Вчера спуках предна гума и както беше вдигнат джипа на крик завъртях предно ляво колело. Забелязах, че предния кардан също се върти. Това нормално ли е? Лоста на раздатката беше на положение 2Н (само задно), хъбовете са оригиналните автоматични. Дали имам проблем в хъбовете или се шашкам напразно?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малко глупав въпрос за Паджеро 2
Свий
X
-
До: Малко глупав въпрос за Паджеро 2
Не знам дали имам хъбове. Според мен всичко си е оригинално. Когато го купих ми сменяха вътрешните маншони на предните полуоски. Вече почвам да си мисля че майстора нещо не е сглобил както трябва. И друго- мисля че ми гори повече. Колеги от форума споделят че техните падат под 10/100, а аз не мога сляза под 12/100 Става въпрос за 2,5 ТДИ къса базаПоследно редактирано от firestorm; 07-04-08, 13:45.
Коментар
-
До: Малко глупав въпрос за Паджеро 2
Въпросът стои така: Ако си със "Супер селект" раздатка, отпред нямаш хъбове, предният мост е постоянно зацепен с всичките предимства и недостатъци.
Ако си с "парт-тайм" раздатка при изключен ръчен или пък автоматичен хъб в описаната ситуация колелото се върти свободно без полуоските и кардана.
Паджеро 2 го има и с двата варианта.
Как изглеждат хъбовете е писано и снимано - потърси и виж.
Ако много се объркаш просто дай VIN-a, по него ще разберем с каква раздатка си.
Коментар
-
До: Малко глупав въпрос за Паджеро 2
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеВъпросът стои така: Ако си със "Супер селект" раздатка, отпред нямаш хъбове, предният мост е постоянно зацепен с всичките предимства и недостатъци.
Ако си с "парт-тайм" раздатка при изключен ръчен или пък автоматичен хъб в описаната ситуация колелото се върти свободно без полуоските и кардана.
Паджеро 2 го има и с двата варианта.
Как изглеждат хъбовете е писано и снимано - потърси и виж.
Ако много се объркаш просто дай VIN-a, по него ще разберем с каква раздатка си.Първоначално публикуван от bltmv Преглед на мнениеПривет на всички!
Хайде и аз да се изложа.
От доста време чета този форум и смея да твърдя, че научих доста интересни неща, за което съм Ви много благодарен!
След дълго чудене и размишление най-накарая се сдобих с Pejero 2.8 97г, дълга база. За сега ще го карам в града и до вилата, а пък после ще видим
До колкото прочетох по-горе при "супер-селект" отпред няма хъбове. При режим 2H всичко отпред ли е постоянно зацепено и вредно ли е това за предния мост? Препоръчително ли е да се поставят допълнително хъбове? Когато включа 2Н предния мост на таблото започва да ми мига - нормално ли е това? И понеже ми куца руския и не можах да се ориентирам точно в препратките към руските сайтове за "супер-селект" да попитам, превключването между режими 2Н, 4Н и 4HLc в движение става при отпуснат или при натиснат съединител?
Благодаря предварително
Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнениеотпред нищо не се върти когата караш на задно.
всичко си е в дифа.хъбовете са си така заводски.
мига си на таблото.ръчкаш си както искаш с или без съединител.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар