Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
Абе те и блокаж "вежен" ако искат да си заварят, пак ще са доволни. Виж колко самурая и витари има със заварени корони. Пак тия ни се чудят защо даваме по 2К за диф с блокаж. Диференциала не случайно е измислен, изхвърлянето му от колата ще доведе до весела случка... някога
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
И мен това ме притесняваше, снощи по никое време четох някакво обяснение на производителя, звучеше ми убедителноПървоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеПринципа му на работа е обратен, винаги е зацепен/заключен и когато се увеличи усилието между двете гуми откопчава.
Да де те вървят ама е къде, а на сух асфалт как стоят нещата, че човека си кара паджерото предимно по асфалта?Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеДаже им гледах и клипчета. Па вървят си дъге.
п.п. Е и клипче как работи.Всеки трети е шести
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
Ще ме извиняваш, ама ако говориш конкретно за lokka подчертаното въобще не е вярно! Зацепен е само когато има въртящ момент към пина, който "разчеква" двете части и заклинва зъбите и полуоските една към друга. "Откопчава", когато външното колело се стреми да се завърти по бързо от вътрешното. И най-якото ако само едното колело има сцепление, към него се предава целия въртящ момент!! Ето, ако на някой му се чете: http://lokka.com/site/howitworksПървоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеАбсолютно НЕ да се слага на преден мост този тип "блокаж" даже не е и блокаж. Принципа му на работа е обратен, винаги е зацепен/заключен и когато се увеличи усилието между двете гуми откопчава. Кога ще откопчее зависи от пружините в него, а може и да не откопчее на черно. За преден мост НЕ.В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
Ами lokka, е доста елементарно - има 2 зъбни, които се монтират на полуоските и 2 вътрешни, които когато се "разчекнат" от централния пин блокират зъбните едно към друго. Когато липсва въртящ момент осите могат да се въртят с различна скорост преодолявайки само усилието на пружинките....Според мен за парт тайм преден диференциал е удачно решение.
п.п. тука е обсъден доста подробно въпросния блокаж: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=187433Последно редактирано от bushiDO; 11-02-15, 10:57.В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
Да перифразирам малко по точно.
Според това видео:
и това:
Когато имаме постъпващ въртящ момент от към кардана (образно казано) блокажа е задействан/включен. Ако караме по инерция е отключен, реално нямаме диференциал в главното предаване.
Ситуация, страничен наклон по затревена поляна с това чудо в предния мост отиваш на където е наклона на поляната.
Ако ползваш 4Х4 режим на асфалт, с това чудо и подадеш газ в завой какво става? Сега идваме до момента в който трябва да отворим скоби.
Ако колата има ful time раздатка това чудо нямам никакво място в нея. Ако е part taim караме само на заден мост, в гората включваме 4х4 и подадем ли газ предния мост заключва. Да евтино е идеално е за малки/лики 4х4 които се карат предимно в гората, но няма място в кола супер селект или такава ползвана по асфалт.
Всеки има глава на раменете си и решава сам, това е моето мнение натрупано по трудния начин
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
........ Да евтино е идеално е за малки/лики 4х4 които се карат предимно в гората, но няма място в кола супер селект или такава ползвана по асфалт.
+1!Точно така!Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
Иначе за главата на раменете съм 100% съгласенПървоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеДа перифразирам малко по точно. - след перифразирането се вижда ясно, че при натоварване на диференциала, единствения начин да отключи е да изрони зъбците
Според това видео:
и това:
Когато имаме постъпващ въртящ момент от към кардана (образно казано) блокажа е задействан/включен. Ако караме по инерция е отключен, реално нямаме диференциал в главното предаване.
Ситуация, страничен наклон по затревена поляна с това чудо в предния мост отиваш на където е наклона на поляната. - интересно на къде ще отидеш в същата ситуация с какъвто и да е друг диференциал (може би с изкл. на някакви активни системи)?!?
Ако ползваш 4Х4 режим на асфалт, с това чудо и подадеш газ в завой какво става? - външното колело, което ще измине по-голям път трябва да се отключи (това на теория - на практика вече има доста колеги с такива дифофе и те могат да споделят) Сега идваме до момента в който трябва да отворим скоби.
Ако колата има ful time раздатка това чудо нямам никакво място в нея. Ако е part taim караме само на заден мост, в гората включваме 4х4 и подадем ли газ предния мост заключва. Да евтино е идеално е за малки/лики 4х4 които се карат предимно в гората, но няма място в кола супер селект или такава ползвана по асфалт.
Всеки има глава на раменете си и решава сам, това е моето мнение натрупано по трудния начин - мнението ти за точно този блокаж не става ясно как си го натрупал, но ми се стори тенденциозно анти?
							
						В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
За тенденциозно мнение и дума не може да става. Имам на склад такива "блокажи" нали трябва да ги продам. Но не искам да заблуждаваме хората.
Опита ми е натрупан от монтаж и експлоатация на този тип "блокаж" и почти всички други които са достъпни на пазара. Затова и толкова смело и категорично се изказвам.
Ако може да попитам ти какъв опит имаш с различните блокажи? Защото в този форум стана модерно всеки да хвали своето без дори да знае какви алтернативи има или всичко е само виртуално. Мен ме интересува реален опит, не нашето гардже е най-хубаво щото си е наше.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
Стори ми се тенденциозно, защото го отричаш с неверни доводи!Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеЗа тенденциозно мнение и дума не може да става. Имам на склад такива "блокажи" нали трябва да ги продам. Но не искам да заблуждаваме хората.
Опита ми е натрупан от монтаж и експлоатация на този тип "блокаж" и почти всички други които са достъпни на пазара. Затова и толкова смело и категорично се изказвам.
Ако може да попитам ти какъв опит имаш с различните блокажи? Защото в този форум стана модерно всеки да хвали своето без дори да знае какви алтернативи има или всичко е само виртуално. Мен ме интересува реален опит, не нашето гардже е най-хубаво щото си е наше.
Относно хваленето на своето, аз нямам "свое" (в смисъл нито търгувам с такива продукти, нито имам монтиран такъв) и единствения ми мотив да участвам в тези разисквания е да мога и аз, както и други колеги да вземем информирано решение.
Относно опита ми с различни блокажи - нямам нищо напротив да го споделя, но за да спазваме поредността - моля да споделиш виждането ти по този въпрос: "Ситуация, страничен наклон по затревена поляна с това чудо в предния мост отиваш на където е наклона на поляната. - интересно на къде ще отидеш в същата ситуация с какъвто и да е друг диференциал (може би с изкл. на някакви активни системи)?!?
М/у другото съм заинтересован от вариантите, които предлагаш за блокировка - предпочитам да си купя нещо от БГ търговец, вместо от някакъв сайт!В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
Защо спорите след като нямате никакъв опит. Блокажа не е панацея, в много от случаите пречи, ако не се използва правилно. Слушай Явор. На какъв да е джип, ако си на страничен наклон и включиш задния блокаж, веднага съркаш гъза в дерето, а муцуната гледа срещу баира. Ако включиш и предния, заминава цялата кола. И говоря за ръчно включване. Това чудо, еле пък за преден мост ще те убие набързо. Имаш малка опция да избереш кално дере или заледен завой на пътя. Не се занимавайте с тия недомислици.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
Погледнато "философски", баш на тоя собственик на возилото хич даже не му трябва блокаж! Еле па преден. Най-бързият начин да се окопаеш е да включиш блокаж, когато не ти трябва. Ма това се учи постепенно де!
Иначе за пред "кафето" може да се сложи някаква лепенка от сорта "ARB Locker" примерно.
							
						Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Блокаж за преден мост на Паджеро - цена и модел?
Аз пък за сега смятам да се доверя на хората с най-много опит и да посъветвам моя човек да продължава да си кара както и до сега(аз и това го посъветвах веднага щом ме попита, а от моя съвет зависи всичко) и без това не е много добър шофьор макар и с дългогодишен опит. Просто няма никакъв смисъл от преден блокаж за у кишата у града, а и по принцип за снеговете у Сърбия,най-много съвсем да се окопае в някоя преспа с новата си "екстра".Всеки трети е шести
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
			
			
		
			
			
		
			
			
		
Коментар