Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

    Колеги ще ви бъда много благодарен ако някой би могъл да ми каже дали се е сблъсквал със следния проблем:

    Имам проблем свързан с теч на масло от турбото. Първото което направих беше да занеса турбото на ремонт, след като му беше направена профилактика ме овериха , че проблема ще се реши. Но за съжаление след 35км пробег той се появи отново. Смятате ли, че този проблем може да бъде свързан с филтъра (който е капсулован) на капака на клапаните? Чувал съм , че този филтър е слабото място на дизеловите мотори 2,8 и след определен пробег се запушва и не позоволява маслото да се върне нормално в картера. Повишава се налягането и маслото избива. Джипа е на 182000км. Ще ви бъда много благодарен ако споделите мнение.
    Последно редактирано от Nikos_VT; 15-03-08, 16:53.

  • #2
    До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

    Tози филтър служи именно за да спира маслени капки да не попадат в смукателната част преди компресора. Отделя маслото и го връща в картера. Вярно е, че понякога се запушва заради водните пари в надкартерното пространство. Заедно с маслените капки те образуват пресечена пяна и именно тя запушва филтъра.
    Ако се запуши този филтър се увеличава налягането на газовете и те започват да избиват заедно с масло около щеката например, около капачката за наливане на масло и откъдето си намерят.
    Не виждам как това налягане (ако го има) ще ти върне масло в компресора и интеркулера. Ти сигурно там си го забелязал.
    По скоро ако филтърът в капака е премахнат може да се появи маслото там, щом като казваш, че лагерите и уплътненията на турбото са проверени.

    Коментар


    • #3
      Разбирам. Коя е причината според теб, маслото да избива през турбото ? От къде се паявява по-високото налягане? Какво би ме посъветвал да направя?

      Имаш ли информация как точно изглежда филтъра в капака на клапаните? С моя майстор имаме съмнение, че е премахнат. Благодаря предварително.
      Последно редактирано от Паджеровод; 16-03-08, 15:49. Причина: сливане на два последователни поста

      Коментар


      • #4
        До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

        Пак не казваш къде точно е течът на масло Напиши първо къде е за да не изтърся някоя щуротия

        Коментар


        • #5
          До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

          Теча на масло е от турбината. След като се извади отдушника от капака на клапаните към въздушния филтър теча на масло от турбото спира. Според това което казваш ти в мотора има повишено налягане на масло...................

          Коментар


          • #6
            До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

            Първоначално публикуван от Nikos_VT Преглед на мнение
            Теча на масло е от турбината. След като се извади отдушника от капака на клапаните към въздушния филтър теча на масло от турбото спира. Според това което казваш ти в мотора има повишено налягане на масло...................
            Най-вероятно го няма или е скъсан филтърът в капака. Но повишено е не налягането на маслото, а това на картерните газове, които увличат капки масло към турбото. Обаче моментът е тънък - няма начин обективно да се премери това налягане и обикновено маркучът се вади, майсторът гледа умно, чеше се по главата и отсича - моторът е за ремонт!
            Има няколко варианта:

            1. Моторът действително е за ремонт поради изпускащи компресия сегменти.

            2. Филтърът в капака на клапаните е скъсан или премахнат.

            3. Налягането не е голямо, а имаш вакуум (подналягане) преди турбото, където се включва маркуча от този филтър, поради много мръсен въздушен филтър и засмуква през маркуча.

            4. Налягането е голямо, но моторът не е за ремонт Има сучаи на отворен за ремонт двигател и ефектът е нулев. А налягането е идвало от пробит маркуч на вакуумния усилвател на спирачките. Вакуумната помпа дърпа въздух от него и го вкарва в картера заедно с маслото, което и се подава за мазане.

            Накрая, ето ти снимки на филтъра. Правени са от колегата disem и са от темата му Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида? Надявам се, че няма против да ги използвам
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

              Много благодаря за изчерпателната информация. Оставам задължен. Ще ти пиша когато реша проблема. Дано е по-скоро.....

              Коментар


              • #8
                До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

                Корега ти сигурен ли си че турбото е проверено от точните хора

                Ако се е получила голяма хлабина на аксиалният лагер на турбото е възможно да има теч на масло но и трябва да гори доста масло, така че според мене проблема ти идва от турбото и ако това турбо е на 182000 километра е възможно да е позаминало

                Коментар


                • #9
                  До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

                  Да сигурен защото турбото освен че беше подложено на диагностика беше и ремонтирано. Така ми препоръчаха от сервиза за ремонт на турбини. В момента турбото е като ново.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

                    Днес разпробихме нитовете на филтъра на капака на клапаните. Оказа се ,че филтъра е силно почернял и запушен................. Кажете с какво да го почистя....??? или трябва да се накисне в някакъв разтвор? Или по-лошото нов капак............

                    Коментар


                    • #11
                      До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

                      По-горе ти дадох връзка към тема, в която е описан проблемът с този филтър и какво се прави. Прочети внимателно темата (дългичка е) и ако нещо не ти е ясно тогава питай пак

                      Коментар


                      • #12
                        До: Теч на масло от турбото на Пажеро 2,8

                        Вчера и днес положихме усилия да почистим филтъра в капака на клапаните,........... но без успешно Сглобихме филтъра и решихме да пробвапе какво е станало. Положенито беше същото без промяна ....

                        След като се извади мъркуча на отдушника има доста пушек. Днес забазязахме, че се появява пушек и като се извади щеката на маслото.....Смяташ ли че мотора е за ремонт ??? Или да измерим копресията и след това да правим изводи???

                        Смятам да копувам нов капак на клапаните.

                        Направо съм се видял в чудо....

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X