Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро III 3.2 DiD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро III 3.2 DiD

    Здравейте колеги, от около 1 месец съм собственик на въпросния автомобил (2000 год.; къса база; ръчна скоростна кутия). Веднага след покупката се смениха масла, филтри, гуми, акумулатор и някой части по окачването. Доста се рових из форума, научих доста неща, но все още имам няколко неизвестни, затова ще съм благодарен на всеки отзовал се.

    1. Има разлика в предвижването на двете седалки (шофьорската не се плъзга напред), когато човек трябва да седне отзад. За сравнение мой приятел има миникупър с 2 врати, неговите седалки се накланят и се плъзгат напред, а след това се връщат в предишното си положение. Това нормално ли е или да търся механичен проблем в самата шофьорска седалка?

    2. На информационния дисплей ми се иска да изкарам разхода на гориво, но нещо не ми се получава. Пробвах чрез комбинация от клавиши под самия дисплей, както и от касетофона чрез бутона "DISP". Мисля си че това нещо като функция липсва, но нека по-компетентните се произнесат.

    3. По километраж колата е на 160 000 километра и съм се заканил скоро да сменя веригата на мотора. Освен нея друго какво се сменя (обтегачи, ролки) и като цена приблизително колко излиза такова обслужване? На нещо друго по мотора трябва ли да се обърне внимание?

    4. При първоначалното обслужване минахме на струг и 4-те спирачни диска, монтирахме нови накладки, раздвижихме и сменихме каквото се налагаше по спирачните апарати. При обезвъздушаването ми направи впечатление че при изгасен двигател и помпане на педала на спирачката на задните апарати нямаше налягане на спирачна течност. След запалването на двигателя налягането се появи и изкарахме доста спирачна течност. При предните всичко си беше нормално. След като изминаха няколко дни забелязах че предните дискове се "лъснаха", а по задните все още личаха следите от струга, ръжда не се появи (въпреки влажното време), което ме навежда на мисълта че спирам предимно с предните. Това нормално ли е според вас и ако отговора е ДА бихте ли ми обяснили как работи спирачната система? Спирането като цяло мисля че е добро, но за съжаление нямам опит с такъв тип автомобили.

    5. При запален двигател се чува едно неприятно тракане от кутията на въздушния филтър, в следствие от вибрациите на мотора. След като си сложа ръката върху него и го натисна леко тракането изчезва. Има ли някаква хитринка това да се оправи?

    Поздрави!

  • #2
    От: Паджеро III 3.2 DiD

    .......1.имаш проблем с механизма ( винта ) на седалката - най вероштно е завлекла резбата във втулките......
    .....2. на някои екземпляри не може да се настройва тази опция,просто я няма .........
    ......3.веригата не е лошо да се смени, комплекта струва около 400 лв. и вътре си има всичко необходимо........
    ......4.най голямата грешка която правят пишман майстори.........спирачната система на тези джипове е с въздушна сфера, т.е. няма серво ,което е вакуумно като на шир потреба колите, а е с въздух под налягане, има си помпа електрическа, която нагнетява въздуха в сферата.......обезвъздушаването на такъв тип спирачни ситеми ( има го и при Тойотите и Нисаните ) става на контакт ( за да задействаш АБС блока -съответно клапаните на всяко колело) и се натиска само веднъж спирачния педал и се задържа така докато не ти кажат да го пуснеш ......ако всичко е наред по спир. система, "задните хващат повече от предните " - даме задните накладки се износват по бързо от предните.........надявам се че схващаш какво намеквам........
    .......5. Филтъра на тези коли са така.......с времето пластмасите "омекват" и се налага подлагане .........

    Коментар


    • #3
      От: Паджеро III 3.2 DiD

      Благодаря на DJ Tymbiза бързия и точен отговор. От утре го мятам, дано да е хубаво времето

      Коментар


      • #4
        От: Паджеро III 3.2 DiD

        http://www.mitsubishibg.com/forum/in...howtopic=33475

        Коментар


        • #5
          От: Паджеро III 3.2 DiD

          Здравейте колеги, питах и в мицу форума, но никой не ми отговори затова да ви попитам и тук.
          Поразрових се малко в аутодата и ми направи впечатление че дават нормалните обороти да са 750 +/- 20 оборота.

          При мен са около 1000, когато се включи компресора на климатика или се завърти леко волана скачат до 1200 и след няколко секунди пак се установяват на 1000.
          Ако постоянно се върти волана ляво-дясно потдържа 1200 оборота.
          Паджерото е къса база, ръчни скорости - 2000 година. Така го купих преди 6 месеца и така си го карам.
          Нека ако някой знае каква е причината за това и как може да оправи нека сподели.
          Поздрави

          Коментар


          • #6
            От: Паджеро III 3.2 DiD

            .....някой е пипал акуатора на ГНП-то, най вероятно с цел да прикрие нещо( било то вървеш,било димност и т.н.) и за това на празен ход ти държи по високи обороти.......най вероятно скоро ще имаш проблем с ГНП-то .........за съжаление.......

            Коментар


            • #7
              От: Паджеро III 3.2 DiD

              Като цяло преди препушваше бяло докато е студен двигателя и градуси на въздуха около и под нулата, но след смяната на подгревните свещи нещата се оправиха. Също така почистих всмукателния колектор и спъването след 3200 оборота изчезна. За вървене мисля че си върви нормално, няма да пуши. Някакъв съвет: Да се върне актуатора в нормално положение, помпа втора употреба, рециклиране на ГНП?

              Коментар


              • #8
                От: Паджеро III 3.2 DiD

                На колко километри е автомобила? За тези години като нищо ГНП-то да е излязло за ремонт. Дано да не е то, защото рециклирането излиза над 1500 лева, а втората употреба..... не се знае дали няма да я рециклираш и нея.
                Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

                Коментар


                • #9
                  От: Паджеро III 3.2 DiD

                  По километраж са 162 000 , обаче реално колко са ...... все пак го взех от Враца.Поздрави

                  Коментар


                  • #10
                    От: Паджеро III 3.2 DiD

                    Моите обороти на празен ход са около 900.
                    Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X