Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни ;)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни ;)

    Здравейте колеги,

    Май, последното нещо дето не бях сменил по Паджерото беше Турбото, та го поръчах отвън и ... като доде се оказа не това дето трябва. Захващането към Колектора на старата турбина е с 5 болта, а новата с 3
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:turbo.jpg
Прегледи:1
Размер:247.7 КБ
ID:6065755
    Новата турбина е със същия парт номер като тази която ми излиза по ASA, разликата е в колектора...

    Въпросът е как да се ориентирам за модела на колектора с захващане с три точки, като същата ASA ми дава и двата колектора с един и същи номер?

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ASAfpi turbo_page1_image1.jpg
Прегледи:1
Размер:111.6 КБ
ID:6065754

    Демек какво Паджеро трябва да търся по моргите, та да има вероятност да намеря колектор с 3 болта?
    MMC Pajero, 2.5, 4D56

  • #2
    От: Проблем с Турбо на Паджер 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

    Това което аз знам е,че турбините са няколко модела от 93 до 97,и от 97 нагоре,като не сам сигурен но може и трети вид да има.......Ти за коя година си поръчвал,че никъде не видях коя година е твоята кола.........
    Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
    Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
    Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
    Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с Турбо на Паджер 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

      Първоначално публикуван от ezekiel Преглед на мнение
      Въпросът е как да се ориентирам за модела на колектора с захващане с три точки, като същата ASA ми дава и двата колектора с един и същи номер?

      [ATTACH=CONFIG]734043[/ATTACH]

      Демек какво Паджеро трябва да търся по моргите, та да има вероятност да намеря колектор с 3 болта?
      Ами то си е написано черно на бяло на илюстрацията от АSA, която си дал. Под позиция 12533 в скоби има пояснение. Ама сега че било на японски... и не го четем...
      С трите болта е за двигатели без интеркулер, а с петте - ясно, със.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

        Изрежи си фланци и си направи гадното парче тръба.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

          Ето това си е! Казваше ми, майка ми: "Учи, сине, японски!"
          Пък аз играех на топчета на двора в пепеляка.

          Благодаря за инфото. Значи търсим без интеркулер.


          kalin09
          За фланците: Беше първото дето ми доде на акъла. Ама ми се стори сложно имайки превид и запушването на дупката в колектора.
          MMC Pajero, 2.5, 4D56

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

            Първоначално публикуван от ezekiel Преглед на мнение
            Ето това си е! Казваше ми, майка ми: "Учи, сине, японски!"
            Пък аз играех на топчета на двора в пепеляка.

            Благодаря за инфото. Значи търсим без интеркулер.


            Ще падне търсене...............
            Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
            Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
            Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
            Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

              А защо не си купиш и един интеркулер - и готово! ;-)
              ;-)
              Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
              нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

                Първоначално публикуван от ikristiqn Преглед на мнение
                А защо не си купиш и един интеркулер - и готово! ;-)
                Той си има.

                Относно това как може да го използваш това турбо с твоя колектор, може да резнеш един фланец с формата на гарнитурата на лазер, но без втората дупка на байпаса и ако има място и болтове стигат да се решиш проблема за 20-30 лв. 6мм черна стомана ще са идеални за случая.
                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                Drag Grand Canyon Daily
                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                LZ1JYM

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

                  Изобщо нищо общо с колектора,на това му викат down pipe и назад са само грънците. Твоя "колектор" няма да ползваш,направи си нов.
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

                    Да сега вденах. Ми казвайте ги тея работи хахаха.
                    Това че вместо чугунен колектор ша върви назад джелезна тръба предполагам не е проблем?
                    MMC Pajero, 2.5, 4D56

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

                      Никакъв
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

                        Благодаря за отговорите на всички колеги.

                        Ще бъда много благодарен ако подскажете къде мога да направя такава тръба в София. В смисъл някой който се е занимавал с подобни неща...
                        Не ми се губи време... За дълги обяснения
                        MMC Pajero, 2.5, 4D56

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

                          Не става ли да размениш топлата част?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

                            Pardon?
                            MMC Pajero, 2.5, 4D56

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с Турбо на Паджеро 2, 2.5, 4D56, молба за съдействие от по-опитни

                              Колегата явно има предвид да използваш от старото турбо корпуса на 'топлата' част - тази през която излизат изгорелите газове / изпускателния колектор...
                              Тя си е чугунен корпус, докато от новото турбо да използваш останалите чаркове - турбина, студена част (към всмукателния колектор) и т.н.
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X