Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

    Благодаря предварително на всеки който може да помогне! Купих Padjero 2002 3.2 DID автомат дълга база на 126000 км .Смених консумативи и масло във автомат.скоростна кутия и филтри както трябва.След 2000 км започна да се усеща пулсация на ниски обороти на R или D и колата започва да изхвърля черен дим и силно мирише на нафта.Интересното е че когато колата е студена няма проблеми.След катро загрее и само при спиране и при бавно потегляне се появява.Иначе консумацията на гориво е нормална за модела,нивото на маслото е точно, не гори и не тече от никъде.От къде да подхващам диагностика и евентуален ртемонт?

  • #2
    До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

    Проблемът не ми прилича да е свързан със скоростната кутия както си написал.
    По-скоро на нещо по двигателя. Например EGR...

    Коментар


    • #3
      До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

      Здравей, имам същата кола, скоро правих ремонт в Ратола, останах доволен.Предлагам ти да отидеш за една диагностика - цената е 36 лева.
      Успех!

      Коментар


      • #4
        оше инфо

        Пропуснах да спомена че съм от Варна.ATF си го купих от Ратола, но човека който е разбирал от Паджеро има друг бизнес.Пак ще го потърся.Ще спомена че имах проблем със заяждането на една клапа на входящия въздух която оставаше затворена при загасяне на колата и джипа не можеше да запали и въртеше сякаш няма компресия.Платих си за диагностика малко и много за измиване, пътна помощ и почистване в един друг сервиз.След няколко дена пак същия проблем-оказа се че почистването е било само на фактура и сам си го правих...Да не казвам че ми предложиха смяна на целия модул на клапата-600 лв без причина.Затова се обръщам към вас за помощ и ако пък случайно някой има MUT -тестера описан в sevice manual да свирка...Аз за предния случай нямаше да се светна че е клапа на студения въздух, така че има малка полза от сервиза все пак...
        Надявам се да е някой датчик с това пушене но се случва много предсказуемо: 20 мин след като е загрял ATF и след като от N минавам на R или D и се движа като на полусъединител или пълзяща 1 започва пулсация и ако не изключа на неутрална се усилва докато дам газ и изхвърля черни димове.Ако не дам газ пулсацията започва да се хваща като осцилация на оборотомера между 900 и 600 оборота, като изключа остават стабилни ниските и без дим...Сега след като изчетох документацията се сещам че смяната на АТФ не беше направена с източване на флуидния охладител и промивката му , а в картера на А/Т имаше доста финна тиня от съединителите, но пък АТФ беше бистър?!..

        Коментар


        • #5
          До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Проблемът не ми прилича да е свързан със скоростната кутия както си написал.
          По-скоро на нещо по двигателя. Например EGR...
          Здравейте!Когато съм на неутрална няма проблем,като включа се чувства странно напрежение в ходовата част -изглежда като че ли скоростната кутия се мъчи да загаси двигателя и едновременно с това на пулсации се увеличава момента към колелата и се налага да натискам по силно спирачка за да не тръгва.И това е само когато АТФ загрее примерно след 20 мин на каране се появява.От време на време докато съм на светофар и на D изчезва пулсацията за да се появи отново със странен звук от долу-все едно зацепва съединител и пак започва да придърпва.

          Коментар


          • #6
            До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

            Действително се оказа проблем с егр клапана!Разглобих го почистих го и се оправи.Посъветваха ме по често да издухвам двигателя като карам с по високи обороти на типтроник.Обикновено след 200 км тръгни спри по светофари отново хваща нагар и трябва да се издухва...Дали е уместно да се запуши с гарнитурка този ЕГР клапан за да не вкарва изгорели газове и вакуум да се откачи от него и запуши с болт.Посъветваха ме така да направя-дали това може да има неприятни последствия за загравянето на двигателя или да даде преразход?

            Коментар


            • #7
              До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

              Остави си го така. Тука му викат Италиански тунинг. Газ до ламарината за 5-10 мин. Често срещан проблем при дизели на ниски обороти е да се 'задънват'. По лодките ни дават 5% от моточасовете да са на пълна газ точно заради това.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #8
                До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

                И трьбата му се чисти лесно,след чистене дьржи с години без проблем.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

                  Първоначално публикуван от nikrum Преглед на мнение
                  Действително се оказа проблем с егр клапана!Разглобих го почистих го и се оправи.Посъветваха ме по често да издухвам двигателя като карам с по високи обороти на типтроник.Обикновено след 200 км тръгни спри по светофари отново хваща нагар и трябва да се издухва...Дали е уместно да се запуши с гарнитурка този ЕГР клапан за да не вкарва изгорели газове и вакуум да се откачи от него и запуши с болт.Посъветваха ме така да направя-дали това може да има неприятни последствия за загравянето на двигателя или да даде преразход?
                  При Pajero 2 с двигатели 4D56 и 4М40 този номер се прави масово, но при тях няма контрол на изходящите газове. Сигнал за управлението на системата EGR се ползва от датчика за оборотите на кол. вал, датчик за положението на "газта" и температура на антифриза.
                  При Pajero 3 и двигател 4М41, както е при теб електрониката е повече и не знам да не започне да отчита грешки след запушването му.
                  За разлика от първите два, които са предкамерни, при твоя двигател няма модел без EGR.

                  П.П. Току-що зачетох в руския форум за проблема. Братушките докладват масово положителни отзиви след запушване на EGR-a. Можеш да прочетеш и ти:
                  http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/v...ht=egr&start=0
                  Последно редактирано от Паджеровод; 13-02-09, 19:38.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

                    11В-8-1

                    http://adamsgarage.com/Manuals/4M41_Manual.pdf

                    Сьщо сьм на мнение да не го задьнваш.По добре му почисти трьбата с бензин или спрей за чистене на спирачни дискове.Аз ползвам и малка дрелка с жило което вкарвам в трьбата.
                    Някои смелчаци прьскат и ЕГРа с такива флакони,но може да го прецакаш та не е много добра идея това.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

                      Здравейте! Благодаря за съветите!Изчетох руските форуми както и други свързани с темата за EGR клапани при BMW , audi. За проба реших да го затапя тоя клапан и след първите 300 км градско без издухване съм много доволен! Много стабилна работа на двигателя на ниски обороти и няма вече дим!За това решение ми помогна и файл от нета относно работата на ЕГР клапана специално правен анализ от специалисти на Мицубиши от който става видно че няма никаква връзка с разхода и е само от екологични норми въведен като Евтино решение/ в сравнение с технологиите за променливи геомтрии/ за намаляване на емисиите.Работата му е по скоро антагонистична от гледна точка на работата на интеркулера.Покрай всичко това ми стана интересно ,че има ъпгрейд, който позволява на мястото на ЕГР да се сложи активно устройство наречено wastegate.Имате ли впечатление дали е удачно? Горе долу цената му е като на нов ЕГР с разликата че не вкарва изгорели газове отново и спомага работата на турбото с което нараства и мощността с 15-20 к.с.? Пробвал ли е някой?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Pajero 3.2DID помогнете проблем със скоростна кутия???

                        Продължавам да си карам с болтче на вакуумното маркуче и сляпа гарнитурка на ЕГР! Всичко е ОК! Няма вече дим и неравномерна работа на празен ход и придърпване при маневри!! Разхода си е както преди, не отчита грешки в компютъра, няма забележима разлика в скоростта на загряване и мощността. Колегите от руските форуми са прави-да се заглуши!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X