Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

    Колеги моля ако някой има информация дали предното окачване и по точно шенкелите на Л 200 и Паджеро са еднакви и взаимозаменяеми.
    Трябва ми за Л200 а съм намерил за Паджеро.Годините са еднакви 1996.
    Благодаря.

  • #2
    До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

    Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
    Колеги моля ако някой има информация дали предното окачване и по точно шенкелите на Л 200 и Паджеро са еднакви и взаимозаменяеми.
    Трябва ми за Л200 а съм намерил за Паджеро.Годините са еднакви 1996.
    Благодаря.
    Добре де никой ли не знае,нали сте стари кучета.

    Коментар


    • #3
      До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

      Така не става. Трябва да имаш VIN кода на пикапа, за който търсиш частта и на Паджерото, от което си намерил такава част, за да се сравнят каталожните номера например тук.
      Иначе, да, еднакви са окачванията поне за тези L200, които са 4Х4, защото има и 4Х2...

      Коментар


      • #4
        До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

        А L200 4WD 2001г с хъбове ли е, и ако е така каква може да е причината да не отцепват?
        БЕНЗИН В КРЪВТА,МАСЛО ПОД НОКТИТЕ И КАЛ НАВСЯКЪДЕ!!!
        TLC 70 1KZ-T В ПРОДАЖБА!!!
        Съби Радев А(-) 0895745706

        Коментар


        • #5
          До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

          Л-200 от второто поколение и Пажеро Спорт са едно и също. Само тенекиите отгоре са различни.

          Коментар


          • #6
            До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

            И според мен са еднкви ама ....... Аз съм ползвал носачи от L 300 и ставаха на паджерото ама накрайниците имаха разлика и хебела. L200 би трябвало всичко да е еднакво.

            Коментар


            • #7
              До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Л-200 от второто поколение и Пажеро Спорт са едно и също. Само тенекиите отгоре са различни.
              ОК,но с хъбове ли са?(L200 2001/2)
              БЕНЗИН В КРЪВТА,МАСЛО ПОД НОКТИТЕ И КАЛ НАВСЯКЪДЕ!!!
              TLC 70 1KZ-T В ПРОДАЖБА!!!
              Съби Радев А(-) 0895745706

              Коментар


              • #8
                До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

                Пич, с каква раздатка си? Ако си със Super Selekt нямаш хъбове.

                Коментар


                • #9
                  До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

                  Първоначално публикуван от jeepman13 Преглед на мнение
                  ОК,но с хъбове ли са?(L200 2001/2)
                  В каталога ги наричат хъбове, но не са това, което ние имаме предвид - не включват и изключват те моста и не са ръчни или автоматични. Те просто прехвърлят движението.
                  Включването и изключването на моста става от муфа с вакуумно задвижване:



                  Ако не ти изключва предният мост търси причината в тази муфа, тръбичките с вакуума, ел. магн. вентили и ел. захранване. (Най-често вентилите)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

                    Предното се изключва , но като въртя предният кардан на ръка предните полуоски с гумите се въртят.Така ли трябва да е? Предният мост се движи , а отцепва само от раздатката - така ли? Не е супер селект!
                    БЕНЗИН В КРЪВТА,МАСЛО ПОД НОКТИТЕ И КАЛ НАВСЯКЪДЕ!!!
                    TLC 70 1KZ-T В ПРОДАЖБА!!!
                    Съби Радев А(-) 0895745706

                    Коментар


                    • #11
                      До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

                      Оффтопик: Паджеровод, открай време се чудя това откачане на предния мост при супер селект-а, какъв му е смисъла. Ясен ми е принципа на откачането, на моето Л200 първото нещо, което направих беше да му събера тази муфа в един коловоз, та съм запознат с нещата. Но така и никъде в никаква документация неможах да прочета нещо смислено, какво се случва като откачиш само едната полуоска и защо не се откачат двете...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

