Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

    Първоначално публикуван от mitsubishi pajero Преглед на мнение
    Здравейте, всичко по джипа е стегнато. Проверявал съм го преди всяка от безмислените смени на нови части, на подемник за реглаж стъпил на гуми и на подемник на който гумите увисват. Като тръгна и се държи все едно гумите се усукват. Не го прави винаги.!! Когато е в нормалното си положение е много стабилен. Също така се променя и возията. Докато си карам в един и същи ден вози приятно, не друса, загасям го, примерно на бензиностанция да заредя, паля и все едно е друг джип, започва да друса, гумите изпадат в резонанс като мина и през най- малката неравност по пътя.От София съм, ако някой може да каже при кой да отида за преглед, ще съм благодарен.
    Жоро Златанов ,Нови Искър ,на 15 минути от София .На главния път за дефилето преди разклона за гара Курило.Момчето на реглажа ми е бивш колега.Ако искаш телефон на сервиза на ЛичнИ,не пиша името на сервиза заради правилата на форума.
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

      Проблема още не е открит . Някой знае ли, дали е нормално на лявата полуоска, вътрешното каре да има радиален луфт. Става въпрос за чашката на карето която влиза в диференциала от страната на шофьора.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

        Първоначално публикуван от mitsubishi pajero Преглед на мнение
        Проблема още не е открит . Някой знае ли, дали е нормално на лявата полуоска, вътрешното каре да има радиален луфт. Става въпрос за чашката на карето която влиза в диференциала от страната на шофьора.
        Луфт там не трябва да има.
        А я кажи, по основния проблем, да не би задният диф да ти е с блокаж? Ако оригинално не е, то дали не е слаган в последствие такъв?

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Луфт там не трябва да има.
          А я кажи, по основния проблем, да не би задният диф да ти е с блокаж? Ако оригинално не е, то дали не е слаган в последствие такъв?
          Оригинално е с блокаж. И като натисна бутона, когато е с заключен междинен диференциал се чува моторчето и включва уж нормално.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

            Питам защото един човек, на друга марка кола, съобщаваше за подобни симптоми, докато веднъж рязко се озова по таван в завой при под 40км/ч. Поради самозаключване на тъпото прасе отзад. Не знам дали това е възможно при Паджерото, но когато всичко друго се изчерпа...

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

              Пробвай реглаж на друго място щото....
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cct.png
Прегледи:1
Размер:9.9 КБ
ID:5821992

              Без първото, останалите измервания са на кола по която не е пипано нищо и която освен лек луфт в паразитния хебел (тоест може да не гледаш "ТОЕ" колонката) няма нищо друго за оправяне. В един и същи ден, в рамките на 2 часа.

              Чак такива драстичности не очаквах. На едното място буквално не знаеха къде са и мериха със заключени тави, преди което си нивелираха подемника половин час със.... нивелир за 20лв от Практикер.

              Направо се втрещих какво става по сервизите. От всичките мерения поне за надлъжния наклон (caster) добих представа горе-долу с колко да го уеднаквя.

              Най-много ме втрещиха разликите в измерения страничен. А това е най-лесния за мерене ъгъл въобще - даже и с инсталиран "виртуален нивелир" на телефона и парче дъска.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190603_171720.jpg
Прегледи:1
Размер:214.5 КБ
ID:5822021
                На тази снимка е един от реглажите.
                Всичко правя при един мой приятел в сервиза му.
                И аз се усъмних в реглажа и ходих на друго място но там показа същите стойности. Сега мисля да купя нови гуми, че мойте вече са на четири години. Имат 11мм. грайфер равномерно износени, което значи че сходимост си има. Другото странно е че след смяна на всичко по предницата започна да тегли на дясно, но не всеки път. Независимо от наклона на пътя. И то само като карам направо. Като влизам в лек десен завой не завива сам. Имам лек луфт в карето на пръта на волана. Но то е от преди симптомите и незнам дали е възможно един ден да е наред а друг да не е. Чудя се дали да не сменя пак накрайниците, защото сложих на 'феби' , а те не се славят с добро, въпреки че няма луфтове в тях.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                  1. Ми, имаш 43 минути разлика в Castor-ите (надлъжните наклони). Дърпа към по-малкия.
                  2. Имаш 23 минути разлика с Camber-ите (напречните наклони). Дърпа към по-големия ъгъл, тоест пак надясно.

                  Разликите не са големи, но и двете са в полза на дърпане надясно, тоест ефекта е събирателен. Това за дърпането.

                  3. Имаш близо 6 градуса разлика в наклона на шенкелите + и двата са силно извън норма - при 14.5 норма единия ти е на почти 23, другия почти 29. Или нормата е сбъркана или има нещо генерално криво.

                  Това като лаик. Не се занимавам с реглаж на предница и нямам опит да кажа нещо повече.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    1. Ми, имаш 43 минути разлика в Castor-ите (надлъжните наклони). Дърпа към по-малкия.
                    2. Имаш 23 минути разлика с Camber-ите (напречните наклони). Дърпа към по-големия ъгъл, тоест пак надясно.

                    Разликите не са големи, но и двете са в полза на дърпане надясно, тоест ефекта е събирателен. Това за дърпането.

                    3. Имаш близо 6 градуса разлика в наклона на шенкелите + и двата са силно извън норма - при 14.5 норма единия ти е на почти 23, другия почти 29. Или нормата е сбъркана или има нещо генерално криво.

                    Това като лаик. Не се занимавам с реглаж на предница и нямам опит да кажа нещо повече.
                    Това е снимка от предпоследния реглаж. Последният не съм го снимал за съжаление, но е след смяна на горните шарнири и стойностите бяха в зелено. Наклона на шенкелите на тази машина не е верен. Изкарва си просто някъви данни. Спомням си че страничния наклон беше /ляво +0°26` - /дясно+0°37`, а сходимоста я направихме + 0°07`

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                      Първоначално публикуван от mitsubishi pajero Преглед на мнение
                      Това е снимка от предпоследния реглаж.
                      ми.... не знам какво да кажа.

                      Задаваш въпроси, даваш данни, някой си губи времето да си криви врата на 90 градуса да разчете данните и да ти ги интерпретира, след което се оказва че тия данни нямат нищо общо със сегашното състояние на возилото.

                      Данни от още по-предишен реглаж биха били още по-използваеми, вЕрваи ми!

                      Стойности в зелено нищо не значат! По половин градус разлика в 2 наклона между ляво и дясно колело са достатъчни за да си ходи возилото на където му скимне, както са си в норма! Кадърните хора предвиждат това и компенсират. Некадърните вдигат рамене и се оправдават че всичко е в зелено според машината.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #26
                        Здравейте отново. След дългото търсене на проблема и смяна на почти всичко по джипа без никакъв резултат, вчера съвсем случайно открих, че са скъсани предните тампони между шасито и купето. Нямах възможност да прегледам и останалите, ама сигурно ще трябва да се сменят всичките. Та въпросът ми е, възможно ли е заради тях да се държи така странно. И имали нещо специфично при смяната им. Търся из форума, ама немога или по скоро незнам, как да открия тема свързана с въпросните тампони и тяхната смяна. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200328_163000.jpg
Прегледи:221
Размер:445.7 КБ
ID:6579670
                        Последно редактирано от mitsubishi pajero; 29-03-20, 08:18.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X