Здравейте колеги, паджерото е с ръчна скоростна кутия и вече така го карам от както съм го купил ..... около 2 години. Та на въпроса ... педала на съединителя ми отделя много отгоре, което се свиква, но мисля че не е нормално. Другото странно е че при студено време докато загрее след като натисна педала, съединителя сработва 1-2 секунди след това, което си го обяснявам със студеното масло в управляващата система. И за капак
преди 2-3 дена на един леко пресечен терен го понапънах малко и съединителя превъртя, позамириса малко но след това не съм го тормозил и си се прибрах без проблем. В конкретната ситуация бях с блокирана раздатка и заден диф. грешката ми беше че не бях на бавни. При оглед на следващият ден реших да отворя ревизионното капаче и видях че по стените около съединителя има масло, което най-вероятно е влезнало там от семерингата на коляновия вал. Чудя се да го сменям ли или да продължа да си карам така докато съвсем се срине, защото не е никак евтин и работата не е малко. И другото което е: може ли да се смени само феродовия диск или трябва да се смени комплект с притискателния диск и аксиалния лагер. Всякакви съвети и мнения ще са от полза. Благодаря предварително.

Коментар