Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на диференциал и заден мост за L200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на диференциал и заден мост за L200

    Здравейте,имам идеята да подменя задния мост на моя L200 3.0 бензин със задния мост от донора Паджеро Спорт 3.0, който ползвах за обръщането на волана.И двата са автоматици. Целта е задни дискови спирачки + АБС. Въпросът ми е обаче за дифа.Моят е със предавателно число 4.900,докато на Спорта е 4.636.Какъв ще е ефекта от замяната с по-ниско предавателно число.Мисля че по този начин би трябвало да вдигна максималната скорост и леко да се разтовари двигателя при движение по асфалт. Искам да го правя по-скоро "Street", отколкото "Offroad".

  • #2
    От: Избор на диференциал и заден мост за L200

    Двигателя няма да се разтовари, а ще се натовари, но би трябвало да имаш достатъчно сила.
    Ще си вдигнеш максималната скорост, но по-скоро + е, че ще паднат оборотите при скоростите с които обикновено си караш.

    Задължително ще трябва да смениш и предния !
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #3
      От: Избор на диференциал и заден мост за L200

      [QUOTE=Джоу (x3mrjoe);3022675], но по-скоро + е, че ще паднат оборотите при скоростите с които обикновено си караш.
      QUOTE]
      Това имах в предвид под разтоварване.
      Разбира се, че и предния ще сменя. Не го споменах, защото мисля, че се подразбира

      Още едно питане : При замяната на моста, ще си запазя ресьорното окачване. Какъв ще е ефекта обаче, ако монтирам допълнително и пружините? Знам че товаронисимоста ще се повиши, но не това е основното. Според руснаците, возията става по-мека и не друса толкова, както само с ресьорите, а и стабилността в завои се подобрявала, заради липсата на накланяне.
      Някой дали е правил нещо такова, за да сподели личен опит.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:усиление_за.jpg
Прегледи:1
Размер:136.2 КБ
ID:5728636
      Последно редактирано от iizi; 19-09-16, 09:06.

      Коментар


      • #4
        От: Избор на диференциал и заден мост за L200

        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        , но по-скоро + е, че ще паднат оборотите при скоростите с които обикновено си караш.
        QUOTE]
        Това имах в предвид под разтоварване.
        Разбира се, че и предния ще сменя. Не го споменах, защото мисля, че се подразбира

        Още едно питане : При замяната на моста, ще си запазя ресьорното окачване. Какъв ще е ефекта обаче, ако монтирам допълнително и пружините? Знам че товаронисимоста ще се повиши, но не това е основното. Според руснаците, возията става по-мека и не друса толкова, както само с ресьорите, а и стабилността в завои се подобрявала, заради липсата на накланяне.
        Някой дали е правил нещо такова, за да сподели личен опит.

        [ATTACH=CONFIG]883357[/ATTACH]
        Да се подразбира, колко да се подразбира ?!

        Има писано в няколко теми, "купих си джипа, покарах го малко, включих предното да видя как е, почна да се движи тегаво и да запъва, и нещо каза прааас и почна да щрака/стърже. Някакви идеЙ ?"

        Не знам за какво ползваш джипа, но имам приятел, който от доста време монтира възглавници на кемпери и бусове, като цялата система си е негова разработка, като ти си регулираш ниво и твърдост, а и май още некви екстри допълни. Ползва чешки възглавници, а не китайски боклуци.
        Става повече от перфектно.
        Ако искаш мога да те свържа с него.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #5
          От: Избор на диференциал и заден мост за L200

          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          Да се подразбира, колко да се подразбира ?!

          Има писано в няколко теми, "купих си джипа, покарах го малко, включих предното да видя как е, почна да се движи тегаво и да запъва, и нещо каза прааас и почна да щрака/стърже. Някакви идеЙ ?"

          Не знам за какво ползваш джипа, но имам приятел, който от доста време монтира възглавници на кемпери и бусове, като цялата система си е негова разработка, като ти си регулираш ниво и твърдост, а и май още некви екстри допълни. Ползва чешки възглавници, а не китайски боклуци.
          Става повече от перфектно.
          Ако искаш мога да те свържа с него.
          Това с възглавниците е супер,но идеята ми беше без да влагам допълнителни средства да се възползвам от това, че имам всичко необходимо - долните чашки са си на моста,имам и пружините, и горните чашки също.Ето една от темите където е описано за пружините : https://www.drive2.ru/l/288230376153185288/

          "В итоге, проехал пока немного, но стало мягче. небольшие неровности васче перестали кормой восприниматься. Похоже по ощущениям на монообъемный жып с задним мостом и пружинной задней подвеской, типа паджеро-спорт или прадик 120-й. Пружины как-бы разжимают рессоры, из-за этого кузов сзади поднимается на 40мм и на относительно ровной дороге работают в основном пружины, рессоры включаются в самом низу."

          Може би ще монтирам всичко и ще пробвам как се държи на пътя и дали резултата е същия.Ако има проблем и е нестабилна, просто ще ги сваля

          Коментар


          • #6
            От: Избор на диференциал и заден мост за L200

            Колега, като си взел джип
            без да влагам допълнителни средства
            няма да стане, даже понякога излиза по-скъпо, но мислех, че си го разбрал щото, гледам, четеш Форума.

            Първоначално публикуван от iizi Преглед на мнение
            Това с възглавниците е супер,но идеята ми беше без да влагам допълнителни средства да се възползвам от това, че имам всичко необходимо - долните чашки са си на моста,имам и пружините, и горните чашки също.Ето една от темите където е описано за пружините : https://www.drive2.ru/l/288230376153185288/

            "В итоге, проехал пока немного, но стало мягче. небольшие неровности васче перестали кормой восприниматься. Похоже по ощущениям на монообъемный жып с задним мостом и пружинной задней подвеской, типа паджеро-спорт или прадик 120-й. Пружины как-бы разжимают рессоры, из-за этого кузов сзади поднимается на 40мм и на относительно ровной дороге работают в основном пружины, рессоры включаются в самом низу."

            Може би ще монтирам всичко и ще пробвам как се държи на пътя и дали резултата е същия.Ако има проблем и е нестабилна, просто ще ги сваля
            Във връзка с горното, понеже това което съм направил аз, не го е правил друг (поне у нас), изчетох почти всичко в английският и руските форуми (като само в един руски форум съм изчел подробно тема от 98 стр. по 20 поста за ГП), разбрах че мисълта е последното нещо което се ползва, а се разчита на "проба-грешка" с части кой каквито има под ръка, като почти всички казват, че са доволни, пък мойте сметки, че почти всичко е глупост,
            та много не вярвай на писано/прочетеното.

            Ако няма да товариш пикапа, а само ще се возиш, си сложи само пружините.

            Така мисля, но не значи, че съм прав.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #7
              От: Избор на диференциал и заден мост за L200

              Като сложиш пружини почва да вози като каруца

              Коментар


              • #8
                От: Избор на диференциал и заден мост за L200

                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                Колега, като си взел джип няма да стане, даже понякога излиза по-скъпо, но мислех, че си го разбрал щото, гледам, четеш Форума.



                Във връзка с горното, понеже това което съм направил аз, не го е правил друг (поне у нас), изчетох почти всичко в английският и руските форуми (като само в един руски форум съм изчел подробно тема от 98 стр. по 20 поста за ГП), разбрах че мисълта е последното нещо което се ползва, а се разчита на "проба-грешка" с части кой каквито има под ръка, като почти всички казват, че са доволни, пък мойте сметки, че почти всичко е глупост,
                та много не вярвай на писано/прочетеното.

                Ако няма да товариш пикапа, а само ще се возиш, си сложи само пружините.

                Така мисля, но не значи, че съм прав.
                Колега,това с разходите ми е ясно.И няма да го коментирам.Правиш прибързани изводи,само заради някоя реплика извадена от контекста.Както бях написал , имам всичко необходимо за това което питам и събирам мнения, дали ако го направя, ще имам еди какъв си резултат.Не ми е целта ,да го правя с мека возия,доста често си го товаря със строителни материали за къщата ми.С предния ми пикап пренесох над дванадесет тона паваж и около 3 тона бетонни елементи в рамките на месец.Добра кола , но на години и ми слабееше - само 100 коня.За това и го смених, вместо да му слагам по-мощен мотор.Имал съм 2,5 дизел,2,4 бензин,а сега е 3,0V6.В плановете ми е да стане V8.Както и да е и да не се отплесваме. Забавлявам се като го доработвам и всички идеи които видя ако ми харесат,мога да ги реализирам.Търся мнения и не се срамувам да призная ако допусна грешка.Метода проба-грешка е довел до доста добри решения.
                За да няма неясноти ще обясня каква е концепцията ми за пикапа и какво искам да променя.Накратко - пикап за работа,основно ползван по шосета и много рядко за лек оффроуд. Бензинов, с идея за V8 двигател.Това налага преработка и подобряване на спирачна с-ма, подобряване на трансмисията,окачване и ходова част за по-добра стабилност и комфорт при движение.Говорим за разумни решения и инвестиции.До тук това което съм направил: Обръщане на волана и инсталиране на базова АБС система.Набавени са и следва подмяна на заден мост със задни дискови спирачки и датчици за АБС-са и подмяна на предните шенкели със такива със датчици.Задните апарати ще ги подменя със такива от Паджеро 2, защото са със по-добра конструкция.Също и подмяна на дифовете със по-ниско предавателно число. Това са нещата които ще направя със сигурност,а въпроса ми за пружините е свързан със това, че ако има смисъл като решение, когато сменям моста да го направя и това.

                Коментар


                • #9
                  От: Избор на диференциал и заден мост за L200

                  Успех с проекта, ама пускай и снимки !
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: Избор на диференциал и заден мост за L200

                    Благодаря.Проект е силно казано.Просто като ми писне да бачкам по къщата,почвам по колата за да се разнообразя.Когато стане - тогава.До момента е това:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160212_080444.jpg
Прегледи:1
Размер:101.1 КБ
ID:5728707Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160605_103427.jpg
Прегледи:2
Размер:75.3 КБ
ID:5728706Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160808_163421.jpg
Прегледи:1
Размер:102.1 КБ
ID:5728705Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160808_164816.jpg
Прегледи:1
Размер:124.8 КБ
ID:5728704Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160809_151732.jpg
Прегледи:1
Размер:130.6 КБ
ID:5728703Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160810_172406.jpg
Прегледи:1
Размер:115.5 КБ
ID:5728702Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160810_175123.jpg
Прегледи:1
Размер:123.7 КБ
ID:5728701Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160812_175032.jpg
Прегледи:1
Размер:121.2 КБ
ID:5728700Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160812_193643.jpg
Прегледи:1
Размер:89.8 КБ
ID:5728699Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160812_193712.jpg
Прегледи:1
Размер:96.2 КБ
ID:5728698

                    Коментар


                    • #11
                      От: Избор на диференциал и заден мост за L200

                      И още няколко:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160813_124729.jpg
Прегледи:1
Размер:104.7 КБ
ID:5728711Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160813_181834.jpg
Прегледи:1
Размер:89.8 КБ
ID:5728710Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160821_181216.jpg
Прегледи:1
Размер:83.4 КБ
ID:5728708Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160821_181129.jpg
Прегледи:1
Размер:119.3 КБ
ID:5728709

                      За сега съм в почивка.Другия месец ще почна да подготвям нещата за подмяната на мостовете.До тогава ще ги обмислям нещата.Пък и зима иде.Трябва да се помисля и за подходящи гумета.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X