Здравейте!Разхвърляли сме предницата на едно Л200 и се чудя дали да се доверя на фабрични шарнири и накрайници или на майстор в рециклирането!На няколко места в българия се предлага тази услуга,но не знам къде е най-качествена изработката.Също се двоумя гумени или полиуретанови втулки за горните носачи и стабилизиращата щанга да ползвам!Тук има хора с опит в тия процеси на експерименти и ще е от помощ на други,ако споделят лични наблюдения!Благодаря предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Рециклиране на шарнирни съединения
Свий
X
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
За мен нещата изглеждат така. Нови шарнири и накрайници (ползвам на ментето менте и не са убити от поне 6 години). Ма то си зависи къде и колко се ползва возилото де! Ползвай си гумени тампони.
Това според мен де!Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
Относно шарнирите-ако качествените оригинални не струват майка си и баща си, слагай такива. Рециклираните са вариант, ако са направени като хората. Аз лично карам с такива, става дума за Витара спешъл едишънаV6, дето да и обслужиш предницата е все едно караш Кайен...както и да е, нямам забележки, рециклира ги Иван Попов. Той се занимава предимно с Витари, ама може да му врътнеш една шайба.
Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
Рециклираните по правилен начин живеят по-дълго от афтърмаркет частите. Колкото до втулките - никога вече на моя кола няма да има гумени. Открих разликата."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
Аз също съм за "не гумените" тампони по-принцип,но тези които са ми разбити на горния носач,стабилизатора и ресьорите са полиуретани,едните са лилави,другите оранжеви и жълти!Явно различни,но издъхнали.Втулки за горния носач няма никакви - нито евтини,нито скъпи,шарнири на 555 по 40-50лв. и цял носач оригинал комплект - 220-30 лв.Проблема не е толкова в разликата в разходите за части,колкото в надеждността им.Не ми харесва скърцането на полиуретана,затова насочвам вниманието си към майстор на рециклиране.Търся отзиви.Между другото,единствено четирите кормилни шарнира са ми здрави и са рециклирани с жълти маншончета.Къде ли ползват такива.мисля, да зема а се замисля...
Коментар
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
Разликата в цвета на един тип (еднаква твърдост) полиуретан е просто в цвета. За елементи по ходовата част се ползва такъв с твърдост 90 (по Шор).
За скърцането - когато се гресират с правилната грес, категорично не скърцат. Имам 4 джипки с такива тампони и никоя от тях не скърца.
Разбира се важно е да се направи както трябва."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
Гледам,че си от Варна.На една уличка до пазара успоредна на "Кап.Райчо" има човек които рециклира шарнири.Влез във форума на "мицубиши",и ще му намериш координатите.0884 987 137
В българския език НЯМА дума, която в множествено число да завършва с "Й"
Коментар
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
Първоначално публикуван от zemooo99 Преглед на мнениеГледам,че си от Варна.На една уличка до пазара успоредна на "Кап.Райчо" има човек които рециклира шарнири.Влез във форума на "мицубиши",и ще му намериш координатите.мисля, да зема а се замисля...
Коментар
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеРазликата в цвета на един тип (еднаква твърдост) полиуретан е просто в цвета. За елементи по ходовата част се ползва такъв с твърдост 90 (по Шор).
За скърцането - когато се гресират с правилната грес, категорично не скърцат. Имам 4 джипки с такива тампони и никоя от тях не скърца.
Разбира се важно е да се направи както трябва.мисля, да зема а се замисля...
Коментар
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
Ако тоя юнак не иска да ги рециклира, ще ти кажа къде другаде ги правят с подложка и капачки на резба. Като се износи, грес, натягаш и така докато свърши подложката.
На П2 отказа да ги рециклира, не ставали конструктивно.I get High by going Down
Коментар
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
За Варненския майстор, Рафаел се казва човека и аз съм правил при него над 10 коли бкл.и МБ е класа 2002 г.Просто трябва да му се побаее малко.Изкарват по 40 000 /50 000 без проблем ,ползва нещо от рода на тефлон и тайни съставки
успехи !!!
Коментар
-
От: Рециклиране на шарнирни съединения
Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеЗа мен нещата изглеждат така. Нови шарнири и накрайници (ползвам на ментето менте и не са убити от поне 6 години). Ма то си зависи къде и колко се ползва возилото де! Ползвай си гумени тампони.
Това според мен де!
Както каза и Scrapheap, ако рециклирането е направено от някой, дето си впряга главата, резултата може да е отличен. Ако е правено от някоя тиква непоръбена, като например печално известния по тукашните земи Митьо Честното ... нататък следват 20 реда нецензурни изразиО879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар