Колеги ще ви бъда много благодарен ако някой би могъл да ми каже дали се е сблъсквал със следния проблем:
Имам проблем свързан с теч на масло от турбото. Първото което направих беше да занеса турбото на ремонт, след като му беше направена профилактика ме овериха , че проблема ще се реши. Но за съжаление след 35км пробег той се появи отново. Смятате ли, че този проблем може да бъде свързан с филтъра (който е капсулован) на капака на клапаните? Чувал съм , че този филтър е слабото място на дизеловите мотори 2,8 и след определен пробег се запушва и не позоволява маслото да се върне нормално в картера. Повишава се налягането и маслото избива. Джипа е на 182000км. Ще ви бъда много благодарен ако споделите мнение.
Имам проблем свързан с теч на масло от турбото. Първото което направих беше да занеса турбото на ремонт, след като му беше направена профилактика ме овериха , че проблема ще се реши. Но за съжаление след 35км пробег той се появи отново. Смятате ли, че този проблем може да бъде свързан с филтъра (който е капсулован) на капака на клапаните? Чувал съм , че този филтър е слабото място на дизеловите мотори 2,8 и след определен пробег се запушва и не позоволява маслото да се върне нормално в картера. Повишава се налягането и маслото избива. Джипа е на 182000км. Ще ви бъда много благодарен ако споделите мнение.
Коментар