Здравейте колеги, след като имах две витари и се разделих с тях, обмислям покупка на Паджеро първо поколение 2.5 ТДИ, бих бил благодарен за няколко съвета относно проблемни места или нещо специфично за марката от което страдат например. Благодаря !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съвети относно Паджеро 1 - 2.5TDI
Свий
X
-
От: Съвети относно Паджеро 1 - 2.5TDI
Ръжда. Особено по шасито. Друго се прави, ама ръждата налегне ли ...
Като всички малки предкамерни дизели и 2,5 на Мицубиши често пати от прегряване поради собственици тъпанари, икономисващи от поддръжка на охладителна система, както и от продължителна работа с прекалено високи обороти.
Този мотор е и с балансиращи валове, които се задвижват с доста неудачно разположен ремък, който при скъсване лесно може да попадне под ангренажния и да стане причина за мазало.Ние не сме неутрални!
-
От: Съвети относно Паджеро 1 - 2.5TDI
Изключително силно препоръчително е. Ръждата и особено сериозна ръжда по шасито е огромен проблем. До степен да се окаже, че си купил нещо, от което просто не става кола ...Първоначално публикуван от SUBR Преглед на мнение... ще търся с някои с минимални ръжди ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Съвети относно Паджеро 1 - 2.5TDI
Ако държиш на Паджеро 1 2,5 ТДИ, то по-добре се ориентирай към Хюндай Галопер колкото може по-нова година. Той напрактика е Паджеро 1, с малко модернизирана визия. Имаш шанс за климатик, както и за по-малко ръжда. Особено ако е внасяно от Италия.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Съвети относно Паджеро 1 - 2.5TDI
На практика Галопер 2 е по-добър вариант от Паджеро 1, защото е доста добре напудрена негова версия. Само че и за него трябва да се внимава за ръжди. Не знам дали на пазара още има живи Галопери от тези, които са внесени тук на времето от официалния вносител, но, ако има такива, от тях трябва да се бяга като дявол от тамян. Защото нашите юнаци са внесли някаква африканска комплектация, която нямаше никаква анти корозионна защита и гниеше като за световно. Единственият й плюс беше почти двойно по-големият воден радиатор.Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнениеАко държиш на Паджеро 1 2,5 ТДИ, то по-добре се ориентирай към Хюндай Галопер колкото може по-нова година. Той напрактика е Паджеро 1, с малко модернизирана визия. Имаш шанс за климатик, както и за по-малко ръжда. Особено ако е внасяно от Италия.
На официално внесените в България задните светлини са изцяло горе на купето, докато на онези от Зап. Европа стоповете са долу на бронята.Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар