Здравейте, колеги,
Имам проблем с моето Mitsubishi Pajero 2.5TDI - лампата на маслото гасне 6-7 секунди по-късно след като е престояло 2-3ч. Маслото явно се отчита в картера. Смених 5 маслени филтъра - от качествени по-качествени уж. Три пъти смених масло - 2 пъти Castrol 10v40 и един път Repsol. Смених и 3 пъти датчик на маслото. Проблемът си остава. После взех уред за замерване и първите 6-7 секунди ми отчете 0 атмосфери на маслото. После на 700 оборота държи 2 атмосфери и половина. Свалих и картера отдолу, да не би да има някакво запушване, но е прекалено чист даже. Нямам никакви утайки или боклуци.
Двигателят не гори и капка масло. Пали без да го подгрявам. Не е изтормозен. Не мога да разбера от къде му пада маслото.
Имате ли някаква идея от какво може да бъде?
Благодаря.
Имам проблем с моето Mitsubishi Pajero 2.5TDI - лампата на маслото гасне 6-7 секунди по-късно след като е престояло 2-3ч. Маслото явно се отчита в картера. Смених 5 маслени филтъра - от качествени по-качествени уж. Три пъти смених масло - 2 пъти Castrol 10v40 и един път Repsol. Смених и 3 пъти датчик на маслото. Проблемът си остава. После взех уред за замерване и първите 6-7 секунди ми отчете 0 атмосфери на маслото. После на 700 оборота държи 2 атмосфери и половина. Свалих и картера отдолу, да не би да има някакво запушване, но е прекалено чист даже. Нямам никакви утайки или боклуци.
Двигателят не гори и капка масло. Пали без да го подгрявам. Не е изтормозен. Не мога да разбера от къде му пада маслото.
Имате ли някаква идея от какво може да бъде?
Благодаря.
Коментар