Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса...

    Здравейте колеги,е колеги дотолкова ,че всички имаме книжки,/ някои и ловци/,уточнявам,че съм пълен невежа относно 4х4,никога не съм притежавал, а съм карал инцидентно max 1000 километра.В последните дни доста прочетох,кой знае колко не ми стана ясно,но 99% съм се насочил към Паджеро 2,ще ми трябва предимно за лов,рядко ще се ползва и в града,за оффроуд за сега не се мисли масово,но знае ли човек...
    Извинете за отклонението,но имам няколко въпроса ,а доколкото видях тук наистина има хора които разбират доста!
    1.Толкова ли е по-калпав мотора 2.5 сравнение с 2.8? Засъжаление повечето са 2.5 много рядко се срещат 2.8 и то над 90% с десен волан,карал съм късо с 2.5 и ми изглеждаше доста спънато,не ми се мисли какво би било с дълга база
    2.Лошо ли е ако е правен основен ремонт на двигателя и колко би било нормално да кара след това,априори се приема,че е правен грамотно?
    3.На въпросото Паджеро малко след това му се чупи колянов вал,това говори ли за нещо или просто му е дошло времето? Сменен е с нов
    Аз лично предпочитам да взема некое с ясна история,отколкото понапудрените нов внос от Горубляне или Дупница респективно
    4.Някой ако има за продаване да сигналира! Определил съм си таван до 10к,но при атракция неква бих помислил - предполага се ,че ще го троша по баирите и за това не ми се дават повече кинти,та да ме не е яд
    Предварително благодаря,дано не съм досадил с първия си пост тука,но то е ясно,че ще е с въпроси,има бая хляб да изяда докато почна да давам и отговори...

  • #2
    До: Няколко въпроса...

    1. Калпав е силно казано. Той е по-старият модел, 2.8 е усъвършенстван и по-мощен. За дълга база 2.5 действително е слабичък. Късмет е ключовата дума.
    2. Не е лошо, но защо тогава е т. 3?
    3. Колянов вал се троши при голяма беля - например воден удар... Но пък съм чел дори за счупен колянов вал след премахване на балансиращите валове. Причини много, за да не гадаеш, по-добре избягвай добре ремонтирани двигатели за сметка на добре поддържани такива
    4.

    Коментар


    • #3
      До: Няколко въпроса...

      Разбира се ,че късмета при покупката е много важен,но той в по-голяма степен се проявява при новия внос,там как е експолатиран и подържан е пълна мистика,за това предпочитам да взема някой каран у нас и за предпочитане от познат.За това и питам -човека който го продава е малко манияк по джипките и за него може да се каже че го е подържал,това е сто процента сигурация,още повече ,че и моите майстори потвърждават.Значи той го е купил след основен ремонт и малко след това му се чупи шийката на коляновия вал / не съобщава за воден удар/,сменя го с нов,900 кинта бил,освен това съм му смененил амортесьорите и нов съединител,и текущи...единствено външния вид е бая лимбизия,ама това май е последното по важност,още повече за целта дето го взимам

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X