Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паждеро 2 - 2.8 тд, няколко въпроса за мотора, основно с цел леко модифициране

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паждеро 2 - 2.8 тд, няколко въпроса за мотора, основно с цел леко модифициране

    тия дни закупих въпросния джип, 1994г , автомат, супер селект, дълга база, англичанка, exeed, много запазена машина и много добре оборудвана, (което надделя при вземане на решението ми, въпреки че въобще не съм фен на дизела)

    интересува ме какъв буст държи сток мотора?
    до какъв буст понася сток турбината?
    марка и модел на стоковото турбо - ако някой има компресорната карта, ще е супер.
    Има ли колеги, каращи с по-големи турбини този мотор?
    има ли колеги, газифицирали този мотор - впечатления ?
    Моторът понася ли като цяло повишаване на мощността - чета за чести проблем с главата?

    След смяна на датчика за скоростта, си дойдоха на всички предавки (овърдрайв режима), върви добре... (Монтирах датчик от фолкваген, от 02А кутиите им, ако някой го интересува, направих снимки.)
    Джипа рядко ще излиза на черно и едва ли някога ще види много тежки терени. Идеята е разходки , риболов, каравана...
    Има за смяна най-вероятно семеринга на гнп-то, така и така ще се прави, може и малко заигравки с мощността.
    Ще трябва да се отвори и раздатката - разтягала някаква верига...

    Благодаря предварително!

  • #2
    От: Паждеро 2 - 2.8 тд, няколко въпроса за мотора, основно с цел леко модифициране

    Гледм си ентусиаст - супер ама специално това дето питаш е трудно осъществимо.
    Кола дето е 2190кила а мотор от фабриката е 125 коня -какво искаш.... да лети ли ?
    Колата е направена баш за извън пътя и е тежка отдето и да го погледнеш.
    Минимален стаж баш с тая кола но инак съм 20 и повече години в авто индустрията -освен ако не сложош мотор с поне 250 и нагоре коня в другите случаи нищо няма да стане.
    Tва с турбото - по книга на тая кола
    • Compression ratio — 21:1

    накъде повече.....

    Коментар


    • #3
      От: Паждеро 2 - 2.8 тд, няколко въпроса за мотора, основно с цел леко модифициране

      степента на сгъстяване не е проблем, не знам какво визираш.
      кола в заводски вид нямам, едната ми например е с близо 3 пъти повишена мощност на заводския мотор, толкова по въпроса за "те инженерите са го сметнали най-добре" ( ако някой ме познава от един друг форум знае, че не си чеша пръстите по клавиатурата)
      От Паджерото не очаквам да лети, въпреки че мога да го направя (с друг мотор естествено), изискванията към него са съвсем други - посочил съм ги. Много точно съм поставил и въпросите, които ме интересуват, свързани с неговия си мотор.

      И не смятам, че е направена "баш" за извън пътя, там има други марки и модели - държи се перфектно на асфалт.

      Коментар


      • #4
        От: Паждеро 2 - 2.8 тд, няколко въпроса за мотора, основно с цел леко модифициране

        Първоначално публикуван от pe6katavr6 Преглед на мнение
        ( ако някой ме познава от един друг форум знае, че не си чеша пръстите по клавиатурата)
        Незнам кой форум визираш, но съдейки по никнейма ти форума май е за VAGиналната група. Аз също притежавам кола от групата и смело мога да кажа, че рядко друг производител произвежда автомобили така както, VW. Оообаче, това е японка, при това дизелова. Това автоматично значи, че каквото е постигнато е постигнато и то с 300 зора. Неведнъж е дискутирано тук, че японците правят яки, БАВНИ и неубиваеми стари дизели. Почти всичките предкамерни с роторни и редови помпи копие на Бош или в най-добрия случай цяла Бош система. Харчещи, без почти никаква динамика, но пък вечни. Но съвеременните им опити за дизели са определено отчайващи. Редица конструктивни недостатъци, грешки и дефекти. Последиците са скъпоструващи ремонто НЕпригодни детайли. Спукани глави, надрани цилиндри, пиезодюзи по 1000E и тнт.
        НО въпреки това, за цивилна употреба, за места без път и спокойни водачи Жибките са си супер. Ако искаш митсубишито да тръгне и то както ти се иска - търси си 3.5V6 или както вече си споменал сменяй ДВГ-то.
        Аз имам Тойота с 2.4TD, правих опити да я засиля, Е.. не тръгна като самолет, напротив само започна да гори като зил. Коригирах си нещата в разумните граници и се научих да я карам. При изпреварване свалям предавка надолу. При ускорение не си давам зор. Настроен съм всеедно карам камьон, а не кола. Така живота ми е мноого по-спокоен.

        Поздрави !

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X