Имали някой с Паджеро четворка, мотор 3.8 Mivec, 255кс. да сподели мнение за самия двигател.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Митсубиши Паджеро 3.8 Mivec
Свий
X
-
От: Митсубиши Паджеро 3.8 Mivec
моя е 6G75 . мотора е приличен. нямам оплаквания. при смяна на ангренаж и компоненти да се спазва процедурата ...особено за хидр обтегач на ролката.
А да ... моя върви с по високия клас бензин 89..91 окт.
При мен разхода в града е 15_16. Извън ..10.5
-
От: Митсубиши Паджеро 3.8 Mivec
Купих такъв джип, който не е в България, човека каза, че е сменял там ремъци и ролки с водна помпа и са му взели 2500 евро. Имало фактури за всичко, ще видим другата седмица. Интересувам се и за скоростната кутия, естествено е автомат и не знам дали е здрава, като на Тойотата?А относно разхода, ако е такъв е супер, това е съвсем нормално. Благодаря, ще кача снимки, но ме чакат, преди това много километри за да го докарам.0887 526 564/ 0897 933 755 /
Коментар
-
От: Митсубиши Паджеро 3.8 Mivec
Малко преразказ - приятел на мой приятел имаше такова, карано около 200х.км от ново. Та този човек сподели, че е като цяло доволен и не е имал проблеми. Каза, че му горяло 18-20 газ. Бях се засилил да го купувам, ама докато се начудя и подпитам тука и там, и работата се разсъхна. Както и да е, човека мина на дизелов вариант, май беше тойота, и след известно време ми сподели, че съжалявал за бензиновото паджеро, но просто вече си беше на пробег. Когато разговаряхме имаше един проблем, че светеше чека, неясно защо, но човека твърдеше, че върви така без проблем. По-наскоро гледах едно дизелово, много поддържано от един мой колега, обаче като видях фактурите за ремонт - главини, накрайници, айде за веригата вече знаех, съединител - нормално, но като видях и счупена задна пружина, на добиче дето се товари най-вече с багажа за ходенето на ски и го отказах, макар че другата причина беше, че не е автоматик. Некак си в тоя момент ме отблъсна, че на голям, десетгодишен джип без ръжда, ще му се строши пружината. Не че на гегите не се трошат, ама поне съм виждал на доста по-стари. Но като цяло все още го харесвам това паджеро и ми е в шортлиста от възможни варианти на следващата смяна.Всеки трети е шести
Коментар
-
От: Митсубиши Паджеро 3.8 Mivec
Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнениеИмали някой с Паджеро четворка, мотор 3.8 Mivec, 255кс. да сподели мнение за самия двигател.
7. Тези колли страдат и сравнително често от задни главини, явно лагерите им не изкарват много ......и нито ФАГ-ове , нито СКФ-ове ,или пък НСК не оправят нещата, сега съм с един оригинален и един СКФ, и чакам да видим кой ще си отиде по бързо.....
8.Возията му е малко по твърда от на примерно ТЛК200 или Y61 Патрул ,но е поносимо......
9.по някога правят проблем с управлението на предния мост, или актуатора се ебава, или пък клапанчетата за упрвление на вакуума ,който пък управлява актуатора.....
Всички тези проблеми ,които съм ги изброил, не са впечатление от една кола, а от стотици такива ,вкл. и дизели, и не си правете грешни изводи за тази кола, например на моята с изкл. на лагерите, други проблеми не съм имал .....
Искам да си взема пак такава ,но 2015,2016 година,пак 3.8 мотора но ще видим .........
Коментар
-
От: Митсубиши Паджеро 3.8 Mivec
Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнениеИма ли някакви особености и ограничения при експлоатацията на машини внесени от арабските страни?
Тъй като за азиатския пазар и близкия изток не се искат Евро-тата, този мотор ,дори и 2017 година да е колата, той пак отговаря на Евро4 стандарта.....за да се вкара такъв тук и да имаш право да го караш, трябва да е по втория начин....защото по първия няма шансове,защото след пристигане и плащане на всички такси (мито -10% и после ДДС -20% + транспорт и т.н.) минаваш на Технотест или Декра......и точно там нямаш шанс......даме те ти отказват да я караш тази кола тук, и тя оставя на трупчета......
Проверявал съм и друг вариант, в който колата се кара директно до Германия, и там в Мюнхен има фирма(те са много ,но аз се спрях на една) за доработки на мотори и коли и те срещу скромната сума от 4300Евро без ВАТ ( ДДС) ти изхвърлят генерацията, катализаторите, ламдбите и т,н. и ти правят нова генерация с други сонди и управление....после получаваш сертификат, с който можеш да си регнеш колата където си поискаш в Европа......но много дебело идва.....
М/у другото ляв СКФ днес гръмна,къде споделих по горе в т.7,,,,,,,
Коментар
-
От: Митсубиши Паджеро 3.8 Mivec
Имах в предвид в технически аспект, нещо например че са за топъл климат или друго. Ако приемем, че става въпрос за вече внесен и регистриран в Европа автомобил, а не за чисто нов.
Иначе преди около година в немското мобиле имаше обяви за няколко броя чисто нови, но със стария дизел 2,8, ако се не лъжа се води 4М40. Знам също, че има и със бензинки от П2 3,0 и 3,5.Всеки трети е шести
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар