Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хъбове

    Колеги, има ли някой, който ремонтира автоматични хъбове?
    Последно редактирано от Паджеровод; 23-10-08, 21:22.

  • #2
    До: хъбове

    пробвал съм,
    чупих ги след две излизания на кал

    ремонта не си заслужава, направо слагай ръчни

    Коментар


    • #3
      До: хъбове

      какъв ще е ефекта ако сложа хъбове на супер селект

      Коментар


      • #4
        До: хъбове

        Първоначално публикуван от veso6 Преглед на мнение
        какъв ще е ефекта ако сложа хъбове на супер селект
        По-скоро отрицателен, тъй като ще се загуби една от най-хубавите черти на системата. Хубаво е да прочетете от теми тук - има една на Паджеровод за видовете с-ми за задвижване. Супер селект зацепва предния мост само когато се предава въртящ момент към него.
        Георги Гатев

        Коментар


        • #5
          До: Хъбове

          Не съм компетентен но до колкото знам има значение какви слагаш и ефекта може е много положителен.
          [SIGPIC][/SIGPIC]

          3.0 v6 24

          Коментар


          • #6
            До: Хъбове

            Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
            Не съм компетентен но до колкото знам има значение какви слагаш и ефекта може е много положителен.
            Супер селект - просредством муфата ADD (последна страница от ТОЗИ документ) се зацепва предния мост единствено при включване на 4Н и нататък. Т.е. когато е само на задно предния мост не натоварва движението, тъй като не е зацепен.

            Моля, сподели какъв "много положителен" ефект имат ръчните хъбове при тази система?
            Георги Гатев

            Коментар


            • #7
              До: Хъбове

              Супер селекта си има хъбове.Просто са постояно зацепени.
              отцепването както каза колегата по горе идва от вътрешноста на предния мост.

              Коментар


              • #8
                До: Хъбове

                Първоначално публикуван от Георги-trimata Преглед на мнение
                Супер селект - просредством муфата ADD (последна страница от ТОЗИ документ) се зацепва предния мост единствено при включване на 4Н и нататък. Т.е. когато е само на задно предния мост не натоварва движението, тъй като не е зацепен.

                Моля, сподели какъв "много положителен" ефект имат ръчните хъбове при тази система?
                По думите ти, това си е най-обикновен парт тайм. Парт тайм-а си работи перфектно с ръчни хъбове. Предимството е че ги включваш и в двете посоки, когато ти искаш, а не когато те си решат.

                Ако е имало автоматични хъбове, а не просто капачки, то ръчните са си много добро решение. На тераното вече сложих, щото ми писна когато си решат да включват, често с удар, и когато си решат, да отключват - например като се закопаеш и се клатиш напред - назад, за да излезеш.

                Има на AVM, почти за всякакви возила. Доказали са се като достатъчно читави. Аз съм с такива.

                ПП: Сега погледнах - това е накакъв ни парт, ни фулл тайм. То си има муфа за отключване. За какво тогава изобщо са му хъбове? Не е ли само с твърдо зацепени капачки, вместо хъбове?
                Последно редактирано от sparkybg; 11-05-09, 14:56.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: Хъбове

                  Да твърдо зацепени капачки.Като хъбове са но постояно зацепени.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Хъбове

                    а как работи предния диференциал когато си само на задно самия диференциал въртили се увли4ан от колелетата

                    Коментар


                    • #11
                      До: Хъбове

                      Първоначално публикуван от veso6 Преглед на мнение
                      а как работи предния диференциал когато си само на задно самия диференциал въртили се увли4ан от колелетата
                      Въртят се само полуоските, едната до муфата, а другата - цялата, барабар със сателитите в дифа. Предния кардан и другото - не.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Хъбове

                        Ако има муфа, трябва да се върти едната цяла полуоска и другата до муфата, без да се завърти кардана, защото усилието за завъртане на полуоската до муфата е по- малко от това за завъртане на кардана.
                        Короната и пиньона няма да се въртят, а само сателитите.
                        LZ1GUS

                        Коментар


                        • #13
                          До: Хъбове

                          Паджеро 2 с ръчни хъбове, кутията не е супер селект.Как е по добре да се кара с постояно включени хъбове или само при нужда да ги включвам? Един колега ми каза, че като стояли изключени се разбивали някъкви муфи. Моля за компетентното Ви мнение.
                          Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                          Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                          Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Хъбове

                            И тази тема е от най-дискутираните тук. Накратко -
                            1. изключвай ги, ако се интересуваш от икономии на гориво и части и
                            2. не ги изключвай, ако по-важен е за теб комфортът да не слизаш в калта за да ги включваш, а също за да можеш да включваш предния мост в движение.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Хъбове

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              И тази тема е от най-дискутираните тук. Накратко -
                              1. изключвай ги, ако се интересуваш от икономии на гориво и части и
                              2. не ги изключвай, ако по-важен е за теб комфортът да не слизаш в калта за да ги включваш, а също за да можеш да включваш предния мост в движение.
                              Благодаря за съвета. Но май ще избера позиция 1.
                              Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                              Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                              Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X