На каква база като мотор стъпва Ево-то? Ако е на 3.5 208кс мотора, какви са разликите, съответно и за евентуално съвместимост в частите, тъй като се касае за сериозна разлика в мощността за един атмосферен мотор? В гугъл отделих малко време да потърся, но не намерих информация, а съм сигурен че е писано...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Паджеро 2 ево?
Свий
X
-
От: Паджеро 2 ево?
Здравей Пешка,
Добре дошъл в офф форума!
Основната разлика идва от главите на мотора. При ево-то са изцяло нова разработка на Японците и нямат абсолютно нищо общо с тези на 3.5, 208 коня. На теотия може да се сложат глави от ево на 3.5, но дали на практика е така немога да кажа.
Иначе каква ти е идеята? Защото допирните точки на П2 и Ево-то са само в цилиндровия блок и раздатка.
Поздрави,
Стоян[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
-
От: Паджеро 2 ево?
Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнениеЗдравей Пешка,
Добре дошъл в офф форума!
Основната разлика идва от главите на мотора. При ево-то са изцяло нова разработка на Японците и нямат абсолютно нищо общо с тези на 3.5, 208 коня. На теотия може да се сложат глави от ево на 3.5, но дали на практика е така немога да кажа.
Иначе каква ти е идеята? Защото допирните точки на П2 и Ево-то са само в цилиндровия блок и раздатка.
Поздрави,
Стоян
40-50 коня отгоре като атмосферка ще се усетят много добре, или другия вариант е на принудително пълнене - с 2 ваг турбини к03-ки от 1.8т например
Коментар
-
От: Паджеро 2 ево?
Пешка, най-безболезнения вариант ти е да сложиш две турбинки. От една страна, правил си ги и имаш опит с тях, от друга може и някакви части да с ти остнали.
Ако ти се влиза в нов сериал, тогава ще трябва да дебнеш за галави от ево в Англииския бей. Друго за което се сещам, ок има възможност да намериш глави от П4 3,8 мивек и да сътвориш нещо между тях и твоите.
Като здравина се води един от здравите мотори заедно с 3,8. Обаче консумативите не са му евтини, по скоро скъпи. Имаи в предвид, че е вече на години и не се знае кой, с какво и къде го е карал преди. Ако е нещо измъчено реставрацията ще е доста скъпа!
Офф роуд възможностите не са много високи, но виж за разходки по черни пътища и такива по които не може да премине лек автомобил е перфектен.[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
Коментар
-
От: Паджеро 2 ево?
Консумативите на 3,5 Мивек двигателя са същите като на 3,5.Всичко се предлага все още, оригинал при Люцкан.
Само с глави няма да стане от 3,5 на Ево, ще иска и компютър.
Мивекови глави сме слагали дори ина блок от 3,5GDI. Става, но не е лесно.
Имам 2 Евота - едното е сток и се кара всеки ден, другото е с клетка пригидено за състезания. Второто не се кара, ако имате интерес обадете се.
Ааа Евото не е 280 коня а е 310!Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
От: Паджеро 2 ево?
За трети джип, а и ево нямам възможност. Отделно че държа на дълга база. Този, който закупих, е доста високо ниво на оборудване, перфектен технически и имам достатъчно основания да вярвам, че е на реални 155000км.
Като говорим за мивек глави - за такива от ево ли става въпрос, че намирам че има доста рядък 3.5 мотор мивек на паджеро 3? Има и при паджеро 4... Каква цена вървят чифт оборудвани глави от ево? Има ли разлики и периферията около главата , ево-то с каква всмукателна и изпускателна система излиза, предполагам не е на чугуновия колектор?
Доста порових, но не намирам перформънс части за 3.5 208кс. С подходящи части може чувствително да му се вдигне мощността и без глави с променливо газоразпределение
Мивек-а го разгледах като система, разпространена технология, като всеки производител си слага различно име. Виждам че има варианти на мивек - има такива които работят по лифт, има и по фази. В случая по лифт или по фази работи мивек-а при паджеро?
