Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

    Потърсих информация, но не намерих точен отговор на това, което ме интересува, и затова публикувам нова тема.

    Отскоро съм горд собственик на Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI / GLS / SS (1997).

    Интересува ме как функционира превключвателя "R/D Lock" и по-точно дали на моята машина той работи (не съм го изпробвал в условия, в които се предполага, че ще имам нужда от него).

    От това, което прочетох, ми станаха ясни няколко неща, и най-вече това, че работи само в режим 4LLC, който не е препоръчително да се ползва на твърда настилка.

    Притеснява ме това, че превключвателя не задържа нито в горно, нито в долно положение (пробвал съм го, когато автомобила е в покой). Нормално ли е това? Иначе казано, "R/D Lock" "бутон" ли е, който подава импулси за включване и изключване (ако е така, значи при мен нещата най-вероятно са наред), или "ключ", който има две или три фиксирани положения (ако е така, значи нещо не е както трябва при мен).

    По пътя на логиката, би трябвало да е по-скоро "бутон", но питам, за да съм сигурен.

    Дано съм успял да формулирам правилно въпроса си.

    Благодаря предварително !!

  • #2
    От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

    Първоначално публикуван от dmlazev Преглед на мнение
    Потърсих информация, но не намерих точен отговор на това, което ме интересува, и затова публикувам нова тема.

    Отскоро съм горд собственик на Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI / GLS / SS (1997).

    Интересува ме как функционира превключвателя "R/D Lock" и по-точно дали на моята машина той работи (не съм го изпробвал в условия, в които се предполага, че ще имам нужда от него).

    От това, което прочетох, ми станаха ясни няколко неща, и най-вече това, че работи само в режим 4LLC, който не е препоръчително да се ползва на твърда настилка.

    Притеснява ме това, че превключвателя не задържа нито в горно, нито в долно положение (пробвал съм го, когато автомобила е в покой). Нормално ли е това? Иначе казано, "R/D Lock" "бутон" ли е, който подава импулси за включване и изключване (ако е така, значи при мен нещата най-вероятно са наред), или "ключ", който има две или три фиксирани положения (ако е така, значи нещо не е както трябва при мен).

    По пътя на логиката, би трябвало да е по-скоро "бутон", но питам, за да съм сигурен.

    Дано съм успял да формулирам правилно въпроса си.

    Благодаря предварително !!
    Да ,нормално е. Като го натиснеш вкл. компресорче,което като достигне определено налягане изключва (блокажа включва).Като натиснеш другата страна ще разтовариш налягането и блокажа ще изключи. Това е ако всичко около системата е нормално.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

      Благодаря за бързия отговор

      Ако правилно разбирам, въпросното компресорче, което включва блокажа, се задейства единствено в режим 4LLC и след подаване на импулс от бутона "R/D Lock" в горно положение.

      В такъв случай остава да се надявам, че при мен всичко работи. Остава да направя проба в подходящ случай.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

        Ма ти сериозно ли?
        Блокажа се задейства при включени два моста. И на бързи, и на бавни.

        п.п. Е от бат Чаво: http://www.offroad-bulgaria.com/show...8792#post98792
        Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 09-10-17, 20:55.
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

          Благодаря за връзката, прочетох внимателно. По-скоро не при включени два моста, а при включен междуосев диференциал (4HLC или 4LLC). При 4H, доколкото разбрах поне, блокажа на задния диференциал не може да бъде задействан.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

            Първоначално публикуван от dmlazev Преглед на мнение
            Благодаря за връзката, прочетох внимателно. По-скоро не при включени два моста, а при включен междуосев диференциал (4HLC или 4LLC). При 4H, доколкото разбрах поне, блокажа на задния диференциал не може да бъде задействан.
            Правилно си разбрал,ако мига ламБата на междуосевия диференциал,няма да включи.

            Поздрави!!!
            Pajero 2.5.TDI GLS Super Selekt
            лодка RIGIFLEX CAP370+YAMAHA 15hp. four stroke

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

              Първоначално публикуван от piars Преглед на мнение
              Правилно си разбрал,ако мига ламБата на междуосевия диференциал,няма да включи.

              Поздрави!!!
              В повечето случаи, мигането на ламБата съвсем не означава, че командата не е изпълнена, а просто че датчика, който следи за това е дал фира.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

                Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                В повечето случаи, мигането на ламБата съвсем не означава, че командата не е изпълнена, а просто че датчика, който следи за това е дал фира.
                Междуосевия си го включва,ма като мигаше моята ламБа,не включваше R\D Lock!
                По-нагоре не съм конкретизирал,какво няма да включи,мислех,че се подразбира от заглавието.Извинете!

                Поздрави!!!
                Последно редактирано от piars; 22-10-17, 22:42.
                Pajero 2.5.TDI GLS Super Selekt
                лодка RIGIFLEX CAP370+YAMAHA 15hp. four stroke

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

                  Последните три мнения ме провокираха да задам следния въпрос:

                  При изправен датчик за включен междуосев диференциал, как би трябвало да се държи съответната контролна лампа - да мига или да свети постоянно ?

                  Питам, защото моят датчик явно има проблем (четох теми по въпроса и ми стана ясно, че е така), и понякога мига при движение в режим 2H.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

                    Въпросът не е много коректно зададен.
                    Отговорите на коректно зададения въпрос биха били -
                    1. При подадена и изпълнена команда, мигащата лампа означава нередовен датчик.
                    2. При подадена команда и редовен датчик, мигащата лампа означава неизпълнена команда.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

                      Абе всичко мигащо е съмнително и трябва да се обърне внимание.
                      Когато всичко работи нищо не трябва да мига.
                      LZ5ZI qth HASKOVO
                      Pajero II GLS 3000 V6

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

                        За мигащите лампи е лесно.
                        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=150764
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

                          Точно това четох и ми стана ясно, че трябва да закарам машината да ѝ видят датчиците.

                          Според статията, в режим 2H светят постоянно индикаторите за задните колела (всъщност те би трябвало да светят във всеки един режим), а при мен не съм ги виждал изобщо да светват.

                          В 4H индикаторите за предните колела би трябвало да светят, а те мигат (иначе предния мост си включва).

                          Индикаторът за междуосевия диференциал си мига когато и както си иска.

                          За R/D Lock - все още не съм изпробвал машината в този режим, чакам снега и да ми остане малко повече време за "интересни ситуации"

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

                            Първоначално публикуван от dmlazev Преглед на мнение
                            Точно това четох и ми стана ясно, че трябва да закарам машината да ѝ видят датчиците.

                            Според статията, в режим 2H светят постоянно индикаторите за задните колела (всъщност те би трябвало да светят във всеки един режим), а при мен не съм ги виждал изобщо да светват.

                            В 4H индикаторите за предните колела би трябвало да светят, а те мигат (иначе предния мост си включва).

                            Индикаторът за междуосевия диференциал си мига когато и както си иска.

                            За R/D Lock - все още не съм изпробвал машината в този режим, чакам снега и да ми остане малко повече време за "интересни ситуации"
                            Първо провери дали всички лампи по таблото са здрави. Според мен,ако предния мост вкл. а лампите мигат,трябва да провериш двете вакуумни релета ,които се намират на десния ланжерон до въздушния филтър.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за превключвател "R/D Lock" - "бутон" или "ключ" ?

                              То Паджерото е на рама, май, та лонжероните са му кът....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X