Както можеше да се очаква, имам си "дреболийки" за оправяне, завещани от предишния стопанин. Съединителя е ясен, като намеря време ще го сменям. Хлопането при потегляне се оказа както обикновено от карета на кардана и висящ лагер, както и опората на СК също не е първа хубост. Това, което ме озадачава е, как се сменят тия карета, като нямат зегерки? На кардана чашките изглеждат просто набити и са наравно с повърхността на фланците, а тези, които се продават в ибея си имат зегерки? Има ли различни типове кардани при Митсубиши, в смисъл с и без зегерки на каретата? Предпочитам да си оправя моя, вместо да търся друг по моргите, дето не се знае и той колко ще изкара, но ако няма как ще се минава на тоя вариант. Благодаря на отзовалите се.
П.П. Снощи прерових темите в раздела десетина години назад и нищо полезно не открих по въпроса, та ако някъде има инфо, моля дайте линк
...
П.П. Снощи прерових темите в раздела десетина години назад и нищо полезно не открих по въпроса, та ако някъде има инфо, моля дайте линк

Коментар