Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Занасяне на задница при Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Занасяне на задница при Паджеро

    Скоро си купих Паджеро 2,5 TDI автомат и ми прави впечатление че при завой се осеща занасяне на задната част на джипа.Казаха ми да проверя за блокаж но не знам как се включват тези блокажи.
    Дайте малко инфо за блокажите и от къде се изключват както и за състоянието на амортисиорите копчето до ръчната.
    Благодаря предварително.

  • #2
    До: Занасяне на задница при Паджеро

    Тампоните на носачите.

    Коментар


    • #3
      До: Занасяне на задница при Паджеро

      С каква скорост си карал и на каква настилка? Предполагам само на заден мост си бил - 2Н.

      За амовете, прочети това:

      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F1%FC%EE%F0%E8
      Поздрави от Lincoln, UK! :)

      Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI GLS '95 (дълга база)

      Коментар


      • #4
        До: Занасяне на задница при Паджеро

        Асфалт около 50км/ч 2H карах,не ми е ясно на какво да настроя копчето за да не занася толкова много и ако не е от него какво да правя.

        Коментар


        • #5
          До: Занасяне на задница при Паджеро

          Съгласен с Kinex провери тампоните на носачите.
          Ако имаш блокаж то най- вероятно е само отзад и имаш отделно копче само с позиции ON/OFF. Няма какво да нагласяш. Не знам дали е възможно да е заяло нещо.
          Регулирането на амовете е с трите позиции меко/средно/твърдо. За съжаление на моя са махнтати и не знам какъв е ефекта предполагам че не се люшка толкова купето при твърд режим. Нагласяш си го както ти е приятно.
          И пак, виж тампоните. Един познат се блъсна заради скапани такива на един рекстън.

          Коментар


          • #6
            До: Занасяне на задница при Паджеро

            при мен блокажа на задния мост се включва при при включен преден мост,при 2H не се задейства при включване от копчето
            емил златков
            паджеро 2.5тд
            ве стром 650

            Коментар


            • #7
              До: Занасяне на задница при Паджеро

              БЛАГОДАРЯ КОЛЕГИ ЗА ОТГОВОРИТЕ.

              Коментар


              • #8
                До: Занасяне на задница при Паджеро

                Първоначално публикуван от zemo Преглед на мнение
                при мен блокажа на задния мост се включва при при включен преден мост,при 2H не се задейства при включване от копчето
                Тъкмо щях да питам дали пък блокажа на задния диф. не с включва само при 4Л, без оглед на позицията на копчето?
                Някой с опит да сподели моля?

                Коментар


                • #9
                  До: Занасяне на задница при Паджеро

                  включва се отделно с копче
                  емил златков
                  паджеро 2.5тд
                  ве стром 650

                  Коментар


                  • #10
                    До: Занасяне на задница при Паджеро

                    А предния мост в какво състояни е? В смисъл сходимост, лагери, накладки... ? Защото всеки автомобил със задно предаване е склонен да върти "задник", когато отпред има съпротивление или геометрията му е нарушена, особено при настъпване в завой. При нарушена геометрия по-осезаемо е обикновено в една от посоките.
                    Последно редактирано от kuzdov; 24-07-08, 21:47.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #11
                      Има ли някои опътване за самата кола но да не е сервизна документация .

                      Има ли някои опътване за самата кола но да не е сервизна документация ,Понеже имам доста копчета но с неясен пройзход

                      Коментар


                      • #12
                        До: Занасяне на задница при Паджеро

                        И други търсим, ако намериш - свиркай!
                        Поздрави от Lincoln, UK! :)

                        Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI GLS '95 (дълга база)

