Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

    Добра вечер на всички. Трябва ми заден мост от Паджеро с блокаж. Съответно имам няколко въпроса.

    1. Между 9" и 9.5" мост има ли разлика в просвета под диференциала при еднакъв размер гуми? Клоня към по-лекия мост заради по-ниския разход ,който ще дава той /така си го представям, заради по-леките вътрешности/. Но има ли оплаквания от 9 инчовия като здравина, при нормална експлоатация ,изключвам състезания и тежък офроуд.

    2. Всички блокажи при Паджеро 2 ли работят на един и същи принцип?

    3. Силно ме интересува съществува ли при Паджеро 3 диференциал торсен комбиниран със 100% блокаж? На няколко места в пространството намерих писано за това, но нищо конкретно. Знае ли се на кои двигатели е монтиран подобен?

    4. 4.625 диференциал с блокаж при кой двигател се монтира обикновено? Намерих информация детайлна за Паджеро на руски ,но за тозо диф не пише.

    https://www.drive2.ru/l/8508454/?page=0#comments

    Предварително благодаря.

  • #2
    От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

    Паджеро 3 не е с ръкави.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

      Това е така. Аз за диференциала питам.

      Коментар


      • #4
        От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

        1- Не съм чувал за счупен заден. Здраво много.

        2-Да

        3-Не знам. По скоро не.

        4- На Паджеро 2 с 2,8 мисля че имат всички. Яко желязо.

        На П-3 не мисля, че задния мост е по-лек от 2. Няма ръкави, но полуоските и особено каретата са брутални. Сложи и носачите и.............. отече с килограмите.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

          4,625 го има на П2 къса база 2,5 дизел .

          На П 2 дълга база с раздувки на калниците 2,5 дизел е 5,285 .
          Последния го карам 2 години на траял ,да чукам на дърво не съм чупил нищо.
          0887/400121 Антон Донев

          Коментар


          • #6
            От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

            Торсен няма при Паджеро.
            8)

            Коментар


            • #7
              От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

              Касета с ЛСД и твърд блокаж съм срещал само на 3.0 Паджеро с 9" корона и главно предаване 4.878.

              Изпратено от моят Hammer Energy с помощта на Tapatalk
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #8
                От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение

                4- На Паджеро 2 с 2,8 мисля че имат всички. Яко желязо.
                Според този линк

                https://www.4x4community.co.za/forum...ro-Information

                2.8тд са с най-големия диференциал 9.5 инча 33.5мм полуоски ,докато 2.5тд са с 9 инчов и 30.5мм полуоски. За големия е ясно, че е здрав, надявам се и "по-малкия" също.

                Както казва колегата antiroad щом 4.625, който на мен ми трябва го има на 2.5 би трябвало да е 9" съответно по-лек.

                Относно Торсен диференциал на П3 намирам малко информация. Затова реших да попитам. Иначе торсен с блокаж доста ме привлича, но не знам реално ли е или някой се е объркал ,написал е и аз съм го прочел. Единствено сигурно за торсен е присъствието му в П2 еволюшън. А при него разбирам че задното окачване е вид прототип на независимото при П3.

                https://www.drive2.ru/l/6694917

                Коментар


                • #9
                  От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

                  В П2 Еволюшън нама никакъв торсен, има само LSD. ГП и дифа са като на П2 2,8/3,5. Специфично е ГП, но става от целия мост с минимално преправяне.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    В П2 Еволюшън нама никакъв торсен, има само LSD. ГП и дифа са като на П2 2,8/3,5. Специфично е ГП, но става от целия мост с минимално преправяне.
                    Това съм намерил като информация, виждам го и на снимки от последния линк ,който съм дал.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпроси за заден мост от Паджеро 2 и 3

                      4 броя evolution са минали през мен, даже 2 броя още са при мен. Такъв с торсен не е имало, което значи, че съм ощетен.
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от phant0maz Преглед на мнение
                        Добра вечер на всички. Трябва ми заден мост от Паджеро с блокаж. Съответно имам няколко въпроса.

                        1. Между 9" и 9.5" мост има ли разлика в просвета под диференциала при еднакъв размер гуми? Клоня към по-лекия мост заради по-ниския разход ,който ще дава той /така си го представям, заради по-леките вътрешности/. Но има ли оплаквания от 9 инчовия като здравина, при нормална експлоатация ,изключвам състезания и тежък офроуд.

                        2. Всички блокажи при Паджеро 2 ли работят на един и същи принцип?

                        3. Силно ме интересува съществува ли при Паджеро 3 диференциал торсен комбиниран със 100% блокаж? На няколко места в пространството намерих писано за това, но нищо конкретно. Знае ли се на кои двигатели е монтиран подобен?

                        4. 4.625 диференциал с блокаж при кой двигател се монтира обикновено? Намерих информация детайлна за Паджеро на руски ,но за тозо диф не пише.

                        https://www.drive2.ru/l/8508454/?page=0#commentsmapquest

                        Предварително благодаря.
                        Обикновено, разликата между 9" и 9.5" мостове е в размера на диференциала. 9.5" обикновено е по-голям и по-тежък, но това не винаги означава, че просветът под диференциала ще бъде значително различен.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X