                        Първоначално публикуван от jeepman13 Преглед на мнение
                        Предното се изключва , но като въртя предният кардан на ръка предните полуоски с гумите се въртят.Така ли трябва да е? Предният мост се движи , а отцепва само от раздатката - така ли? Не е супер селект!
                        ми то и моята Фронтрека Б е така, не знаех ,че и Паджерото е на същия принцип с вакуум муфа

                        Коментар


                        • #13
                          До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

                          Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                          Оффтопик: Паджеровод, открай време се чудя това откачане на предния мост при супер селект-а, какъв му е смисъла. Ясен ми е принципа на откачането, на моето Л200 първото нещо, което направих беше да му събера тази муфа в един коловоз, та съм запознат с нещата. Но така и никъде в никаква документация неможах да прочета нещо смислено, какво се случва като откачиш само едната полуоска и защо не се откачат двете...
                          Като откачиш само едната полуоска(както е при Гранд,Вранглер,Чероки),при движение тя ще се върти наобратно,но кардана няма...Теоретично на всички парт-тайм джипки с хъбове може да се направи-да отцепваш само единия хъб например.Проблемът обаче се явява в диф-а.Обикновено не е изчислен за това и "ф"ърля лагери.Затова...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #14
                            До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

                            Първоначално публикуван от jeepman13 Преглед на мнение
                            Предното се изключва , но като въртя предният кардан на ръка предните полуоски с гумите се въртят.Така ли трябва да е? Предният мост се движи , а отцепва само от раздатката - така ли? Не е супер селект!
                            Изчаквах те да дадеш VIN-a на машината от самото начало на въпроса ти. Така става по-лесно, няма да гадаем, защото има много модификации. Ако имаш такава муфа като на картинката, като въртиш кардана не трябва да се въртят полуоските. Но при запален двигател, за да има вакуум (може да имаш някъде неплътност).


                            Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                            Оффтопик: Паджеровод, открай време се чудя това откачане на предния мост при супер селект-а, какъв му е смисъла. Ясен ми е принципа на откачането, на моето Л200 първото нещо, което направих беше да му събера тази муфа в един коловоз, та съм запознат с нещата. Но така и никъде в никаква документация неможах да прочета нещо смислено, какво се случва като откачиш само едната полуоска и защо не се откачат двете...
                            И аз не съм виждал такова обяснение, предполагам не са и давали от Мицубиши.
                            Като изключиш едната полуоска от диференциала, спира да се върти касетата в него и да предава движението към кардана, спира и той (след като е откачен и от раздатката). Е, остават да се въртят сателитите в дифа и полуоските. При обикновения парт тайм спират и те поради изключването от хъбовете.
                            Предполагам това въртене на сателитите увлича малко диференциала и улеснява после включването в движение. Знаем, че става при скорост до 100 км/ч и прав волан. Електрониката на Супер Селекта после само прави необходимата последователност на включването (кардан/муфа) и то при разблокиран централен диф.

                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            Като откачиш само едната полуоска(както е при Гранд,Вранглер,Чероки),при движение тя ще се върти наобратно,но кардана няма...Теоретично на всички парт-тайм джипки с хъбове може да се направи-да отцепваш само единия хъб например.Проблемът обаче се явява в диф-а.Обикновено не е изчислен за това и "ф"ърля лагери.Затова...
                            При нас муфата отцепва полуоската при дифа, така че двете полуоски се въртят в една посока. Обратното въртене е само при сателитите .

                            Коментар


                            • #15
                              До: Еднакво ли е окачването на Л200 и Паджеро

                              Някой може ли да помогне с ел.схема за управлението на двата клапана.Става въпрос за L 200-2002г.На раздатката има два датчика.От там кабелите влизат в едно реле.И дотам.Гледах схеми,но нищо не разбрах.С английския съм скаран .Като подам напрежение на клапаните и муфата изключва.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X