Обява

Свий
Няма добавени обяви.

pajero 98 2.8 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • pajero 98 2.8 TDI

    На интерколера ми е изгорял вентилатора от долу дето го охлажда някой имали си на идея каде да търся такова нещо и незнам колко време съм карал така дали може да имам и някакъв друг проблем да е възникнал докато не е работил вентилатора ?

  • #2
    До: pajero 98 2.8 TDI

    Toзи вентилатор се включва от датчик, който следи температурата на въздуха след кулера. Ако си сигурен, че е точно той причината можеш да потърсиш и втора ръка, и някой да го ремонтира, защото нов си е цифра.
    Вентилатор за охлаждане на и-кулера - 430.46
    Това е за Галопер, а те са подобни.
    Няма проблем да караш и без него, единствено можеш да очакваш леко и теоретично покачване на разхода.

    Коментар


    • #3
      До: pajero 98 2.8 TDI

      430 лв ли имаше предвид ? с тази цифра ???

      Коментар


      • #4
        До: pajero 98 2.8 TDI

        Да, така я копирах от тук.

        Коментар


        • #5
          До: pajero 98 2.8 TDI

          както каза колегата сигурен ли си,че не е от датчика,намира се на достъпно място от ляво..
          470 кинта ми се вижда малко претрупано за това,в края на крайщата не караме в африка,най-многото да има известно спадане на мощността,и то ако преди всичко е било изправно

          Коментар


          • #6
            До: pajero 98 2.8 TDI

            да всичко проверихме с майстор дето добре чатка ел и проблема е в моторчето намерих за 280 лева такова но пак ми са виждат много пак ще поразпитам ако не ще вземам то няма на каде другаде без това и наистина доста качва и рахода 150 км някаде около 20 л дизел

            Коментар


            • #7
              До: pajero 98 2.8 TDI

              Всеки ел. двигател се ремонтира. Ако не го е разглобявал намери някой, който ще го направи.
              Ако има чувствително покачване на разхода, то причината е друга. При нормално каране по асфалт тази перка почти не работи, насрещната струя е достатъчна.

              Коментар


              • #8
                До: pajero 98 2.8 TDI

                Здр. момчета . И аз съм с прецакано моторче на кулера . Разглобих го и гледам статора е с постоянен магнит . Ротора е видимо изгорял дори колектора му е повреден . Как може това да се ремонтира ? Според мен не става или ако става цената ще е като за друго без разправиите . Като се замисля и аз преди време се оплаквах от разхода . Горе долу също 20 л на 150 км ама всички казвахте така си е . По това време моторчето вече не бачкаше .
                MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                Коментар


                • #9
                  До: pajero 98 2.8 TDI

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  ... Ако има чувствително покачване на разхода, то причината е друга. При нормално каране по асфалт тази перка почти не работи, насрещната струя е достатъчна.
                  И на мен ми се струва доста малко вероятно причината за висок разход да е неработещ вентилатор на кулера.
                  На Галопера за първи път чух вентилаторът на интеркулера да работи след изкачване на трасето на газопровода.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 23-06-08, 21:14.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    До: pajero 98 2.8 TDI

                    Въздушната струя сигурно при висока скорост е достатъчна но при 90 % употреба в населено място . Жегите в момента са достатъчни и ДВГ стига работна темп . за норматив , после и след по дълъг престой си държи темп . Кулера е като тиган на котлон .
                    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                    Коментар


                    • #11
                      До: pajero 98 2.8 TDI

                      Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                      Ротора е видимо изгорял дори колектора му е повреден . Как може това да се ремонтира ? Според мен не става или ако става цената ще е като за друго без разправиите .
                      Точно. При това положение няма смисъл. Но, за каква цена става дума?! Ако някой болен мозък мисли, че ще му дам 280-480 лв. за моторче ще му покажа къде ме е клъвнал петелът! Ще приспособя някое друго от моргата, взето за 20 лв. или шише ракия на пазача. Ще купя моторче за парно или за преден вентилатор пак от там или от магазин с нормални хора вътре...
                      Това мога да направя аз, но мнозина казват, че през времето, което ще загубя за преправяне, те ще направят пари за ново! Да, ама ще направят и малко инфлация!

                      Коментар


                      • #12
                        До: pajero 98 2.8 TDI

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Точно. При това положение няма смисъл. Но, за каква цена става дума?! Ако някой болен мозък мисли, че ще му дам 280-480 лв. за моторче ще му покажа къде ме е клъвнал петелът! Ще приспособя някое друго от моргата, взето за 20 лв. или шише ракия на пазача. Ще купя моторче за парно или за преден вентилатор пак от там или от магазин с нормални хора вътре...
                        Това мога да направя аз, но мнозина казват, че през времето, което ще загубя за преправяне, те ще направят пари за ново! Да, ама ще направят и малко инфлация!
                        абсолютно е прав колегата,винаги може да се приспособи вентилатор на 12V ,праскаш директно да се включва когато е на контакт и нема лошо,даже напротив,но все ми се струва,че значението му не е толкова голямо по принцип,та да си заслужава инвестицията за "истинско"

                        Коментар


                        • #13
                          До: pajero 98 2.8 TDI

                          А на оригиналното не може ли да му се пренавие бубината? След като няма нещо счупено по перка и тем подобни няма да има проблем, а и това двигателче е малко. Мен 300 лв ми искаха за пренавиване на голям 18 kW двигател....

                          Коментар


                          • #14
                            До: pajero 98 2.8 TDI

                            Правиш принципна грешка. Твоят двигател е асинхронен, трифазен и голяма част от тези 300 лева е цената на медта, тъй като пренавиването на статора му е сравнително проста работа.
                            В случая става дума за колекторен високооборотен двигател, на който се пренавива ротора и работата е почти изкуство. Тук цената не се смята на киловат, а си е пазарлък, не че няма кой да го направи.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X