Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на Окачване на Pajero 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на Окачване на Pajero 4

    Здравейте,
    Обмислям да паглезя паджерото с ново окачване ,успях да намеря сайт в България и предлагат добинсон,lovells и двата са по 2 инча, доколкото знам има хора ,който комбинират комплекта от различни марки ще се радвам да споделите мнения за тези 2 окачвания плана е да вмъкна едни 33'' с минисуви джанти.

  • #2
    От: Избор на Окачване на Pajero 4

    Аз съм със Добинсон отзад и отпред, + пружини, но проблема при П4-ката е, че отпред се вдигна повече отколкото отзад и стана малко кофти,за разлика от Л200-та ми, където всичко си дойде на място.....може би стана, тъй като ресьорите ми са с един лист повече и от там и задница се вдигна повече от предницата .....

    Коментар


    • #3
      От: Избор на Окачване на Pajero 4

      А как е возенето с тоя добинсон?

      Коментар


      • #4
        От: Избор на Окачване на Pajero 4

        Първоначално публикуван от jeeper creeper Преглед на мнение
        А как е возенето с тоя добинсон?
        Доста по твърдо е, е, не е 2 пъти ,но към 40-50% по твърдо вози......но за това пък е по стабилна машината....

        Коментар


        • #5
          За мен машината е достатъчно стабилна с оригиналното окачване, затова търся по меко значи добинсон отпада.

          Оригиналното окачване е доста твърдо и бих предпочел по мекото мисля ,че няма да е добинсона
          Последно редактирано от CarTest™; 30-05-18, 08:41.

          Коментар


          • #6
            От: Избор на Окачване на Pajero 4

            Колега ,трябва да решиш за какво ще го използваш.Ако е само по асвалт окачване не ти трябва.Ако решиш обаче да се заиграваш извън пътя малко по хард окачването е първото ти нещо.Цената на окачване е около 2.000 лева ,вози по твърдо но е много стабилен. При смяна на окачване се ходи на реглаж за сходимост,има едни болтчета които клеясват брутално и са 8 на брои.Ако не тръгне някои от тях цената на втулките са около 100 lv и смяната им също е цифра.Иначе е уникално с по високо окачване и гуми.Ако си от София ела ще ти дам да покараш и прецениш дали го искаш. Можеш да го повдигнеш и с фланци отпред над макферсона и и отза д на пружините.Това няма да промени возията и е много евтин вариянт за по агресивно каране извън пътя.
            Последно редактирано от valerisuper; 02-06-18, 09:03.

            Коментар


            • #7
              От: Избор на Окачване на Pajero 4

              Имам фланци 30мм за повдигане на предни пружини Пажеро 3 и пажеро 4 ,цена 100лв.

              Коментар


              • #8
                От: Избор на Окачване на Pajero 4

                Колега не мисля да се заигравам извън пътя с него идеята е да стане по голям с по-добра визия на пътя апък и 285/75/16 гуми ще изглежда брутално.

                Коментар


                • #9
                  От: Избор на Окачване на Pajero 4

                  Бях се зарадвал ,че lovells е по-меко окачване от оригиналното,но виждам противоречиви мнения в Австралийските форуми

                  Коментар


                  • #10
                    От: Избор на Окачване на Pajero 4

                    Първоначално публикуван от jeeper creeper Преглед на мнение
                    Бях се зарадвал ,че lovells е по-меко окачване от оригиналното,но виждам противоречиви мнения в Австралийските форуми
                    ....нещо не разбрах......какво се търси в задачата? По твърдо или по меко окачване, или по ниско или по високо ......?
                    Имах за кратко регулируеми амортесьори задни с балони до стеблото, моите бяха от по старите, с маркучи, сега има без тях а балона( компенсатора) е монтиран до самото стебло на амортесьора....проблема е, че при тях регулирането става посредством регл. болт ,монтиран на ам-ра и е кофти , защото при всяко желание за това, трябва да слизаш от колата и да лягаш под нея......което ,нали се сещаш че няма как да стане......за кратко ги имах, тъй като единия балон изпускаше и нямаше такъв друг да го отремонтирам.....
                    Имах преди време ( 4-5 години) един проект, да сложа въздушното окачване от ТЛК120 ( Ленд круизер) на ПАджерото ми, бях намерил донор, бях си направил и проекта кое къде ще седи , как ще легнат възглавниците,ел. схеми и т.н. но ......не ми стига времето , защото имам други приоритети......а и сега вече ако ме питаш дали ще го правя ,отговора е -НЕ......ако си взема П4 ,пак 3.8 бензин ,но 2015 година да реченм от Дубай ( лошото е че не може ) тогава нямаше да се замисля......по този начин ,хем ти комфорта, хем ти стабилността.....
                    Последно редактирано от DJ Tymbi; 03-06-18, 18:56.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Избор на Окачване на Pajero 4

                      Аз съм с такива гуми но с окачване 2"иначе няма как да ки вкараш.
                      Последно редактирано от valerisuper; 03-06-18, 19:47.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Избор на Окачване на Pajero 4

                        Приоритета ми е по-високо окачване от 2 инча нагоре ,ако е възможно и да е по-меко ,защото ти като собственик на паджеро 4 знаеш ,че возията им е твърда като аз като човек ,който е слезнал от американско возило......

                        Коментар


                        • #13
                          От: Избор на Окачване на Pajero 4

                          От 2" нагоре е сложен филм в които ти никога няма да участваш.Караи си го така жипчето и не го мисли.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Избор на Окачване на Pajero 4

                            А дали е възможно някакви подложки на пружините ?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Избор на Окачване на Pajero 4

                              Първоначално публикуван от jeeper creeper Преглед на мнение
                              А дали е възможно някакви подложки на пружините ?
                              ....според мен 2 инча с подложки може да стане ,тъй като клиренса му е доста голям -235 мм ......аз като вдигам Паджеро на подемник ,трябва бая да вдига , преди да се отлепят гумите от земята, като първо се отлепват предните гуми и след това задните......така че едни 50 мм по малко или повече според мен няма да му окаже съществено влияние......аз леки автомобили вдигам по 25мм. и няма проблем никакъв.......по този начин ще си решиш проблема с гумите, ако искате , сложете си фланци -25 мм-трови за да изнесе гумата по навън....само че ще се товари окачването и преди всичко лагер-главините,т.е. ще ги сменяте по често......Но това няма да реши проблема с по меката возия, за там си трябва друго окачване......
                              Ето едно много интересно сравнение м/у две от любимите ми коли: https://fakti.bg/avto/287116-nakoi-s...i-land-cruiser

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X