Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Паджеро 3 3,2 DiD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Паджеро 3 3,2 DiD

    Здравей те колеги,автомобила си пали перфектно и на обороти си работи също така,но когато започнеш да подаваш газ реагира малко вяло до 1900 оборота.След тези обороти двигателя започва да тресе и започва да пуши сив пушък.Когато е в движение също до 1900 оборота реагира бавно и малко твърдо работи,след тях започва да се движи на тласаци все едно подаваш пълна газ и веднага отнемаш газта и така до 2600 оборота.След 2600 оборота започва да набира все едно си му дал пълна газ без да съм му дал такава.Забелязах че когато карам и започна да изкачвам някакъв наклон и автомобила трябва да си даде някакъв аванс за да компенсира натоварването тогава започват проблемите,все едно дава пълен аванс и веднага след това го връща и затова се получават тези тласъчи.Преди седмица помпата беше свалена и отремонтирана при колегата от форума Кирил Тодоров/беше много коректен за което му благодаря/.В понеделник ще му звъна и на него да го питам,не ми се иска пак в помпата да е проблема защото ебаси къде е навряна.Авансаторния клапан също беше сменен и не ми се иска да е от него и незнам дали на място може да се смени.
    Някой има ли идея къде другаде може да се е появил проблем,май всичко води пак към ГНП.

  • #2
    От: Проблем с Паджеро 3 3,2 DiD

    Първоначално публикуван от Dido Valchev Преглед на мнение
    Здравей те колеги,автомобила си пали перфектно и на обороти си работи също така,но когато започнеш да подаваш газ реагира малко вяло до 1900 оборота.След тези обороти двигателя започва да тресе и започва да пуши сив пушък.Когато е в движение също до 1900 оборота реагира бавно и малко твърдо работи,след тях започва да се движи на тласаци все едно подаваш пълна газ и веднага отнемаш газта и така до 2600 оборота.След 2600 оборота започва да набира все едно си му дал пълна газ без да съм му дал такава.Забелязах че когато карам и започна да изкачвам някакъв наклон и автомобила трябва да си даде някакъв аванс за да компенсира натоварването тогава започват проблемите,все едно дава пълен аванс и веднага след това го връща и затова се получават тези тласъчи.Преди седмица помпата беше свалена и отремонтирана при колегата от форума Кирил Тодоров/беше много коректен за което му благодаря/.В понеделник ще му звъна и на него да го питам,не ми се иска пак в помпата да е проблема защото ебаси къде е навряна.Авансаторния клапан също беше сменен и не ми се иска да е от него и незнам дали на място може да се смени.
    Някой има ли идея къде другаде може да се е появил проблем,май всичко води пак към ГНП.
    Здравей колега. Няма да е помпата. Провери вакуумите . Най- вероятно като сте слагали помпата сте разменили вакуума на egr-a c с този на дросела . Това съм го срещал няколко пъти. Маркучите имат цветови ивици , сравнете ги с тези на вакуумните клапани . Успех.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с Паджеро 3 3,2 DiD

      благодаря колега,от твоята уста в божиите уши.Утре това ще пробвам първо,дано излезеш прав.Самоче малко са се изтъркали цветовете ще трябва да видя от някой колега.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с Паджеро 3 3,2 DiD

        Прав беше колега,благодаря много.Ще трябва да се черпи

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с Паджеро 3 3,2 DiD

          Първоначално публикуван от Dido Valchev Преглед на мнение
          Прав беше колега,благодаря много.Ще трябва да се черпи
          Ами май да . Като имам път към Варна ще ти го припомня -/шегувам се . Радвам се , че помогнах .

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с Паджеро 3 3,2 DiD

            Колега обади се.
            0889507142 Диян Вълчев - Дидо

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X