Mitsubishi подготвиха и вече тестваха новия си състезателен болид за рали-рейд: Racing Lancer Evolution

Наследникът на легендарното Pajero Evo има редица иновации: освен името, което цели да популяризира най-актуалния в момент модел на "трите диаманта", състезателният болид ще бъде вече с 3-литров дизелов агрегат вместо досегашния бензинов.
Дизеловият мотор бе тестван тази година още на Central Europe Rally, което ми даде яснота защо машината на Хироши Мацуока изглеждаше по-различна от останалите...

Дебютът на новата резачка ще е на португалската

Наследникът на легендарното Pajero Evo има редица иновации: освен името, което цели да популяризира най-актуалния в момент модел на "трите диаманта", състезателният болид ще бъде вече с 3-литров дизелов агрегат вместо досегашния бензинов.
Дизеловият мотор бе тестван тази година още на Central Europe Rally, което ми даде яснота защо машината на Хироши Мацуока изглеждаше по-различна от останалите...

Дебютът на новата резачка ще е на португалската
Baja Portalegre в края на октомври, а преди това с дизелов двигател ще се състезават Pajero-тата на отбора на PAX Rally - втората серия "Дакар", която ще се проведе в средата на септември, също в Португалия.
Някои характеристики на Mitsubishi Racing Lancer Evo: мощност над 260 к.с. (предполагам 285, колкото са максимално позволени за рали-рейд) и над 650 Нм въртящ момент.
"Черният рицар" обаче няма да остане с тази си окраска. Ето каква ще е визията на колата занапред:

Коментар