Здравейте, от около месец съм собственик на паджеро втора генерация с 2.5 мотора.Джипката ми хвана окото защото има малко ръжда по купето, и никаква по шасито, и беше на много, ама много изгодна цена.Купих я с ясното съзнание че е твърде вероятно да има някакъв генерален проблем, както и се оказа.Интеркулера беше силно омаслен, което ме навява на мисълта че е спукан, идея си нямам как да го тествам и приемам съвети, отдясно имаше теч на охладителна течност под колекторите, сваляме всичко и на блока се отквива цепнатина дълга около 30 сантиметра
, интересното е че е лепен и преди но по-малко, и заварката държи, ще се лепи пак.Турбото и то е фалирало-купих ново.До тук поне знам какво да правя, но имам проблем с включването на бавните.Работят режимите 2Н и 4Н, положение изключено и 4L ги няма.Все едно лоста опира някъде.Веднъж с доста зор успях някъде да ги включа, нямаше хъркане или нещо подобно, нямам идея къде да търся проблема, може би лоста?Раздатката си ми е обикновенна, не е супер селект, но отпред не съм с хъбове а съм с капачки, дали е добре да се кара така или да слагам хъбове?Имам паджеро 1 на което му изхвърлих хъбовете и му сложих капачки и е ок, но аз да питам?

Коментар