Здравейте, колеги. Карам Мицубиши Паджеро 2.5, 97година, къса база. Ползвам си го вече 10 години като основен автомобил без никакви забележки, много рядко излизам извън пътя и то на леки разходки, но от около 6 месеца се появи станнен проблем. Джипа се държи нестабилно на пътя, все едно са меки гумите.При движение със скорост по-голяма от 40км. при лека маневра в ляво или дясно задницата се опитва да поднася, все едно губи сходимост. Странното е, че има моменти в които се оправя и си е стабилен. Гумите са bf goodrich AT2, 31/10.5/15. купени нови 2016г. и джанти 10j, et-44. Няма вибрации от гумите при движение. Преди 6 години от мерак смених всички тампони с полиуретанови. Предните на SuperPro. Задните с гадни ментета от Англия които след три месеца смених пак с гумени. В началото когато осетих за първи път, че е нестабилен, видях разбит горен тампон на предните носачи и реших че е от него.Смених ги пак с SuperPro , но не се оправи. От там започнах да сменям всичко наред. Сменил съм всички тампони на носачите вече с гумени /предни и задни/, четирите амортисьора, шарнирите, кормилните накрайници, хебел + паразитен, биалетки предни, притегнати лагери на предните главини, реглаж на предния мост с заводски стойности, но проблемът си остана. Джипът е от Италия и все още няма ръжди по купето и шасито. Не ми се иска да сменям повече безмислено части, затова ако някой е имал подобен проблем, нека даде акъл. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Свий
X
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Амортисьорите как са нищо, че си ги сменил с някакви? Щото с изпуснали амортисьори не можеш да хванеш пътя, особено с по-висока скорост в завой. Втулките не играят чак толкова роля, щото те си намират стабилно положение и ще разбереш, че са прецакани чак като почне да яде гумите. И много преди това при потегляне и спиране ще има удари и дрънкане във волана ...Последно редактирано от kuzdov; 30-04-19, 01:22."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Мери се заден мост и на негова база преден.Предния може да е в норма ,задния да не е.Пробвай с леко отворена предница в допустими норми ,ако проблема го няма ,търсете някъде луфт ,дори минимален или затворена предница.Заводските норми са за нови купета .Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Има нещо яко объркано. Не ми се вярва да е толкова затворена предницата, че да е настабилен в завой при толкова ниска скорост. Трябва да няма никаква инерция ако е от там. Някой който знае какво вижда да влезе в канала, а двама да клатят джипа наляво надясно. Он че си каже.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Виж си помощния хебел и да не ти затяга кормилната кутия.На друга кола,имах същия проблем ,нямаше луфт в рейката,на 60 км.неможех да изпреваря кола на трилентов път.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Благодаря за бързите отговори. В интерес на истината, имам лек луфт в секторната кутия на оста от към хебела, иначе няма течове на хидравлично масло и помпата работи без да се чува, дори в крайно положение на завит волан. Също така воланът ми става доста лек в движение, когато изпадне в това нестабилно положение. Може би ще трябва да отида да погледнат секторната кутия.
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнениеАмортисьорите как са нищо, че си ги сменил с някакви? Щото с изпуснали амортисьори не можеш да хванеш пътя, особено с по-висока скорост в завой. Втулките не играят чак толкова роля, щото те си намират стабилно положение и ще разбереш, че са прецакани чак като почне да яде гумите. И много преди това при потегляне и спиране ще има удари и дрънкане във волана ...
+1 амортисьори, моите задните бяха , олеле, колата се държеше по същия начин.
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Първоначално публикуван от tola Преглед на мнениеТампони на реактивните щанги как са?Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
- 1 like
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Първоначално публикуван от mitsubishi pajero Преглед на мнениеБлагодаря за бързите отговори. В интерес на истината, имам лек луфт в секторната кутия на оста от към хебела, иначе няма течове на хидравлично масло и помпата работи без да се чува, дори в крайно положение на завит волан. Също така воланът ми става доста лек в движение, когато изпадне в това нестабилно положение. Може би ще трябва да отида да погледнат секторната кутия.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеПо принцип подобно положение се получава и при минимален луфт някъде.При реглаж на предница ,предните колела.са оставят в проценти затворени/в зависимост от типа окачване/,при потегляне натоварването върху тях ,докарва нещата в норми демек ,колелата отварят леко ,от тампони и т.н. ,става въпрос за милиметри и предницата си идва в нормална сходимост в движение,а за нейния реглаж се мери задния мост ,ако там има някакъв проблем.,няма да имаш точна предница.А вече и най-малкия луфт,от лагер,хебел,секторна кутия ,щанги или втулки ,допълват картинката.Секторните кутий имат реглажен болт ,но трябва да е здраво всичко по нея ,за да се регулира от там,в оста не трябва да има луфт,а и лагерите трябва да въртят свободно.Такъв проблем съм имал и от заден мост,ресорно окачване,спукан лист ,но в петата на моста и не се вижда,чак когато се измъкна от там ,разбрах картинката,та аз имах главоблъсканица и проверки,всичко здраво ,а при 90 сее и като пияна Гана!Пиши след решаване на проблема.Успех!8)
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Здравейте, всичко по джипа е стегнато. Проверявал съм го преди всяка от безмислените смени на нови части, на подемник за реглаж стъпил на гуми и на подемник на който гумите увисват. Като тръгна и се държи все едно гумите се усукват. Не го прави винаги.!! Когато е в нормалното си положение е много стабилен. Също така се променя и возията. Докато си карам в един и същи ден вози приятно, не друса, загасям го, примерно на бензиностанция да заредя, паля и все едно е друг джип, започва да друса, гумите изпадат в резонанс като мина и през най- малката неравност по пътя.От София съм, ако някой може да каже при кой да отида за преглед, ще съм благодарен.
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Закарай го да го подрусат на машина за проверка на амортисьорите. Много странно е това има-няма.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2
Първоначално публикуван от tola Преглед на мнениеИма проблем само при счупен основен лист, ама при спукан! Сходимост на предница няма общо със задницата.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар