Здравейте колеги. Имам проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5 DID 2008 година. Ако някой знае от какво може да е нека сподели.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
....еее,какво прави точно,давате газ и не ще мотора да се изфорсирва ли?как пали? при студен мотор ли не пали или и при топъл...Първоначално публикуван от stanil123 Преглед на мнениеЗдравейте колеги. Имам проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5 DID 2008 година. Ако някой знае от какво може да е нека сподели.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
Това как се чува и разбира?Първоначално публикуван от Hilux PB Преглед на мнениеДетонационно чукане чува ли се?
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
Ами мойто има детонации но над 1800 об/мин
Направил съм клип, но не се чува добре. Нямам никакво димене в каквито и да е режими.
Пали добре и се форсира добре.
За момента диагнозата е дюзи при мен. Рециклираха ги уж, но никакъв ефект.
Нямам грешки при четене. Налягането на рейла е 30 мра на празен ход и в движение при пълна газ стига 170 за кратко.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
Възможно ли е въобще детонационно чукане при дизел? За пръв път чувам такова нещо ....."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
За много от младите водачи(без спомени от миналото) всяко чукане е детонация.Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнениеВъзможно ли е въобще детонационно чукане при дизел? За пръв път чувам такова нещо .....
(друг е въпроса, че дизела си работи чрез самозапалване)
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
Добре старши може да не съм се изразил правилно.Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеЗа много от младите водачи(без спомени от миналото) всяко чукане е детонация.
(друг е въпроса, че дизела си работи чрез самозапалване)
Имах предвид, че не изглежда да е чукане от колянов вал, бутални болтове или клапани и разпределителни валове, а от неправилна работа на мотора, неправилно изгаряне.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
Неправилното изгаряне при тези дизели може да се дължи на куп причини.Първоначално публикуван от Hilux PB Преглед на мнениеДобре старши може да не съм се изразил правилно.
Имах предвид, че не изглежда да е чукане от колянов вал, бутални болтове или клапани и разпределителни валове, а от неправилна работа на мотора, неправилно изгаряне.
-Налягане в рейката,работа на разпръсквача, херметичност на горивната камера, запушена генерация, неправилно подаване на порциите гориво,работата на клапана за рециркулация на изгорелите газове, и т.н. . Следователно имате нужда от квалифицирана диагностика на място. Да не се окаже ,че проблема е някъде из лагери-биелни,на балансиращ,разпределителен вал и прочие. Козата иска ..........Успех!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
Да споделя и аз, вероятна причина - въздух в горивната система.Днес маркуча между горивният филтър и ГНП за малко да ме вкара във филм.Тривиална беше причината.Леко скъсване и хлабава скоба, върти на място като вентилатор но не пали.Ремонт на място - понеделник ще взема нов.Дръпнаха ме и за няма 5 м. запали.Притегнато е всичко и сега от 1/2 пали.Та проверете и наглед тривиалните причини.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с паленето и изфорсирането на Mitsubishi l200 2.5DID 2008
От звука на клипа не се чува добре, но според това, което въобще се чува, честотата на чукането е с честотата на оборотите на коляновия вал. Което ме навежда на едни мисли за лагери по бутала/мотовилки .....Първоначално публикуван от Hilux PB Преглед на мнениеАми мойто има детонации но над 1800 об/мин ....."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
			
			
		
Коментар