Колеги, има ли някой, който ремонтира автоматични хъбове?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Хъбове
Свий
X
-
Тагове: Няма
-
До: хъбове
По-скоро отрицателен, тъй като ще се загуби една от най-хубавите черти на системата. Хубаво е да прочетете от теми тук - има една на Паджеровод за видовете с-ми за задвижване. Супер селект зацепва предния мост само когато се предава въртящ момент към него.Първоначално публикуван от veso6 Преглед на мнениекакъв ще е ефекта ако сложа хъбове на супер селектГеорги Гатев
Коментар
-
До: Хъбове
Супер селект - просредством муфата ADD (последна страница от ТОЗИ документ) се зацепва предния мост единствено при включване на 4Н и нататък. Т.е. когато е само на задно предния мост не натоварва движението, тъй като не е зацепен.Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнениеНе съм компетентен но до колкото знам има значение какви слагаш и ефекта може е много положителен.
Моля, сподели какъв "много положителен" ефект имат ръчните хъбове при тази система?Георги Гатев
Коментар
-
До: Хъбове
По думите ти, това си е най-обикновен парт тайм. Парт тайм-а си работи перфектно с ръчни хъбове. Предимството е че ги включваш и в двете посоки, когато ти искаш, а не когато те си решат.Първоначално публикуван от Георги-trimata Преглед на мнениеСупер селект - просредством муфата ADD (последна страница от ТОЗИ документ) се зацепва предния мост единствено при включване на 4Н и нататък. Т.е. когато е само на задно предния мост не натоварва движението, тъй като не е зацепен.
Моля, сподели какъв "много положителен" ефект имат ръчните хъбове при тази система?
Ако е имало автоматични хъбове, а не просто капачки, то ръчните са си много добро решение. На тераното вече сложих, щото ми писна когато си решат да включват, често с удар, и когато си решат, да отключват - например като се закопаеш и се клатиш напред - назад, за да излезеш.
Има на AVM, почти за всякакви возила. Доказали са се като достатъчно читави. Аз съм с такива.
ПП: Сега погледнах - това е накакъв ни парт, ни фулл тайм. То си има муфа за отключване. За какво тогава изобщо са му хъбове? Не е ли само с твърдо зацепени капачки, вместо хъбове?Последно редактирано от sparkybg; 11-05-09, 15:56.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Хъбове
Въртят се само полуоските, едната до муфата, а другата - цялата, барабар със сателитите в дифа. Предния кардан и другото - не.Първоначално публикуван от veso6 Преглед на мнениеа как работи предния диференциал когато си само на задно самия диференциал въртили се увли4ан от колелетатаДолните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Хъбове
Ако има муфа, трябва да се върти едната цяла полуоска и другата до муфата, без да се завърти кардана, защото усилието за завъртане на полуоската до муфата е по- малко от това за завъртане на кардана.
Короната и пиньона няма да се въртят, а само сателитите.LZ1GUS
Коментар
-
До: Хъбове
Паджеро 2 с ръчни хъбове, кутията не е супер селект.Как е по добре да се кара с постояно включени хъбове или само при нужда да ги включвам? Един колега ми каза, че като стояли изключени се разбивали някъкви муфи. Моля за компетентното Ви мнение.Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
-
До: Хъбове
Благодаря за съвета. Но май ще избера позиция 1.Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеИ тази тема е от най-дискутираните тук. Накратко -
1. изключвай ги, ако се интересуваш от икономии на гориво и части и
2. не ги изключвай, ако по-важен е за теб комфортът да не слизаш в калта за да ги включваш, а също за да можеш да включваш предния мост в движение.Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR
Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар