.
Не споделям мнението, че сглобките и модификациите за европа са по-калпави и несполучливи, защото Японците ас перфекционисти във всяко едно отношение и разликите м/у Шогун-Паджеро са само по една табелка на 5та врата, стоповете вградени в бронята и черните а не никелирани огледала. А какво включва Шогун GLS: Супер Селект предавки с закл. на задния диф R/W, Автоматик c Овър Драйав и А/Т Mode, Кожен салон, Круиз контрол, Пълен Ел.пакет, ABS, 2 Airbag, Центр.Заключване, Климатик/с отделно управление и обдухване топло-студено за задните места/, двустепенно подгряване на предните седалки, халогени, ел.фарове, Почистване на фарвете, Регулиране твърдоста на амортисьорите/S-M-H/, Ел.Шибидак-панорамен, предни и задни регулируеми подлакътници, Поставки за чаши, Регулируеми задни седалки, Алуминиеви степнки/прагове/, Лети джанти 16''...Всичко това на цена: 8000лв/в България/
Колега Veni 1, от скоро съм горд собственник на /Shogun/ II 2.8 TDI GLS '98 Super Select дълга база. Ако целта на съпоставката Шогун-Паджеро е да те убеди или разубеди в покупката на такъв Шогун, моето мнение че няма да сбъркаш с покупка на такъв. Най-вече на такава цена не би могъл да вземеш нищо читаво с ляв волан освен ако не е някой ''столетник''а все пак колите от Англия са добе потдържани като изключим понякога ръждата заради тамошния климат.
Не споделям мнението, че сглобките и модификациите за европа са по-калпави и несполучливи, защото Японците ас перфекционисти във всяко едно отношение и разликите м/у Шогун-Паджеро са само по една табелка на 5та врата, стоповете вградени в бронята и черните а не никелирани огледала. А какво включва Шогун GLS: Супер Селект предавки с закл. на задния диф R/W, Автоматик c Овър Драйав и А/Т Mode, Кожен салон, Круиз контрол, Пълен Ел.пакет, ABS, 2 Airbag, Центр.Заключване, Климатик/с отделно управление и обдухване топло-студено за задните места/, двустепенно подгряване на предните седалки, халогени, ел.фарове, Почистване на фарвете, Регулиране твърдоста на амортисьорите/S-M-H/, Ел.Шибидак-панорамен, предни и задни регулируеми подлакътници, Поставки за чаши, Регулируеми задни седалки, Алуминиеви степнки/прагове/, Лети джанти 16''...Всичко това на цена: 8000лв/в България/

. Доколкото съм запознат Мицубиши произвеждат само Outlander в Европа , и то в Холандия
. Също така изказвания като това за конкретния екземпляр на Шогун , който се закупили, съвсем не значи, че трябва да генерализирате за модела като цяло. Съвсем бъркате и в нивата на комплектация в моделите Шогун и Паджеро , внесено от Япония. Второто е с далеч повече екстри, визирам модела ексиид, а това че колега по-горе беше препратил линк с обява за Шогун ексиид, е съвсем прост търговски трик. В UK , Паджеро се продава по-трудно , с оглед на така наречените grey imports, пък и то не притежава винаги нужните за UK изискавания за застраховка, като имобилайзери , аларми, липса на сервизна история и т.н. Затова и понякога обявите са озаглавени така. Бих ви помолил да давате достоверна информация, подкренена с факти , а не слухове от пристанището в Порстмут.
.
Коментар