Обява

Свий
Няма добавени обяви.

П 2 2,5 Д грее на средната конзола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • П 2 2,5 Д грее на средната конзола

    Здравейте,
    Проблема е, че след известно време каране средната конзола в долната си част, под мястото за касетофона се загрява доста,пипа се с ръка но е горещо и не ми се вижда нормално. От какво може да е? Какво има в тази част? От долу би трябвало да е скоростната кутия но от нея не би трябвало да грее.
    Благодаря предварително

  • #2
    От: П 2 2,5 Д грее на средната конзола

    Първоначално публикуван от bikerbul Преглед на мнение
    От долу би трябвало да е скоростната кутия но от нея не би трябвало да грее.
    Що така реши? Пък и тръбите на генерацията не са далече...
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #3
      От: П 2 2,5 Д грее на средната конзола

      Обикновенно там седят няколко мощни съпротивления, чрез които се постига различна скорост на вентилатора за климатика/парното. На колкото по-ниска степен държиш вентилатора, толкова повече грее там и респективно обратното.
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #4
        От: П 2 2,5 Д грее на средната конзола

        bikerbul термоизолацията на тунела ти е под всякаква критика Въздуха който минава през радиатора се дозагрява като мине покрай двигателя и изпускателните тръби и се насочва през тунела покрай скоростната кутия като отдава топлина на ламарината на тунела и заминава в пространството. Ако си си махнал кичетата и мокета можеш да си претопляш сандвичите и кафето там (изпитано е при разходки) Лошото е ,че лятото ти вкарва едни допълнителни градуси в кабината и ако нямаш климатик неудобството е голямо.

        Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
        Обикновенно там седят няколко мощни съпротивления, чрез които се постига различна скорост на вентилатора за климатика/парното. На колкото по-ниска степен държиш вентилатора, толкова повече грее там и респективно обратното.
        Обикновенно тези мощни съпротивления са реотани (нагреватели с различна дебелина с формата на спирала направени от кантал) с изведени междинни точки като между тези точки съпротивлението е с различни стойности за да променя оборотите на двигателя на парното. Същите тези реотани обикновенно се поставят във въздухопровода след перката на парното за да се охлаждат защото иначе можеш да си палиш цигарата от тях. Та да се върнем на темата: Ако парното не работи тунела трябва да е студен защото мощните съпротивления не греят. Да ама не
        >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
        Защото така ми харесва...
        Телефон: НЯМАМ
        Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

        Коментар


        • #5
          От: П 2 2,5 Д грее на средната конзола

          Е тука виж какви релета има там:
          http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/...QiDvUKA52TA0Y=
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #6
            От: П 2 2,5 Д грее на средната конзола

            Благодаря на всички за отговорите. Скоро ми сменяха съединителя и като че ли след това забелязах греенето. Може ли да е нещо свързано с разглобяването? Да са махнали някаква изолация отдолу или др.?

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X