Здравейте колеги,
Питането ми е за Pajero III 3.5 GDI.
Предстои да пристигне едно Pajero III 3.5 GDI до 1 - 1,5 месеца /по думите да човека, който ще го докара на около 110 к км/ и смятам да отида да го погледна.
Прочел съм почти всичките теми тук и в нета /поне на български/.
От прочетеното стигнах до няколко типични проблема на модификацията
По-долу съм нахвърлял няколко въпроса по точки , така че ако има желаещи да се включат, моля да цитират точката и евентулен коментар.
1. До колкото се интерсувах GDI се слага май само на този модел. Това значи ли, че е неудачен модел?
Ясно е, че неможе /или е много е сложно/ да се инсталира газова уредба, но това не е приоритет.
Четох в темите, че поддръжката не се различава от на подобен модел до такива свързани със скъпи ремонти.
2. Въпроса със задното окачване и запекли реглажни болтове.
При преглед това можели да се установи възможен проблем с тях (някъде четох, че при проблем задните гуми заемат тази конфигурация / \ )и възможно ли е тези болтове профилактично да бъдат раздвижвани.
В една тема тук беше описана процедурата по смяната, която бе свързана с много време и пари.
3. Лагери на предни главини.
При преглед можели ли да се установи разбит лагер? Колко би струвало замяната им?
4. Кривене на спирачни дискове.
Варианти за предотвратяване - раздвижване на спирачни апарати, замяна - модел и марка спирачни дискове
5. Проблеми със сервото на спирачките
Доколкото разбрах сервизно са сменяни на моделите до 2002 - 2003 и ако сервото е сменяно има розов белег. Да търся ли такъв и къде?
6. Какъв реален разход да очаквам?
7. Тук можете да добавите друго ......
Благодаря
Питането ми е за Pajero III 3.5 GDI.
Предстои да пристигне едно Pajero III 3.5 GDI до 1 - 1,5 месеца /по думите да човека, който ще го докара на около 110 к км/ и смятам да отида да го погледна.
Прочел съм почти всичките теми тук и в нета /поне на български/.
От прочетеното стигнах до няколко типични проблема на модификацията
По-долу съм нахвърлял няколко въпроса по точки , така че ако има желаещи да се включат, моля да цитират точката и евентулен коментар.
1. До колкото се интерсувах GDI се слага май само на този модел. Това значи ли, че е неудачен модел?
Ясно е, че неможе /или е много е сложно/ да се инсталира газова уредба, но това не е приоритет.
Четох в темите, че поддръжката не се различава от на подобен модел до такива свързани със скъпи ремонти.
2. Въпроса със задното окачване и запекли реглажни болтове.
При преглед това можели да се установи възможен проблем с тях (някъде четох, че при проблем задните гуми заемат тази конфигурация / \ )и възможно ли е тези болтове профилактично да бъдат раздвижвани.
В една тема тук беше описана процедурата по смяната, която бе свързана с много време и пари.
3. Лагери на предни главини.
При преглед можели ли да се установи разбит лагер? Колко би струвало замяната им?
4. Кривене на спирачни дискове.
Варианти за предотвратяване - раздвижване на спирачни апарати, замяна - модел и марка спирачни дискове
5. Проблеми със сервото на спирачките
Доколкото разбрах сервизно са сменяни на моделите до 2002 - 2003 и ако сервото е сменяно има розов белег. Да търся ли такъв и къде?
6. Какъв реален разход да очаквам?
7. Тук можете да добавите друго ......
Благодаря
Коментар