Здравейте, колеги. Днес сутринта Аутлендърчето едвам се движеше. Пали си, преминава на газ, загрява и всичко е точно, до момента, в който не се даде скоростният лост на "Д" и не се подаде газ - оборотите се вдигат до около 3000 и едвам започва да отлепя колата. На какво може да се дължи този проблем? Колата е на около 85 х. км и досега не е сменяно масло. При поставяне на "П" или "Н", мотора се форсира безпроблемно.
Та, основният въпрос е какво може да се направи? Кой в София или района разбира от тези коли/кутии?
Благодаря предварително на всички отзовали се
П.С. Колата е в подземен гараж и не можа днес да изкачи наклона за да излезне, така че остава и логистичен въпрос, където и да се кара, как ще се отнесе дотам, но това все ще се измисли...
П.П.С. Кутията е CVT и е доста специфична, като съм чел че е доста капризна и едва ли не от самосебеси се чупи, та утре май ще се пробвам към жемини да я занеса, но изчетох доста негативни коментари. В интернет попаднах на сервиз специализиран в японските коли (някъде в малашевци), та се чудех дали някой ги е пробвал и дали разбират, за да я занеса там. Въобще се чудя какво да си правя желязото? Джемини? Японският сервиз? Кутия втора ръка (вероятно същото желязо)?
Та, основният въпрос е какво може да се направи? Кой в София или района разбира от тези коли/кутии?
Благодаря предварително на всички отзовали се
П.С. Колата е в подземен гараж и не можа днес да изкачи наклона за да излезне, така че остава и логистичен въпрос, където и да се кара, как ще се отнесе дотам, но това все ще се измисли...
П.П.С. Кутията е CVT и е доста специфична, като съм чел че е доста капризна и едва ли не от самосебеси се чупи, та утре май ще се пробвам към жемини да я занеса, но изчетох доста негативни коментари. В интернет попаднах на сервиз специализиран в японските коли (някъде в малашевци), та се чудех дали някой ги е пробвал и дали разбират, за да я занеса там. Въобще се чудя какво да си правя желязото? Джемини? Японският сервиз? Кутия втора ръка (вероятно същото желязо)?
Коментар