Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

    Привет, колеги. От известно време имам един проблем, който за сега рядко се появява, но в някои случаи се оказва критичен. Джипката е Pajero '97, дълга база, 2.8 TDI, автоматик. Симптомите са следните - пали без проблем, двигателя претриса няколко пъти и се стабилизира; но като включа на скорост и подам газ, от ауспуха започват да излизат едни огромни сиво-черни облаци от сажди, двигателя видимо се напряга и се опитва да завърти гумите, но джипката не помръдва. След известно време покой, няколкократно гасене и палене, малко форсиране, успявам да тръгна, но при най-малкото нагорнище едвам вдигам 40-50 кмч. Няма никаква мощност. И тук най-странното. На следващия ден няма и помен от този проблем, и може да е така дори и повече от месец. Случвало ми се е сутрин при студена кола през зимата, случвало ми се е лятото след като съм я загасил само за час-два, случвало ми се е след блокажи и ниски скорости в пресечен терен, случвало ми се е след път само на асфалт. Единствено не ми се е случвало като я оставя за две седмици при майстора за диагностика :/

    Ще съм благодарен на всякакви идеи от какво може да е това.

  • #2
    От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

    От четенето за модела, ми се струва, че може да е от помпата, там има един семеринг, който прави проблеми. Скоро и аз май натам отивам. Има тема тук за проблема.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

      Ето прочети тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=174625
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

        Здравей. Четох я тази тема, и свързаните, но ми се сториха с малко по-различен проблем. Моята не губи обороти, и никога не е гаснела. Но очевидно трябва да проверя този семеринг, благодаря.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

          ...али без проблем, двигателя претриса няколко пъти и се стабилизира; но като включа на скорост и подам газ...
          Симптомите не сочат семеринга на ГНП..
          При скапан семеринг пушеците са сиво-бели, и непаленето или гасненето веднага след запалване, са основните симптоми.

          Проверката на семеринга е свързана със смяната му.

          Успех!

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

            Прилича на проблем с аванса , но може и да е от дозирането на горивото , при всички положения според мен проблема е в помпата .

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              Симптомите не сочат семеринга на ГНП. При скапан семеринг пушеците са сиво-бели, и непаленето или гасненето веднага след запалване, са основните симптоми. Проверката на семеринга е свързана със смяната му. Успех!
              Здравей. Т.е., предполагаш проблем със скоростната кутия ли? Не знам дали става ясно по-горе, но тези проблеми винаги са предхождани от неравномерна работа на двигателя след палене; още преди да съм включил на скорост. Ако след като запаля всичко е ок, проблемите със загубата на мощност не се появяват до следващо гасене, продължителен покой и отново палене. (Което - за радост или за съжаление - е в повечето случаи, поне за сега )

              Първоначално публикуван от Biser Savov Преглед на мнение
              Прилича на проблем с аванса, но може и да е от дозирането на горивото, при всички положения според мен проблема е в помпата.
              Има ли изобщо начин да диагностицирам проблема, или метода е ремонтирам/сменям нещо и чакам месец и половина да видя дали ще има ефект? (Както до сега - филтри, дюзи, гориво - много неефективен медот )
              Последно редактирано от demonizator; 22-05-16, 08:31.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

                Колега смени семеринката на помпата, за тоя мотор кучето е заровено там в 99% от случайте, но пред компютъра няма как да стане, ще трябва да се понацапаш успех с ремонта
                Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

                  Първоначално публикуван от demonizator Преглед на мнение
                  Здравей. Т.е., предполагаш проблем със скоростната кутия ли? Не знам дали става ясно по-горе, но тези проблеми винаги са предхождани от неравномерна работа на двигателя след палене; още преди да съм включил на скорост. Ако след като запаля всичко е ок, проблемите със загубата на мощност не се появяват до следващо гасене, продължителен покой и отново палене. (Което - за радост или за съжаление - е в повечето случаи, поне за сега )



