Здравейте,
Както вече писах в няколко теми - имам намерения да купя едно Паджеро Спорт 3000куб. 2001г.
Вчера имах възможност да карам този невероятен за мен ДЖИП , но ми направи впечатление, че прекъсваше на ниските обороти ... тоест при потегляне(колата е автоматик) има прекъсване в ниските обороти до към 1700/2000 об/мин и след това си работеше както трябва.
Джипа не беше пален няколко дни, но си запали нормално ... доста бързо достигна нормална работна температура. Това прекъсване продължи първите ~5 потегляния и след това близо 2 часа нямах проблем ... в последствие отново се появи и така си и остана.
Възможно ли е да е от свещите или кабели на свещите .... и какво друго може да допринася за прекъсването на мотора?
Прекъсваше все едно работи на по малко от 6 цилиндъра или нещо подобно
Както вече писах в няколко теми - имам намерения да купя едно Паджеро Спорт 3000куб. 2001г.
Вчера имах възможност да карам този невероятен за мен ДЖИП , но ми направи впечатление, че прекъсваше на ниските обороти ... тоест при потегляне(колата е автоматик) има прекъсване в ниските обороти до към 1700/2000 об/мин и след това си работеше както трябва.
Джипа не беше пален няколко дни, но си запали нормално ... доста бързо достигна нормална работна температура. Това прекъсване продължи първите ~5 потегляния и след това близо 2 часа нямах проблем ... в последствие отново се появи и така си и остана.
Възможно ли е да е от свещите или кабели на свещите .... и какво друго може да допринася за прекъсването на мотора?
Прекъсваше все едно работи на по малко от 6 цилиндъра или нещо подобно
Коментар