Има контролер за мивек, ако необходимостта от смяна на компютъра идва от нуждата за управление на мивек-а.
Системите за променливо газоразпредление са готини, имаш кола с нормални и спортни валове едновременно, което оптимизира работата на мотора в различните режими - съответно екология и икономия... Според мен спокойно може и без тях - слагал съм втек контролер на хонда, свалял съм момента на включване на втек-а от 5500 оригинално на 3000 об и сме мерили времето на ускорение и в двата случая, реално недоловима разлика. Имам 2.8 12в 6 цил мотор, който съм преработил сравнително леко като глава: по-големи клапани, 285/285 валове с 1.05мм лифт над оригиналния (оставайки на хидравлични повдигачи), преработени портове и перформънс изпускателна система вкл и колектора и сгъстяване с 1 единица. Резултатът е 50 коня отгоре и по-важното е, че мотора стана много рязък и няма загуба на режими, има повече въртящ момент дори и на 2 хил оборота. Единствено има повишение на разхода там, където може да се замери - при ниски и средни обороти на нормално каране - 0.5-1л, което е нормално в предвид голямото застъпване на фазите.
Коментар
-
От: Паджеро 2 ево?
Ясно, имам последни 2 въпроса:
- има ли съвместимост в частите на 3.5 208кс аналогичен в6 мотор било то от паджеро или лек автомобил на митсубиши (глави с по-големи клапани и агресивни валове, различна всмукателна и изпускателна система)
- твоето мнение защо толкова често се срещат проблеми с коляновия вал при този мотор
Коментар
-
От: Паджеро 2 ево?
Не ми е известна съвместимост с леки коли на Митсубиши.
Паджеро Ево си е истинска състезателна кола правена за Дакар и произведена в няколко хил. броя заради хомологация. Не е работата само в мотора. Паджеро 3 е близо до Евото- по-леко и с по-здрава трансмисия.
Не мисля, че 3,5 имат дерт с колянови валове.
Двигателя е много здрав и мощен - въртял съм го по 6-7 часа на ден на 7500-8000об/мин. Но всяка вечер ново масло и то рейсингово. Иначе - проблем с кол. вал.Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
От: Паджеро 2 ево?
Разбирам, мотора не е случаен има един вид колекционерска стойност, за маниаци е, което на мен никак не ми допада. Наистина атмосферни 300кс от 3.5 е добре, но цената за мен лично би била абсолютно неоправдана. С малко заигравка бих сложил V8, или както имах намерение ако не бях намерил 3.5, да монтирам въпросния вр6 от фв (моторът освен като атмосферка го имам и в турбо вариант - на 0.65 бара ми е на 325кс 450нм, на 1.25 бара ми е на 430кс 620нм, при това с оригиналните биели и бутала, имам 1-2 резервни мотора)
Дори да няма перформънс части за 3.5, не е проблем да се преправят разпределителните валове, да се изработи колектор и генерация и т.н.
Проблемът ми е в непознаването на марката, за техническата част имам възможности.
Има време, честно казано в оригиналния си вид мотора е много приятен за каране, очарован съм от пъргавината му, особено както слязах от 2.8тд. При мен се ползва като ежедневен автомобил основно по асфалта, рядко излизам на черно и то за разходки със семейството, риболов... никакви офроуд приключения. Харесва чисто визуално модела на паджеро 2-ка преди фейсифта и винаги ми е било мерак да имам такова. Надявам се скоро да се обзаведа с каравана.. и така.
Пипна ли мотора, независимо в какъв вариант, ще пиша, че чета само за гуми, окачвания, блокажи...
Това е на този етап. Благодаря за отговорите.
.Последно редактирано от pe6katavr6; 12-02-19, 11:24.
Коментар
-
От: Паджеро 2 ево?
Първоначално публикуван от rusanov Преглед на мнениеСложи му един от 3000GT там място за заигравки има много.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар