Здравейте,имам идеята да подменя задния мост на моя L200 3.0 бензин със задния мост от донора Паджеро Спорт 3.0, който ползвах за обръщането на волана.И двата са автоматици. Целта е задни дискови спирачки + АБС. Въпросът ми е обаче за дифа.Моят е със предавателно число 4.900,докато на Спорта е 4.636.Какъв ще е ефекта от замяната с по-ниско предавателно число.Мисля че по този начин би трябвало да вдигна максималната скорост и леко да се разтовари двигателя при движение по асфалт. Искам да го правя по-скоро "Street", отколкото "Offroad".
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на диференциал и заден мост за L200
Свий
X
-
От: Избор на диференциал и заден мост за L200
Двигателя няма да се разтовари, а ще се натовари, но би трябвало да имаш достатъчно сила.
Ще си вдигнеш максималната скорост, но по-скоро + е, че ще паднат оборотите при скоростите с които обикновено си караш.
Задължително ще трябва да смениш и предния !ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
-
От: Избор на диференциал и заден мост за L200
[QUOTE=Джоу (x3mrjoe);3022675], но по-скоро + е, че ще паднат оборотите при скоростите с които обикновено си караш.
QUOTE]
Това имах в предвид под разтоварване.
Разбира се, че и предния ще сменя. Не го споменах, защото мисля, че се подразбира
Още едно питане : При замяната на моста, ще си запазя ресьорното окачване. Какъв ще е ефекта обаче, ако монтирам допълнително и пружините? Знам че товаронисимоста ще се повиши, но не това е основното. Според руснаците, возията става по-мека и не друса толкова, както само с ресьорите, а и стабилността в завои се подобрявала, заради липсата на накланяне.
Някой дали е правил нещо такова, за да сподели личен опит.
Последно редактирано от iizi; 19-09-16, 09:06.
Коментар
-
От: Избор на диференциал и заден мост за L200
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение, но по-скоро + е, че ще паднат оборотите при скоростите с които обикновено си караш.
QUOTE]
Това имах в предвид под разтоварване.
Разбира се, че и предния ще сменя. Не го споменах, защото мисля, че се подразбира
Още едно питане : При замяната на моста, ще си запазя ресьорното окачване. Какъв ще е ефекта обаче, ако монтирам допълнително и пружините? Знам че товаронисимоста ще се повиши, но не това е основното. Според руснаците, возията става по-мека и не друса толкова, както само с ресьорите, а и стабилността в завои се подобрявала, заради липсата на накланяне.
Някой дали е правил нещо такова, за да сподели личен опит.
[ATTACH=CONFIG]883357[/ATTACH]
Има писано в няколко теми, "купих си джипа, покарах го малко, включих предното да видя как е, почна да се движи тегаво и да запъва, и нещо каза прааас и почна да щрака/стърже. Някакви идеЙ ?"
Не знам за какво ползваш джипа, но имам приятел, който от доста време монтира възглавници на кемпери и бусове, като цялата система си е негова разработка, като ти си регулираш ниво и твърдост, а и май още некви екстри допълни. Ползва чешки възглавници, а не китайски боклуци.
Става повече от перфектно.
Ако искаш мога да те свържа с него.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Избор на диференциал и заден мост за L200
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеДа се подразбира, колко да се подразбира ?!
Има писано в няколко теми, "купих си джипа, покарах го малко, включих предното да видя как е, почна да се движи тегаво и да запъва, и нещо каза прааас и почна да щрака/стърже. Някакви идеЙ ?"
Не знам за какво ползваш джипа, но имам приятел, който от доста време монтира възглавници на кемпери и бусове, като цялата система си е негова разработка, като ти си регулираш ниво и твърдост, а и май още некви екстри допълни. Ползва чешки възглавници, а не китайски боклуци.
Става повече от перфектно.
Ако искаш мога да те свържа с него.
"В итоге, проехал пока немного, но стало мягче. небольшие неровности васче перестали кормой восприниматься. Похоже по ощущениям на монообъемный жып с задним мостом и пружинной задней подвеской, типа паджеро-спорт или прадик 120-й. Пружины как-бы разжимают рессоры, из-за этого кузов сзади поднимается на 40мм и на относительно ровной дороге работают в основном пружины, рессоры включаются в самом низу."
Може би ще монтирам всичко и ще пробвам как се държи на пътя и дали резултата е същия.Ако има проблем и е нестабилна, просто ще ги сваля
Коментар
-
От: Избор на диференциал и заден мост за L200
Колега, като си взел джипбез да влагам допълнителни средства
Първоначално публикуван от iizi Преглед на мнениеТова с възглавниците е супер,но идеята ми беше без да влагам допълнителни средства да се възползвам от това, че имам всичко необходимо - долните чашки са си на моста,имам и пружините, и горните чашки също.Ето една от темите където е описано за пружините : https://www.drive2.ru/l/288230376153185288/
"В итоге, проехал пока немного, но стало мягче. небольшие неровности васче перестали кормой восприниматься. Похоже по ощущениям на монообъемный жып с задним мостом и пружинной задней подвеской, типа паджеро-спорт или прадик 120-й. Пружины как-бы разжимают рессоры, из-за этого кузов сзади поднимается на 40мм и на относительно ровной дороге работают в основном пружины, рессоры включаются в самом низу."
Може би ще монтирам всичко и ще пробвам как се държи на пътя и дали резултата е същия.Ако има проблем и е нестабилна, просто ще ги сваля
та много не вярвай на писано/прочетеното.
Ако няма да товариш пикапа, а само ще се возиш, си сложи само пружините.
Така мисля, но не значи, че съм прав.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Избор на диференциал и заден мост за L200
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеКолега, като си взел джип няма да стане, даже понякога излиза по-скъпо, но мислех, че си го разбрал щото, гледам, четеш Форума.
Във връзка с горното, понеже това което съм направил аз, не го е правил друг (поне у нас), изчетох почти всичко в английският и руските форуми (като само в един руски форум съм изчел подробно тема от 98 стр. по 20 поста за ГП), разбрах че мисълта е последното нещо което се ползва, а се разчита на "проба-грешка" с части кой каквито има под ръка, като почти всички казват, че са доволни, пък мойте сметки, че почти всичко е глупост,
та много не вярвай на писано/прочетеното.
Ако няма да товариш пикапа, а само ще се возиш, си сложи само пружините.
Така мисля, но не значи, че съм прав.
За да няма неясноти ще обясня каква е концепцията ми за пикапа и какво искам да променя.Накратко - пикап за работа,основно ползван по шосета и много рядко за лек оффроуд. Бензинов, с идея за V8 двигател.Това налага преработка и подобряване на спирачна с-ма, подобряване на трансмисията,окачване и ходова част за по-добра стабилност и комфорт при движение.Говорим за разумни решения и инвестиции.До тук това което съм направил: Обръщане на волана и инсталиране на базова АБС система.Набавени са и следва подмяна на заден мост със задни дискови спирачки и датчици за АБС-са и подмяна на предните шенкели със такива със датчици.Задните апарати ще ги подменя със такива от Паджеро 2, защото са със по-добра конструкция.Също и подмяна на дифовете със по-ниско предавателно число. Това са нещата които ще направя със сигурност,а въпроса ми за пружините е свързан със това, че ако има смисъл като решение, когато сменям моста да го направя и това.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар