Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вода в двигателя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вода в двигателя?

    Колеги как ще коментирате това клипче.

    http://www.youtube.com/watch?v=VuD2ZyVJ69c&NR=1

    Освен че е глупаво да тръгва без шнорхел. Желателно ли е да се върти и да се пали ако има вода? Ще го бива ли такъв двигател?

  • #2
    До: Вода в двигателя?

    Ами щом тръгна, значи не се е показала някоя биела през блока Но без проблеми няма да остане.
    Да беше поне спрял да разкачи маркуч около интеркулера да види до къде е стигнала водата

    Коментар


    • #3
      До: Вода в двигателя?

      В този ред на мисли, откъде могат да се намерят шнорхели за Patrol или Land Cruiser
      One Planet, One Internet!
      We Are All Connected!

      Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

      Коментар


      • #4
        До: Вода в двигателя?

        Здравейте,преди време с Митсубиши L300 2.5 D с двигател 4D56 на два пъти засмуквах вода като на този клип е не пресичах река а си карах по наводнените от проливен дъжд варненски улици.Първият път двигателя го удави съпругата ми опитвайки се да премине внимателно през наводнена улица засмукал е вода на бавни обороти и веднага е угаснал.Обади ми се от средата на локвата в която беше заседнала с въпроса а сега какво,понеже не съм от Варна помолих познат да я изтегли и после го посъветвах да дръпне буса назад като предварително го включи на пета предавка,понеже не се превърташе на пред от водния клин в горивната камера на някой цилиндър.Така съответното бутало щеше да се върне назад и да изхвърли водата от цилиндъра.Речено сторено след малко ми се обадиха ,че двигателят е запалил с леко причукване което след около 30 секунди спряло заедно с белият дим от аспуха.Буса се прибра на самоход и го карах така към 5000 км но му остана едно леко прекъсване на бавни обороти и мирис на недоизгоряла нафта,не се стърпях и го отворихме.Какво установи дефектацията -
        -никакви деформаций по бутала клапани или колянов вал само на единият цилиндър този който е засмукал
        водата беше се изкривила биелата и станала по къса с 1.0 мм от което налягането в този цилиндър намалява значително а от там неравномерната работа на бавни обороти.Смених кривата биела с една 2-ра употреба от Хюндай Н 100 той е със същия двигател и реших въпроса.

        Реших го ама за лош късмет за много кратко след две седмици този път моя милост и пак във Варна до автогарата ме хвана един порой ,гледам всички карат с едното колело по тротоара ,че водата малко дълбока пък буса нали висок минах направо без да намаля скороста както си бях с 60 км на трета предавка и ........ съответно изпитах на гърба си преработения вариант на поговорката да би внимателно карал не би биели сменял ама нейси.

        Заседнах насред кръстовището ,изтегли ме един колега с джип не си спмням какъв беше. Технологията с дърпането назад за изплюване на водата не помогна двигателя не превърташе на никъде.След кратко умуване как да изкарам водата от цилиндрите с подръчните инструменти свалих капака на клапаните понеже се сваля само с едно гаечно 13 и с помоща на една здрава отверка прекарана между кобилиците на изпускателния и смукателен клапан отварях изпускателните клапани подред един по един и едновременно превъртах колкото беше възможно на стартер.След няколко опита двигателя заработи с неприятно металическо чукане и тресене придружено с гъсти кълба бял дим,след около минута белия дим намаля но металическото чукане си остана което ме принуди да не рискувам с прибиране на самоход.След отваряне на двигателя се установи
        - криви биели на два цилиндъра с по 3 мм
        - от изкривяването и скъсяване на биелите полите на двете бутала бяха леко деформирани от противотежеста на коляновия вал което е причинило металическото чукане
        -за моя голяма радост буталата бяха издържали и втория.
        изпит,двигателя се отърва с подмяна на двете биели новите пак от Хюндай Н1 втора ръка.Наложи увеличване теглото на новите биели с по 20 грама заварих им по една метална плочка във вдлъбнатината под главата на биелата.

        След този ремонт с така изпитания двигател изминах още 50 000 километра без никакви проблеми.

        Така,че след такова "запиване" с вода за дизеловите двигатели винаги има последствия дори да са само една биела.
        Последно редактирано от Николай Колев; 26-03-08, 23:28. Причина: правописна грешка
        Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
        Място и хора към които да принадлежи ...

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X