                  Има ли изобщо начин да диагностицирам проблема, или метода е ремонтирам/сменям нещо и чакам месец и половина да видя дали ще има ефект? (Както до сега - филтри, дюзи, гориво - много неефективен медот )
                  Би трябвало на диагностика да покаже ако има проблем. Не знам как стоят нещата при П2 , но при П3 всичко си казва.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

                    Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
                    Колега смени семеринката на помпата, за тоя мотор кучето е заровено там в 99% от случайте, но пред компютъра няма как да стане, ще трябва да се понацапаш успех с ремонта
                    Хех, ако тръгна да се цапам аз хептен ще сбозя ситуацията, че нищичко не разбирам, но явно натам ще насоча майсторите. Благодаря!

                    Първоначално публикуван от Biser Savov Преглед на мнение
                    Би трябвало на диагностика да покаже ако има проблем. Не знам как стоят нещата при П2, но при П3 всичко си казва.
                    Да, ще потърся добър дизелджия в Бургас. Някой тук ако може да препоръча, ще съм много благодарен.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

                      Аз, залагам на ЕГР ...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

                        Точно от ЕГР е.На брат ми Паджетото правеше същите магарии веднага след купуването му,имаше една малка подробност.Когато изпушеше черно се чуваше едно характерно метално чукане и джипа губеше мощност.След изолирането на ЕГР клапана всичко се оправи,без да е пипано другаде по мотора.
                        Mitsubishi Padjero II 2.8 TDI

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

                          Първоначално публикуван от demonizator Преглед на мнение
                          Здравей. Т.е., предполагаш проблем със скоростната кутия ли? Не знам дали става ясно по-горе, но тези проблеми винаги са предхождани от неравномерна работа на двигателя след палене; още преди да съм включил на скорост. Ако след като запаля всичко е ок, проблемите със загубата на мощност не се появяват до следващо гасене, продължителен покой и отново палене. (Което - за радост или за съжаление - е в повечето случаи, поне за сега )
                          Не, не...
                          Въобще не си мисля за скоростната кутия, но това, което се случва при тебе, е силно различно от това, което е причинено от проклетия семеринг.
                          Тук многократно е дискутиран проблема, който създава той, и това го няма при тебе. И в POCUK темата за семеринга е закована на най-видно място, обясненое как и какво се прави, както и тук, де.
                          Относно мнението на дълбокоуважавания Ради, относно ЕГР - ами то е много лесно да се провери - изскуби вакуумната линия от актюатора, и то веднага ( айде, до другия ден) ще си покаже.
                          Семеринга е стандартен дерт на П2 след определени години, ама.. лично аз не съм убеден, че е от него. С моето мнение, естествено, не задължавам никой.
                          Трудна ще е диагностиката на Паджерото - то е от времената, когато колите се правеха с повече желязо, и по-малко електроника.

                          Успех!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

                            Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                            Аз, залагам на ЕГР...
                            Първоначално публикуван от pitbula74 Преглед на мнение
                            Точно от ЕГР е...
                            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                            Относно ЕГР - ами то е много лесно да се провери - изскуби вакуумната линия от актюатора, и то веднага (айде, до другия ден) ще си покаже. Семеринга е стандартен дерт на П2 след определени години, ама.. лично аз не съм убеден, че е от него.
                            Ясно, благодаря ви много! Явно ще започна от тук, щом по-лесно се проверява. Единственото лошо при мен е, че както казах за сега това се случва рядко, и надали ще си покаже още на следващия ден..

                            Празниците свършиха, запратяме ръкави, та да видим..
                            Последно редактирано от demonizator; 25-05-16, 09:14.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с Pajero '97 2.8 TDI автоматик

                              Ъпдейт - не е ЕГР Оказа се, че клапана е изолиран още от предишния собственик; и когато се махне тапата, двигателя чука и изобщо няма мощност. Сагата продължава, ще видя тези дни какво ще ми кажат за помпата..

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X