Ровейки се из нета попаднах на решение, което изглежда е готово, а не самоделно, но няма никакво инфо - само снимки от един FTP сървър.
Както се вижда от снимката гредата, за която са хванати долните А-рамена е свалена надолу и е въведено ново междинно рамо между долното и горното, за което са хванати торсионите:


Ето как изглежда със старите торсиони:

А тук с нови и един много странен амортисьор между двата:

Този фланец на кардана говори за сериозен лифт и отзад:

но други снимки няма
Между другото едната снимка е кръстена l200, което ме навежда на мисълта, че това е пикапът L 200, но те са с еднакви окачвания отпред с Паджерото до определена дата.
Както се вижда от снимката гредата, за която са хванати долните А-рамена е свалена надолу и е въведено ново междинно рамо между долното и горното, за което са хванати торсионите:


Ето как изглежда със старите торсиони:

А тук с нови и един много странен амортисьор между двата:


Този фланец на кардана говори за сериозен лифт и отзад:

но други снимки няма

Между другото едната снимка е кръстена l200, което ме навежда на мисълта, че това е пикапът L 200, но те са с еднакви окачвания отпред с Паджерото до определена дата.
Коментар