Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво мислите за това Паджеро?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Какво мислите за това Паджеро?

    в раздатката има диференциал.това е.
    би трябвало да имат.ако е здраво де.щото са на по 20 и отгоре години и лсд то вече е поумряло

    Коментар


    • #32
      До: Какво мислите за това Паджеро?

      Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
      паджеро спорт, няма много общо с Паджеро.
      То е разработено на базата на старото L200 и навремето имаха много проблеми с ЕГР клапана и какво ли не. Паджеро спорт е разработено като ниско бюджетен джип (с ниска цена става въпрос) и това носи със себе си всички плюсове и минуси. Правени са само с раздатка и нямат блокажи.

      Само една забележка за Супер селекта - няма раздатка, а централен диф
      Минусите ги описа добре, но не знам какво е ЕГР клапан, кажи и другите недостатъци, а и в крайна сметка кои са плюсовете?
      2018 KIA Sportage 1.6T AWD GT Line
      2007 AUDI A6 3.0TDI S-Line Quattro
      2007 HOMDA FMX 650

      Коментар


      • #33
        До: Какво мислите за това Паджеро?

        ЕГР клапана е често бъркан с BOV (blow off valve). Ето ти детаилно описание:

        ВРЪЩАНЕ НА ЧАСТ ОТ ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ ОБРАТНО В ЦИЛИНДРИТЕ

        Връщането на изгорелите газове /AGR/ е конструктивен метод за намаляване на отровните вещества в изгорелите газове.
        Методът за директно впръскване работи с по-високи температури на горене, отколкото предкамерния начин. При по-високи температури и излишък на въздух се повишава образуването на азотни окиси, които са отровни.
        Чрез клапана AGR част от изгорелите газове се смесват със свеж въздух, засмукван от двигателя. Благодарение натова се намалява съдържанието на кислорода в горивната камера и се намалява образуването на азотни окиси.
        В паметта на ЕБУ е въведена характеристика на AGR. Тя съдържа сведения за необходимото количество въздух в зависимост от броя на оборотите, количество на впръскваното гориво и температура на двигателя.
        По сигнал от разходомера ЕБУ определя големината на засмуквания въздух за дадения режим на двигателя. ЕБУ увеличава или намалява частта на връщаните изгорели газове.

        РЕГУЛИРАНЕ НАЛЯГАНЕТО НА ТУРБОТО

        На регулиращия клапан за налягане на турбонадувния агрегат се подава налягане от магнитния клапан за ограничаване налягането на надува N75. Клапанът N75 получава сигнали от ЕБУ. По такъв начин налягането на надува оказва влияние на характеристиката на двигателя.
        Налягането на турбонадува се корегира от ЕБУ допълнително от температурата на смукателния колектор, като тя влияе на плътността на турбонадувния въздух. С помоща на датчика за височина се корегира зададената характеристика за налягане на турбонадува в зависимост от атмосферното налягане, така че двигателя да получава винаги еднакво количество въздух. Започвайки примерно от 1500 м надморска височина, налягането в турбонадува се намалява, за да се предотврати при по-разредения въздух превишаване на номиналните обороти на турбокомпресора.

        Горното описание е конкретно за 1,9 ТДИ помпа- дюза на VAG, но принципа е същия

        Някои хора успешно изолират ЕГРа и твърдят, че нямат проблеми, но аз не смятам, че това е възможно. Доколкото съм чел в английските форуми на Биши за старото L200 този проблем е отказал от марката някои собственици по простата причина, че струвал около 2000 паунда.
        Лично познавам поне двама собственици на старото L200, които ползват колите си безпроблемно, а и всяка кола си има по някой кусур, нали така
        друг минус (лично за мен) е, че си е приключение да караш тежка машина зимата на задно, намирам го за обществено небезопасно (тук ще си навлека критиките на 90 процента от хората във форума, но това си е мое виждане) и натоварващо на дълъг път.
        плюсове... ами колата е проста и лесна за поддръжка, а и не е възможно да има толкова много фенове на машината без причина

        Надявам се горното да е полезно
        Успех в избора

        пс ЕБУ е електронен блок за управление (ECU)
        Зима иде

        Коментар


        • #34
          До: Какво мислите за това Паджеро?

          Налагат се някои корекции, за да се изяснят нещата в темата:

          1. Раздатка и централен диференциал не са изключващи се взаимно елементи. Просто в раздатката или няма централен диф (парт тайм), или има, както е при системата Супер селект на Мицубиши (и всички фул тайм джипове). По темата е писано много!

          2. LSD заден диф има само на някои Паджеро 1 в зависимост от комплектацията.

          3. Системата EGR е насочена изключително към екологичност за сметка на двигателя. Тя се елиминира много лесно (за стотинки) и без нея остава да те гризе само съвестта, че замърсяваш повече околната среда. Но това е спорно!!! Без нея изхвърляш азотни окиси, които доколкото знам не се и следят на техническите прегледи. Но пък с нея изхвърляш повече сажди, които по времето, когато е конструирана тази система се е смятало, че не са толкова опасни (канцерогенни, както се оказало в последствие). Значи става така - или азотни окиси, или сажди. Границата е много тънка и с контрола се справят само най-новите системи EGR и ECU.
          Освен това EGR има не само на новите дизели с директно впръскване, а и на такива с предкамера.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X