Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изгасване по време на движение на L200 автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изгасване по време на движение на L200 автоматик

    Здравейте,пикапа ми е L200 3.0V6 и от няколко дни ми се случва да ми изгасва двигателя в движение. Или по-точно при намаляване на скоростта и спиране.Знам, че това най-вероятно се дължи моторчето за празния ход и че плаче поне за почистване.Утре или вдруги ден и това ще стане.Проблема ми обаче е друг.До днес в случаите когато ми е гаснел двигателя,ситуацията позволяваше да спра на място да превключа на Р и да си запаля нормално.Днес обаче на два пъти ми се случи да изгасне наистина в движение,докато спирах и бях със около 25км/ч. на място на което просто не можех да остана.Бях на Цариградско и оставих автомобила да се придвижи по инерция на около 30-на метра докато успея да отбия и да не преча.И в двата случая, в първия момент нямаше проблем и колата се придвижваше нормално,но в последните 5-6 метра нещо започваше да трака.Мисля че се чуваше сякаш тракането идваше от предния мост,сякъш хъбовете се заключваха и отключваха, но не съм сигурен.Може би бъркам.След спирането запалвах нормално и тръгвах.В последствие успявах да поддържам двигателя в обороти и да не гасне като спирам и успях да се прибера нормално. Та въпросите ми са - дали съм постъпил правилно като съм го оставил да се придвижи по инерция докато автоматика е на D,какво е правилно в такава ситуация и дали някой може да ми помогне със знание или дори предположение относно тракането от къде може да идва и на какво се дължи.Аз самия ще наблюдавам автомобила в следващите дни.Надявам се да не съм му потрошил карантиите я на скорости ,я на мост.
    Благодаря предварително на всички, които се отзоват и споделят опита и знанията си.

  • #2
    От: Изгасване по време на движение на L200 автоматик

    Това ,че си го оставил да се движи по инерция на D не е чак такъв проблем , но по добре е на N! А гасненето може и от тръгнал да блокира торк да е. Това не е ли супер селект? Щото ако е, там няма хъбове.

    Коментар


    • #3
      От: Изгасване по време на движение на L200 автоматик

      Не е супер селект.

      Коментар


      • #4
        От: Изгасване по време на движение на L200 автоматик

        Ако хъбовете са управляват с вакум,е възможно като изгасне двигателя и няма вакум,да сезаключват.
        При суперселекта муфата се заключва като няма вакум.


        Поздрави!!!
        Pajero 2.5.TDI GLS Super Selekt
        лодка RIGIFLEX CAP370+YAMAHA 15hp. four stroke

        Коментар


        • #5
          От: Изгасване по време на движение на L200 автоматик

          Хъбовете са с вакум.Честно казано повече ме вълнува да не съм прецакал автомата с нещо.

          Коментар


          • #6
            От: Изгасване по време на движение на L200 автоматик

            Първоначално публикуван от iizi Преглед на мнение
            ......прецакал автомата с нещо.
            .....автомата не си го прецакал. И моята "гробищарка" (крайслер вояджер) гасне по сходен начи и не е "стъпковото" .......звънни след 11.00ч ( днес, утре, когато......)
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              От: Изгасване по време на движение на L200 автоматик

              Тази кола не е с хъбове, това на газ или бензин го прави, като запалиш на място форсирай разко и пусни газта виж дали пак гасне търси проблема в управлението за празен ход и дросела, прегледай също за излезли или спукани вакумни маркучета.
              мисля, да зема а се замисля...

              Коментар


              • #8
                От: Изгасване по време на движение на L200 автоматик

                Първоначално публикуван от iizi Преглед на мнение
                Здравейте,пикапа ми е L200 3.0V6 и от няколко дни ми се случва да ми изгасва двигателя в движение. Или по-точно при намаляване на скоростта и спиране.Знам, че това най-вероятно се дължи моторчето за празния ход и че плаче поне за почистване.Утре или вдруги ден и това ще стане.Проблема ми обаче е друг.До днес в случаите когато ми е гаснел двигателя,ситуацията позволяваше да спра на място да превключа на Р и да си запаля нормално.Днес обаче на два пъти ми се случи да изгасне наистина в движение,докато спирах и бях със около 25км/ч. на място на което просто не можех да остана.Бях на Цариградско и оставих автомобила да се придвижи по инерция на около 30-на метра докато успея да отбия и да не преча.И в двата случая, в първия момент нямаше проблем и колата се придвижваше нормално,но в последните 5-6 метра нещо започваше да трака.Мисля че се чуваше сякаш тракането идваше от предния мост,сякъш хъбовете се заключваха и отключваха, но не съм сигурен.Може би бъркам.След спирането запалвах нормално и тръгвах.В последствие успявах да поддържам двигателя в обороти и да не гасне като спирам и успях да се прибера нормално. Та въпросите ми са - дали съм постъпил правилно като съм го оставил да се придвижи по инерция докато автоматика е на D,какво е правилно в такава ситуация и дали някой може да ми помогне със знание или дори предположение относно тракането от къде може да идва и на какво се дължи.Аз самия ще наблюдавам автомобила в следващите дни.Надявам се да не съм му потрошил карантиите я на скорости ,я на мост.
                Благодаря предварително на всички, които се отзоват и споделят опита и знанията си.
                ....трака ти предния мост, когато си на 2Н,задния мост си върти, но предния мост е изключен, но за да е изключен ,трябва да има вакуум, тъй като мембраната държи чрез вакуума предния диф изключен......когато обаче мотора изгасне, тогава спира и вакуума, и разчита само на резервоарчето за вакуум, което е разположено опред в дясно , на продължението на роговете.....обаче то стига само за 20 -30 сек, после няма вакуум и съответно мембраната за закл. на предния мост се връща и муфата се опитва да влезе в движение, когато дифа се върти .....

                Коментар


                • #9
                  От: Изгасване по време на движение на L200 автоматик

                  Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
                  ....трака ти предния мост, когато си на 2Н,задния мост си върти, но предния мост е изключен, но за да е изключен ,трябва да има вакуум, тъй като мембраната държи чрез вакуума предния диф изключен......когато обаче мотора изгасне, тогава спира и вакуума, и разчита само на резервоарчето за вакуум, което е разположено опред в дясно , на продължението на роговете.....обаче то стига само за 20 -30 сек, после няма вакуум и съответно мембраната за закл. на предния мост се връща и муфата се опитва да влезе в движение, когато дифа се върти .....
                  DJ Tymbi, благодаря за ясното обяснение. Благодаря още веднъж на всички.Тепърва ще се опознаваме с Тритона

                  Коментар


                  • #10
                    От: Изгасване по време на движение на L200 автоматик

                    Здравей! Когато ти изгасва в движение не е нужно да караш по инерция или да чакаш спиране, просто премести на N, запали както се движиш и после си включи отново на D, ще си спестиш неудобството.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X