Здравейте колеги, от около 1 месец съм собственик на въпросния автомобил (2000 год.; къса база; ръчна скоростна кутия). Веднага след покупката се смениха масла, филтри, гуми, акумулатор и някой части по окачването. Доста се рових из форума, научих доста неща, но все още имам няколко неизвестни, затова ще съм благодарен на всеки отзовал се.
1. Има разлика в предвижването на двете седалки (шофьорската не се плъзга напред), когато човек трябва да седне отзад. За сравнение мой приятел има миникупър с 2 врати, неговите седалки се накланят и се плъзгат напред, а след това се връщат в предишното си положение. Това нормално ли е или да търся механичен проблем в самата шофьорска седалка?
2. На информационния дисплей ми се иска да изкарам разхода на гориво, но нещо не ми се получава. Пробвах чрез комбинация от клавиши под самия дисплей, както и от касетофона чрез бутона "DISP". Мисля си че това нещо като функция липсва, но нека по-компетентните се произнесат.
3. По километраж колата е на 160 000 километра и съм се заканил скоро да сменя веригата на мотора. Освен нея друго какво се сменя (обтегачи, ролки) и като цена приблизително колко излиза такова обслужване? На нещо друго по мотора трябва ли да се обърне внимание?
4. При първоначалното обслужване минахме на струг и 4-те спирачни диска, монтирахме нови накладки, раздвижихме и сменихме каквото се налагаше по спирачните апарати. При обезвъздушаването ми направи впечатление че при изгасен двигател и помпане на педала на спирачката на задните апарати нямаше налягане на спирачна течност. След запалването на двигателя налягането се появи и изкарахме доста спирачна течност. При предните всичко си беше нормално. След като изминаха няколко дни забелязах че предните дискове се "лъснаха", а по задните все още личаха следите от струга, ръжда не се появи (въпреки влажното време), което ме навежда на мисълта че спирам предимно с предните. Това нормално ли е според вас и ако отговора е ДА бихте ли ми обяснили как работи спирачната система? Спирането като цяло мисля че е добро, но за съжаление нямам опит с такъв тип автомобили.
5. При запален двигател се чува едно неприятно тракане от кутията на въздушния филтър, в следствие от вибрациите на мотора. След като си сложа ръката върху него и го натисна леко тракането изчезва. Има ли някаква хитринка това да се оправи?
Поздрави!
1. Има разлика в предвижването на двете седалки (шофьорската не се плъзга напред), когато човек трябва да седне отзад. За сравнение мой приятел има миникупър с 2 врати, неговите седалки се накланят и се плъзгат напред, а след това се връщат в предишното си положение. Това нормално ли е или да търся механичен проблем в самата шофьорска седалка?
2. На информационния дисплей ми се иска да изкарам разхода на гориво, но нещо не ми се получава. Пробвах чрез комбинация от клавиши под самия дисплей, както и от касетофона чрез бутона "DISP". Мисля си че това нещо като функция липсва, но нека по-компетентните се произнесат.
3. По километраж колата е на 160 000 километра и съм се заканил скоро да сменя веригата на мотора. Освен нея друго какво се сменя (обтегачи, ролки) и като цена приблизително колко излиза такова обслужване? На нещо друго по мотора трябва ли да се обърне внимание?
4. При първоначалното обслужване минахме на струг и 4-те спирачни диска, монтирахме нови накладки, раздвижихме и сменихме каквото се налагаше по спирачните апарати. При обезвъздушаването ми направи впечатление че при изгасен двигател и помпане на педала на спирачката на задните апарати нямаше налягане на спирачна течност. След запалването на двигателя налягането се появи и изкарахме доста спирачна течност. При предните всичко си беше нормално. След като изминаха няколко дни забелязах че предните дискове се "лъснаха", а по задните все още личаха следите от струга, ръжда не се появи (въпреки влажното време), което ме навежда на мисълта че спирам предимно с предните. Това нормално ли е според вас и ако отговора е ДА бихте ли ми обяснили как работи спирачната система? Спирането като цяло мисля че е добро, но за съжаление нямам опит с такъв тип автомобили.
5. При запален двигател се чува едно неприятно тракане от кутията на въздушния филтър, в следствие от вибрациите на мотора. След като си сложа ръката върху него и го натисна леко тракането изчезва. Има ли някаква хитринка това да се оправи?
Поздрави!
Коментар