Здравейте колеги.Джипката ме предаде!
От известно време на сам започна да пали не както трябва,проверих свещи(всички работят) и преди няколко дни сложих прозрачни маркучи за да следя за въздух.Проблема се показа веднага,на входа на помпата няма въздух,но на изхода имаше и си викам семерингата на ГНПто(малко се озадачих понеже е на има-няма 10 000 км)Другото което ме учуди е че при гасене на двигателя се забелязва мехурче с въздух в входящият маркуч идващо от помпата.
И днес смело си разглабям,стигах до семерингата,дупнах я и с една тънка видия я извадих.Набих новата и започваме всичко по обратният ред.Дойде време за палене,запали леко колебливо но след няколко минутно работене въздухът НЕ изчезваше,дори стана по зле,започна да не може да се форсира нормално.Къде може да съм сбъркал давайте идеи?
Центровката си е на белези,помпата не е сваляна.
От известно време на сам започна да пали не както трябва,проверих свещи(всички работят) и преди няколко дни сложих прозрачни маркучи за да следя за въздух.Проблема се показа веднага,на входа на помпата няма въздух,но на изхода имаше и си викам семерингата на ГНПто(малко се озадачих понеже е на има-няма 10 000 км)Другото което ме учуди е че при гасене на двигателя се забелязва мехурче с въздух в входящият маркуч идващо от помпата.
И днес смело си разглабям,стигах до семерингата,дупнах я и с една тънка видия я извадих.Набих новата и започваме всичко по обратният ред.Дойде време за палене,запали леко колебливо но след няколко минутно работене въздухът НЕ изчезваше,дори стана по зле,започна да не може да се форсира нормално.Къде може да съм сбъркал давайте идеи?
Центровката си е на белези,помпата не е сваляна.
Коментар