Човъркам си вчера нещо по джипката, и ми се наложи да сваля единия мигач - преден.
И гледам - крушката за габаритите - комбинирана 21+5 W.
Що е така?
И след толкова години, дето го имам това Паджеро, сега забелязах, че в положение на нормално светене на габарита, свети 5-ватовата част от крушката, а при включване на мигач в съответната посока - започва да свети и 21-ватовата част. Естествено, без да мига. Мига си другата крушка - в мигача, но габарита почва да свети по-силно.
Та ми стана интересно - това по какви изисквания е измислено, при шогун по същия начин ли е (моето е произведено в Япония), при Галопер има ли го тоя пиниз, при друга марка автомобили има ли такова нещо, и защо?
Досега никога не бях го забелязвал това...
И гледам - крушката за габаритите - комбинирана 21+5 W.
Що е така?
И след толкова години, дето го имам това Паджеро, сега забелязах, че в положение на нормално светене на габарита, свети 5-ватовата част от крушката, а при включване на мигач в съответната посока - започва да свети и 21-ватовата част. Естествено, без да мига. Мига си другата крушка - в мигача, но габарита почва да свети по-силно.
Та ми стана интересно - това по какви изисквания е измислено, при шогун по същия начин ли е (моето е произведено в Япония), при Галопер има ли го тоя пиниз, при друга марка автомобили има ли такова нещо, и защо?
Досега никога не бях го забелязвал това...
Коментар