Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

    Прецака се главата и ходих да я заваряват на pajeroto двигател 4Д56.
    Сложихме ремонтираната както е по сервизна документация и направихме белязките на ремъка -клапани и Гнп но на коляновия вал на пластмасата видях че има следната белязка atdc timing mark.
    та въпроса ми е това ли е белязката за коляновия вал или е нещо друго и на какво да го сложа защото има три чертички и пише 0 и 10.
    Моля за помощ , дайте съвет как да монтирам ремъка.



    Благодаря предварително.

  • #2
    От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

    гледай на самото зъбно колело където лягат ремацитеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:4d56t_timing_marks.jpg
Прегледи:1
Размер:110.0 КБ
ID:5601292
    Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
    0883 39 72 04

    Коментар


    • #3
      От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

      Проблема е че не мога да махна на коляновия вал пластмасовия капак , превърта и не се развива шайбата на коляновия и затова питам след като не сме бутали малкия 2 ремък може ли да настройм големия по белязката на пластмасата ATDC или задължително трябва да махнем шайбата да отворим и от вътр да гледаме.

      Коментар


      • #4
        От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

        Правил съм процедурата, но не помня означенията по пластмасата. Мога само да ти кажа,че ATDC означава "след горна мъртва точка" и означенията са надясно по посока на въртенето на вала. На теб ти трябва 0 градуса от шайбата на коляновия вал и тогава се съвпадат белезите на разпределителния и помпата.

        Коментар


        • #5
          От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

          Ако не си сменял скоро ремъците и ролките залагаш нов проблем. Отвий го тоя болт!
          Само да не завъртиш на стартер преди да си зацепил агренажа!
          Последно редактирано от Аndro 160; 26-07-14, 19:26.

          Коментар


          • #6
            От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

            Не се отвива централният болт който е на шайбата или накои от болтовете на капака около нея?
            Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
            Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
            Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
            Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

            Коментар


            • #7
              От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

              Първоначално публикуван от svjokera Преглед на мнение
              Не се отвива централният болт който е на шайбата или накои от болтовете на капака около нея?
              Развъртях всички болтове по пластмасата и пак не излиза по дяволите.
              Ако някои има идея как се маха и какво точно се развива да сподели че вече косата ми побеля
              Дали се сваля и водната помпа ???

              Коментар


              • #8
                От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

                За да махнеш пластмасата здрава, трябва да развиеш големия болт и да свалиш демпферната шайба на коляновия вал.
                Големият болт е осигурен с фиксатор и се развива много трудно. Трябва ти специален инструмент, за да хванеш контра на демпферната шайба и да го развиеш иначе вала превърта и не става.
                Аз си правих такъв инструмент и имам, и ако искаш мога да ти го изпратя с Еконт, да си свършиш работа и после ще ми го върнеш.
                Лошото е, че после този болт, ако не се стегне с определен момент след това и не се осигури отново с фиксатор се развива и създава редовно проблем след смяна на ремъците. Доколкото разбирам ти си успял да вкараш ремъците без да сваляш капака и шайбата и проблема ти е само центровката по белезите.
                Мисля, че може да се направи и по външните белези на капака, които са за центровка на ГНП-то, но трябва да проверя и ще пиша.

                Коментар


                • #9
                  От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

                  Вариантите са три:
                  както ти е казал Ради - специнструмента.
                  мощен гайковерт - тук трябва да се свалят всички радиатори.
                  със стартера - тук трябва да зацепиш агренажа. Правилно и след това да развиваш. Мисля, че може да стане, тъй като обтяжната ролка е под горния капак.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

                    Да, Андро е прав - обтегача на ангренажа е достъпен, а зацепването му можеш да направиш и по външните белези - поставяш белега на демпфера на отметката означена с "Т" на капака.
                    Проблема е че не съм сигурен дали можеш да зацепиш правилно балансиращия ремък, тъй като единият от балансиращите валове е долу ниско, зад долния капак и не знам там ще можеш ли да видиш и да центроваш белезите. Иначе и там до обтегача има достъп през едно малко ревизионно капаче на големия капак.
                    Пробвай така, ако не стане и не успееш да свалиш шайбата ми пиши или ми звънни (0885284389 - Ради), ако искаш да ти изпратя инструмента за законтряне. Изпращането и връщането му с Еконт ще ти излезе 7-8 лева.

                    П.П. Ето два документа, ако нямаш, да се ориентираш -

                    4D56 Manual 91-93.pdf
                    Engine.pdf
                    Последно редактирано от radikyokushin; 27-07-14, 08:38.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

                      Щом имате някъкви ваши белези,закачете ремъка по тях.След това внимателно превъртете на ръка коляновия вал, (може и през задна гума) 2-4 оборота и докарайте белга на шайбата срещу отметката,( схемата я имате) проверете белезите на помпата и разпределителния вал дали са си на мястото . Ако са "избягали" ги презацепете.( Ако усетите затягане при въртенето спирате защото са ви избягали повече от два зъба)

                      Коментар


                      • #12
                        От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

                        Изключително съм благодарен на всички които писаха.БЛАГОДАРЯ !!!
                        Ще пробвам по външни белези.
                        Големия ремък не съм го вадил от коляновия вал а само го издърпах на страни и го закачих в опънато състояние и мисля че не съм прехвърлял нищо.
                        След като сложих главата го върнахме по обратния ред към --> ГНП , клапани но се притеснявам за белезите на коляновия вал. Но след като може и по външни ще се пробва по тях.
                        Иначе ремъка го сменях скоро както и ролките.

                        Както се казва и БОГ да е с нас, смело .Слагам го и ще пиша какво е станало.

                        Благодаря на всички от форума отново.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

                          Тази кола с каква кутия е?За отвиването и завиването на централния болт аз си направих една 8мм дупка в корпуса на кутията срещу маховика и там си държа контра,мога да покажа снимка?Кутията ми е ръчна.
                          Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                          Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                          Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                          Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                          Коментар


                          • #14
                            От: Имам нужда от помощ за двигател 4Д56

                            Kolatа отново тръгна благодарение на всички ТУК който дадоха акъл и мнения за което ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ !!

                            Зацепих го по външни белези и хоп - стана

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X