Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Mitsubishi PAJERO 2 2.5 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка на Mitsubishi PAJERO 2 2.5 TDI

    Такъв е избора и въпросът ми е при оглед на такъв джип, къде трябва да се гледа за удъри, дефекти или някакви деформации или повреди, къде са им слабите места, кое се поврежда най- често или кое дефектира няй- често, също така къде се проявява ръждата най- рано, кое е показателно за километрите на автомобила, изборът е: Mitsubishi PAJERO 2 2.5 TDI, 174000km, 1995- 96г., Super Select и климатик, внос от Италия.
    Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист

  • #2
    До: Покупка на Mitsubishi PAJERO 2 2.5 TDI

    Първоначално публикуван от Christo Преглед на мнение
    Такъв е избора и въпросът ми е при оглед на такъв джип, къде трябва да се гледа за удъри, дефекти или някакви деформации или повреди, къде са им слабите места, кое се поврежда най- често или кое дефектира няй- често, също така къде се проявява ръждата най- рано, кое е показателно за километрите на автомобила, изборът е: Mitsubishi PAJERO 2 2.5 TDI, 174000km, 1995- 96г., Super Select и климатик, внос от Италия.
    И ти май си от искащите всичко на готово без да положат малко труд и да потърся и прочетат поне една от многото теми отнасящи се точно до предстоящата покупка на Паджеро.
    Ама айде... на мен нямаше кой да ми дава съвети и първия път се прецаках яко. За да не се прецакаш и ти провери следните неща:
    1. Това дали е удряно не е болка за умиране ако е направено качествено - може да минеш стенд за смерване и да ти кажа дали е усукано....
    2. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРОВЕРКА ЗА ДУХНАЛА ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА - при добре загрят двигател вадиш маркуча, който отива от радиатора до разширителя и го потапяш във вода, ако бълбука - излизат мехурчета - бегай с 300!!!
    3. Провери и за ръжда по шасито - най-често около задния мост.
    4. Проверяваш и режимите на раздатката дали работят всички, дали включва предното, шумове и т. н.
    5. Проверяваш и турбината - махаш двата маркуча от нея, през отвора на входящия хващаш с два пръста оста на турбината и проверяваш за радиален и/или аксиален луфт. Изходящият маркуч не трябва да е прекалено омаслен, което е показателно за състоянието на турината...

    Общо взето това за мен са значимите неща отстраняването на които е доста нерво- и ресурсо- емко, другото се оправя....
    Надявам се да ти помогна, късмет с избота ти желая!!
    Don't hunt IF you can't kill
    първо 0883 после 333 накрая 448

    LZ1BGD

    Коментар


    • #3
      До: Покупка на Mitsubishi PAJERO 2 2.5 TDI

      Утре ще се прилагат всички методи БЛАГОДАРЯ много, че нали ги знаеш днешните май стори, не казвам всички, повечето само пари искат, пък не чуват петлите, пиша ти от друго име, за което се извинявам.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X