Здравейте,
От скоро съм собственик на паджеро 2 трофи изпълнение с двигател 3.5 , 194 кс. 99 година.
Имам спукан изходящ колектор (ляв) оказа се ,че този колектор е различен от този на масовия мотор 3.5(208к.с), като разликата се изразява в това, че изхода за ЕГР клапана на мотора с 208 коня е на десния колектор а на моя мотор е на левия колектор.
Та въпросът ми е следния дали ако купя колектор от мотор с 208 коня (без отвор за ЕГР) и го монтирам на моя мотор като по този начин премахна връзката с ЕГР клапана би имало проблем ?
И дали трябва да направя нещо друго с извода който ще остане висящ (да го затапя евентуално) .
От скоро съм собственик на паджеро 2 трофи изпълнение с двигател 3.5 , 194 кс. 99 година.
Имам спукан изходящ колектор (ляв) оказа се ,че този колектор е различен от този на масовия мотор 3.5(208к.с), като разликата се изразява в това, че изхода за ЕГР клапана на мотора с 208 коня е на десния колектор а на моя мотор е на левия колектор.
Та въпросът ми е следния дали ако купя колектор от мотор с 208 коня (без отвор за ЕГР) и го монтирам на моя мотор като по този начин премахна връзката с ЕГР клапана би имало проблем ?
И дали трябва да направя нещо друго с извода който ще остане висящ (да го затапя евентуално) .