Здравейте, от днес съм горд ползвател на Паджеро 2, 2.8 дизел, 1995 г, служебно е... Фирмата ще поема и разходите по поддръжката...
Това, което най-напред ми направи впечатление и във връзка с коментарите из форума, е че по шасито отдолу има доста много ръжда и се интересувам как да я забавя, да изчистя и запечатам... Има къде да се обработи с преобразователи, боди-та и др. такива примерно, сам ли да се мъча и да си осребря фактура за материалите само или ще ме насочите на някъде?
Прилагам и снимки на "придобивката"
Това, което най-напред ми направи впечатление и във връзка с коментарите из форума, е че по шасито отдолу има доста много ръжда и се интересувам как да я забавя, да изчистя и запечатам... Има къде да се обработи с преобразователи, боди-та и др. такива примерно, сам ли да се мъча и да си осребря фактура за материалите само или ще ме насочите на някъде?
Прилагам и снимки на "придобивката"
Коментар