                        Коментар


                        • #13
                          До: Занасяне на задница при Паджеро

                          Да споделя малко опит.
                          "Паджеро"-то ІІ 95-та 2.5 ТД за което говоря беше ръчкалка и имаше блокаж само на задния диф. който се включваше сам когато си на 4L. Вероятно доказания в "париж-дакар" боец се радва на много модификации и нива на екстри.
                          По основната тема-принципно колите занасят и при меки гуми. Джипа търпи налягане 1at. без гумата да става на мекица, но се маже на пътя. Като спреш и погледнеш отстрани такава бързо карана гума, до средата на надписите стои като че ли се е търкала в бордюр
                          За регулатора на твърдостта - такива амортисьори едно време струваха колкото теглото си но в злато и не ги сменяхме. Копче има, ефект нема - или са сменени с нормални или отдавна моторите са предали дух богу и както и да натикаш се тая. Ако работят, при смяна на твърдостта се чуват електромоторите и от четирите страни. Тръгват, достигат зададената стойност и спират. ако върти безконечно или не мъцва - ясно, амин!
                          За копченцата - нашите и чужди авто джамбази за да изглежда колата с "фул шукарии" т.е. по-скъпа, слагат табло от по-луксозна версия или на местото на дупката к`во да е ключе. Имах такъв случай с "ЛендКруйзер"ІІІ на един приятел. "Не ми толят седалките" - не топлят понеже са без нагревател, но с копчета. "А фаровете защо не се местят" - понеже е имало челен удар и са сменени с неместещи се, а как се управлява "круйза... " - не се управлява това що го нема той май беше с 3 или 4 копчета. Пълна веселба, ако не е на твой г**.
                          Виж дали всички "копченца" си имат жички и дали жичкити отиват в снопове или се скиват под таблото и завършват в атмосферата. Ако са наред, снимай и публикувай, пък едно по едно ще ги разгадаем.
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #14
                            До: Занасяне на задница при Паджеро

                            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                            Да споделя малко опит.
                            "Паджеро"-то ІІ 95-та 2.5 ТД за което говоря беше ръчкалка и имаше блокаж само на задния диф. който се включваше сам когато си на 4L. Вероятно доказания в "париж-дакар" боец се радва на много модификации и нива на екстри.
                            По основната тема-принципно колите занасят и при меки гуми. Джипа търпи налягане 1at. без гумата да става на мекица, но се маже на пътя. Като спреш и погледнеш отстрани такава бързо карана гума, до средата на надписите стои като че ли се е търкала в бордюр
                            За регулатора на твърдостта - такива амортисьори едно време струваха колкото теглото си но в злато и не ги сменяхме. Копче има, ефект нема - или са сменени с нормални или отдавна моторите са предали дух богу и както и да натикаш се тая. Ако работят, при смяна на твърдостта се чуват електромоторите и от четирите страни. Тръгват, достигат зададената стойност и спират. ако върти безконечно или не мъцва - ясно, амин!
                            За копченцата - нашите и чужди авто джамбази за да изглежда колата с "фул шукарии" т.е. по-скъпа, слагат табло от по-луксозна версия или на местото на дупката к`во да е ключе. Имах такъв случай с "ЛендКруйзер"ІІІ на един приятел. "Не ми толят седалките" - не топлят понеже са без нагревател, но с копчета. "А фаровете защо не се местят" - понеже е имало челен удар и са сменени с неместещи се, а как се управлява "круйза... " - не се управлява това що го нема той май беше с 3 или 4 копчета. Пълна веселба, ако не е на твой г**.
                            Виж дали всички "копченца" си имат жички и дали жичкити отиват в снопове или се скиват под таблото и завършват в атмосферата. Ако са наред, снимай и публикувай, пък едно по едно ще ги разгадаем.
                            То хубаво, ама това какво общо има със занасянето на задницата.
                            Паджерото от Дакар е толкова Паджеро, колкото Ситроена на Лйоб е Ситроен.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Занасяне на задница при Паджеро

                              меките гуми!!!
                              Второто е за колегата който пита за блокаж на дифа, с бутон или направо - на онзи(не точно моя ) беше така, на други незнам
                              Третото за ръководството за експлоатация и неизвестните копчетата
                              Споделям опит - каквото съм видял, пипнал, строшил Извинявам се ако съм разводнил темата
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X