Здравейте колеги,
Май, последното нещо дето не бях сменил по Паджерото беше Турбото, та го поръчах отвън и ... като доде се оказа не това дето трябва. Захващането към Колектора на старата турбина е с 5 болта, а новата с 3

Новата турбина е със същия парт номер като тази която ми излиза по ASA, разликата е в колектора...
Въпросът е как да се ориентирам за модела на колектора с захващане с три точки, като същата ASA ми дава и двата колектора с един и същи номер?

Демек какво Паджеро трябва да търся по моргите, та да има вероятност да намеря колектор с 3 болта?
Май, последното нещо дето не бях сменил по Паджерото беше Турбото, та го поръчах отвън и ... като доде се оказа не това дето трябва. Захващането към Колектора на старата турбина е с 5 болта, а новата с 3
Новата турбина е със същия парт номер като тази която ми излиза по ASA, разликата е в колектора...
Въпросът е как да се ориентирам за модела на колектора с захващане с три точки, като същата ASA ми дава и двата колектора с един и същи номер?
Демек какво Паджеро трябва да търся по моргите, та да има вероятност да намеря колектор с 3 болта?
Коментар