Мотаейки се днес мернах при мой познат L200, 2 врати. Състоянието му е доста плачевно, вътре е кочина. Не можахме да го запалим, няма нафта
Била свътшила при предишното палене... още не са го обезвъздушили. Може и така да е. Може и да не е.
Параметрите:
Според търговеца е поризведен 96 година
4WD, автоматични хъбове
2.5 Турбо дизел, няма интеркулер
200 000 + не малко отгоре, реални, не пропуснах да подчертаят реални 5 пъти
климатик
2 врати
багажника е облицован с алуминиев рифел, има оформени два съндъка
не обърнах внимание дали е автоматик или с ръчни скорости
Косурите, поне на пръв поглед:
разбит десен прозорец
удар отпред - крива броня и маска, счупена решетка, стъкратията е здрава, радиатора има течност, явно не е спукан
вътре е кочина, калъфите на седалките са скъсани, пълно е със стъкла
изглежда като гробница, но все пак внушителна гробница
Цената - 5000 лева
Ако все пак се реша да го гледам втори път на какво да обърна най-сериозно внимание? Знам, че въпросът е много общ, но не познавам автомобила.

Параметрите:
Според търговеца е поризведен 96 година
4WD, автоматични хъбове
2.5 Турбо дизел, няма интеркулер
200 000 + не малко отгоре, реални, не пропуснах да подчертаят реални 5 пъти

климатик
2 врати
багажника е облицован с алуминиев рифел, има оформени два съндъка
не обърнах внимание дали е автоматик или с ръчни скорости
Косурите, поне на пръв поглед:
разбит десен прозорец
удар отпред - крива броня и маска, счупена решетка, стъкратията е здрава, радиатора има течност, явно не е спукан
вътре е кочина, калъфите на седалките са скъсани, пълно е със стъкла
изглежда като гробница, но все пак внушителна гробница

Цената - 5000 лева
Ако все пак се реша да го гледам втори път на какво да обърна най-сериозно внимание? Знам, че въпросът е много общ, но не познавам автомобила.
Коментар